Kenet haluaisit nähdä TVOF:ssa?

HandyMcCoy

Onko esim. pudokkaissa ketään kenelle haluisit antaa uuden mahdollisuuden? Nytkin oli tämä Anna, joka ei päässyt jatkoon viimeksi mutta nyt kaikki tuolit kääntyi.

6

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfjljdjklflj

Mä haluaisin viime kaudelta takaisin sen isohkon, pitkätummapolkkatukkaisen miehen takaisin. Oli muuten täysin epistä, että tiputettiin muistaakseni battlessa. Nimi nyt ei tietty muistu mieleen...

• ERIK.HUOMIO

Voi hitto! Erik Karhatsu oli munkin lemppari ja pettymys oli suuri kun Tarja valitsi Ilarin. 😞 epistä laittaa kaksi niin hyvää laulajaa battleen! Kunpa Erik yrittäisi vielä! Häntä olisin äänestänyt mutta viime kaudella ei ollut ketään muuta sen arvoista, että olisin vaivautunut äänestämään.

• jldfsjldsjf

Jännä sukunimi, minkä maalainen alunperin? Suku siis lähtöisin.

• ToinenkinKarhatsu

Sukunimi on lähtöisin Laatokan Karjalasta

• PellelleHuutiaTaas

Haluisin nähdä hattupelle ja pimeyden prinssinakki henry lee lönnrothin.

• seOnkovaJätkä

Minustakin olis kiva nähdä. Kehtaisko tulla? Vois päästäkin jos laulaisi jotain muuta kuin sitä mitä viimeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5616
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4257
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2916
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      170
      2227
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1926
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      123
      1774
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1164
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      988
    Aihe