Minkäslainen jäätilanne virolahden suunnalla on? Pitäisi tulla helmikuun alusta mökkeilemään sinne päin. Mahtaako päästä pilkille missään?
Jäätilanne
24
1245
Vastaukset
- BaariKujansuunTietäjä
Älä tule hukutat vaan ittes.
- Klamilanorhi
Ravijoen lahdella jää kestää pilkkimisen!
- Pilkiten
Hyvin Kesti!!
- jääkestää
Hyvä jäätilanne, jos kestää variksen, kestää myös pilkkimiehen, ihmistä se ei kestä.
- Läskiperseetlylertää
juu ei kestä lihatsu miestä vielä
- lasityöntekijä
Hyvin helisee jäät. Lasissa nimittäin.
- jäätilanne
Jäät lähtevät ravijoenlahdelta noin viikon sisällä.
- Klamilanorhi
Ensi viikonloppuna verkot pyyntiin, niinkö???
- Klamilanorhianussinutmie
Klamilanorhi kirjoitti:
Ensi viikonloppuna verkot pyyntiin, niinkö???
Lasketaanko yhdessä? Saat vanhemman miehen opastusta.
- Klamilanorhianussinutmie
Minulla on isohko metsäpalsta Klamilan suunnalla. Perintötilan tosin myin. Päättele poika siitä kuka olen. Yksi on varma, sinä poika et ole yhtään mitään.
- Klamilanorhi
Klamilanorhianussinutmie kirjoitti:
Minulla on isohko metsäpalsta Klamilan suunnalla. Perintötilan tosin myin. Päättele poika siitä kuka olen. Yksi on varma, sinä poika et ole yhtään mitään.
Eipähän tuossa mitään päättelykykyä tarvita, nimimerkistäsi jo huomaa, idiootti mikä idiootti!!!
- Klamilanorhianussinut
Klamilanorhi kirjoitti:
Eipähän tuossa mitään päättelykykyä tarvita, nimimerkistäsi jo huomaa, idiootti mikä idiootti!!!
Eipä se tunnu sinua häiritsevän kun olet polvillasi ja pyydät lisää.
- Jääspesialisti
Jäiden lähtöön menee vielä 2 viikkoa
- Verkoillekin
Onko varmaa tietoa?
- Jutta-Jatta
Mie kävin perjantaina katsomassa tilanteen, siinä ja siinä, pääseekö verkon laskuun alkavan viikon lopulla!!
- 4545632
Yhden verkon kävin viemässä jään reunaan, Ravijoenlahti lahdella, eka yö mökillä tänä keväänä.
- Jäätön
Joko jään reunat on hävinnyt?
- Jutta-Jatta
Ravijoenlahti on jäistä vapaa!!!
- pilkkijamies
Nyt on jäätilanne aikomoisen heikko, mutta luulisin että tuossa joulukuun lopulla, tai ensivuoden alussa näyttää paremmalta.
- Jutta-Jatta
Ei taida Ravijoen lahti olla vieä jäässä, vai?????
- MiunMaatJAvESIALUEET
Mitäs se sinulle kuuluu.
- klamilanorhianussinutmie
Tule niin mennään yhdessä katsomaan. Saat vanhemman miehen opastusta.
- tuhnuveikko
Voisko joku tua niitä raussin lihatsui, vois mennä kapaks ku tulee ihan isolta kirkolta vieraita........
- klamilanorhianussinutmie
Tule tänne Ravijoelle niin saat vanhemman miehen opastusta. Tehdään vaikka sinusta lihapiirakka.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418