Ei ole löytynyt "kielillä puhujaa"

Petra_Kotro

Olen yrittänyt jäljittää kielillä puhujia jo kolmatta vuotta. Oikeastaan ole sen metsästyksen jo lopettanut. Se tuntui samalta, kuin olisi yrittänyt saada näköpiirinsä UFOn. Jotkut ihmiset ”näkevät” UFOja ja humanoideja lähes päivittäin, toiset taas eivät koskaan.

Kysymyksessä on näissäkin ilmiöissä ihmisaivojen mielenkiintoinen piirre; ihminen voidaan suggestoida tai hän voi aiheuttaa jopa tahtomaattaan itsesuggestion, jolloin hänen tajunnan tilansa muuntuu. Tällöin kuvitellutkin ajatukset saattavat muuttua oikeasti koetun kaltaisiksi. Ihminen itse on siis täysin varma näkemästään humanoidista, jonka kanssa hänellä on saattanut olla jopa telepaattista tai kielellistä ajatustenvaihtoa.

Tähän samaan ilmiöön perustuvat myös enkelten tai kauan sitten kuolleen omaisen näkeminen. Varsinkin katolisissa maissa Neitsyt Marian ilmestyminen on hyvin tavallista.

Monesti sairas ihminen on vakuuttunut parantuneensa jostain sairaudesta vaikka näin ei olisikaan ollut. Näissä tapauksissa ”ihmeparantumis-uutinen” on ollut se oikea uutinen, mutta saman sairaan kuolema jonkin ajan kuluttua jätetään useimmiten kertomatta.

16

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itseenpuhu

      olen ollut joskus mukana kokouksissa joissa jotkut ovat yhtäkkiä ryhtyneet puhumaan kielillä. En osaa sanoa ketkä ovat ne jotka ovat sellaisen lahjan saaneet.

      • Naurun_paikka

        Ei se ole "lahja", vaan psyykkinen sairaus.


      • JNlle
        Naurun_paikka kirjoitti:

        Ei se ole "lahja", vaan psyykkinen sairaus.

        Onko sinulle matematiikkakin psyykistä sairautta, Räyhis?


    • pitsaaaaako

      Veli Saarikallen radiohartaudesssa kaksi pelastunutya puhui kielillä pitsan nimiä quatyro stagione jne. Silloin ihmettelin kielillä puhumista.

    • RealSana

      uatyro stagione voi tarkoittaa muutakin pitsa nimiä. Taisit vain ajatella pitsaa.

    • ihanvaantiedoksi

      Minä puhun seitsemää kieltä.

    • sanctasimplicitas

      On se vaan hienoa, kun ihmiset keskustelevat asiantuntevasti asioista, joista eivät yhtään mitään tiedä.

    • kielilläpuhuja

      Syy siihen että et ole löytänyt kielilläpuhujia voi olla että sinä et etsi oikeasta paikasta. Et ole ollut sillä missä kielilläpuhujia on.

      Toinen syy voi olla että sinä et usko ilmiöön etkä siksi näe etkä kuule vaikka vieressäsi joku puhuisikin kielillä.

      Kolmas syy voi olla että koska kielilläpuhumisen vaikuttaa Jumala,Pyhä Henki antaa puhuttavan, ja Jumala tietää sinusta kaiken ja sinun väärät motiivit löytää kielilläpuhujia, Hän ei vaikuta kielilläpuhumista sinun läsnäollessasi. Jumala voi jopa estää kielilläpuhumisen kun sinä olet läsnä. Hän ei näet tahdo että Jumalan lahjoja pilkataan ja pilkkaaja joutuu siitä vaikeuksiin.

      Mutta sinä voit löytää kielilläpuhujan hyvin läheltä, lähempää kuin osaat arvata. Sinä voit tulla uskoon koska tahansa sinä itse tahdot ja saada itse kielillä puhumisen armolahjan. Silloin sinun ei tarvitse enää etsiä, olet löytänyt yhden.

      • Katja_M

        Kukaan ei oikeasti puhu "kielillä", vaan ns. siansaksaa.

        AINOATAKAAN tämän taidon omaavaa ei ole sinnikkäistä yrityksistä huolimatta löydetty. Kaikki tuhannet ja tuhannet kanditaatit ovat osoittautuneet henkisesti sairaiksi.

        He ovat itse uskoneet puhuvansa ”kielillä”, vaikka ovatkin todellisuudessa vain jokellelleet pienen lapsen tavoin.

        Uskonnollisuus pitäisi luokitella sairaudeksi ja kaikenlaisen uskonnollisen materiaalin levitys olisi kriminalisoitava.

        Uskonnollisiin tapahtumiin osallistujat pitäisi pidättää ja tuomita vähintään 4 vuoden ehdottomaan rangaistukseen.

        Valehtelu ja vääristely on saatava vihdoinkin loppumaan!


    • jnnnt

      Kielilläpuhumisesta on kirjoitettu kirja joskus 70-luvulla. "He puhuvat uusilla kielillä" oli nimi. Löytyy myös internetistä ostettavaksi.

    • Miihkaeli

      Olisihan se sensaatio jos oikea kielillä puhuja löytyosi.

      Miksi kielillä puhujaa ei löydy niin sitä voi vain arvailla:
      - onko Pyhä henki ja kenties Jumalakin hylännyt helluntailaiset?
      - onko Pyhään henkeen tullut jokin vika?
      - onko kielillä puhuminen enää niin tarpeen koulutuksen ja käännöskoneiden vuoksi

      Jotain perusteellista muutosta on tapahtunut muidenkin armolahjojen suhteen.
      Minua pelottaa.

    • Kielillä puhujia löytyy paljon jokaisesta vapaaseurakunnasta ja helluntaiseurakunnasta.

      Aihetta myös tutkittu. Aivoja on kuvattu rukoilemisen, meditoinnin ja kielillä puhumisen aikana. Rukoileminen lisäsi aivojen kielen tuottamisesta vastaavan alueen aktiivisuutta. Meditoinnissa alueella oli myös aktiivisuutta. Mutta kielillä puhumisen aikana alue ei ollut aktiivinen. Esim. tämä tutkimus siis osoittaa, että kielillä puhuva ei tuota puhetta itse. Tässä linkki tutkimukseen: https://youtu.be/NZbQBajYnEc

      Olen myös kuullut useampia todistuksia joissa kielillä puhuva on puhunut ulkomaalaiselle tämän omalla äidinkielellä ymmärtämättä mitä sanoi.

    • RealSana

      Kielillä puhuminen siansaksaa??? Vuosia sitten eräs uskova opasti uskovat venäläiset kokouspaikkaan. Venäläiset olivat menossa junalla hengelliseen tilaisuuteen. Toisessa vaunussa oli uskova joka tunsi Hengen kehoitusta mennä toiseen vaunuun, missä venäläiset olivat. Uskova avasi vaunun oven ja puhui kielillä jotain tuntematonta kieltä. Näin tapahtui muutan kerran. No, venäläiset pääsivät hyvin perille, kun heillä oli niin hyvä opas.

      • sadut_satuina

        Tuo kertomus on keksitty. Älä usko kaikkeen mitä kuulet tai luet, ellet pääse tutkimaan itse lähteitä.


    • RealSana

      Oletko aivan varma etten tiedä lähdettä??? Ja he hämmästyivät ja ihmettelivät sanoen: Ja kun tämä ääni kuului, niin kokoontui paljon kansaa; ja he tulivat ymmälle, sillä kukin kuuli heidän puhuvan hänen omaa kieltänsä.
      Katso, eivätkö nämä kaikki, jotka puhuvat, ole galilealaisia? Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet? Me parttilaiset ja meedialaiset ja eelamilaiset ja me, jotka asumme Mesopotamiassa, Juudeassa ja Kappadokiassa, Pontossa ja Aasiassa...kreetalaiset ja arabialaiset, me kuulemme kukin heidän puhuvan omalla kielellämme Jumalan suuria tekoja."

      • sadut_satuina

        Kerropa sitten ihmeessä lähteesi venäläisiin liittyvään tapaukseen, jos ne sinulla kerran on.

        Vosin lyödä vaikka vetoa, ettei sinulla ole tuosta asiasta mitään lähteitä, ts. se on pelkkä tavanomainen (valheellinen) juoru.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      64
      1887
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1267
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1204
    4. 45
      1115
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      982
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      969
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      910
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      853
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      848
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      39
      844
    Aihe