Kiinostais kuulla TOP 3 lista kaupungin pahimmista paikoista, paikoista johon "normaalin" ei kannata mennä? Missä on puliukot, missä narkkarit, missä muuten vaan pimeet? Paikannimi ja lyhyt perustelu niin saadaan jonkinlainen TOP 3 lista.
RÄKÄSIMMÄT RÄKÄLÄT?
20
7489
Vastaukset
- aatu
1.tesoman pub,pultsarit ja narkkarit,siellä saa tavalliset tyypit takuuvarmasti turpaansa
2.härmälässä kahvila jousi,pultsareita täynnä
3.En keksi mitään kolmanneks. - reino
on suosikkini, muissa räkälöissä ei ole tullut käytyä.
- Jussi
Keskusta
1. Ale Pub Pikajuna
2. Kyttispub
3. Vanha Monttu
Hervanta
1. Rubens
2. Potti
Kaukajärvi
1. Goljat
2. Kivitasku- kamalaa
1. Semafori (keskusta) , sinne pääsee viä kaikki Alesta pois heitetyt..
2. Kahdet kasvot (keskusta)
3. Kyttispub
Lähiöt:
1. Pedros (tesoma)
2. Carlos (lentävänniemi)
3. Martinella (lentävänniemi)
4-10 kaikki muut lähiöbaarit :D - Anonyymi
Kivitasku kaukana räkälästä nykyään :)
- Anonyymi
Kivitasku ei todellakaan ole räkälä.
- Rautanaama
Tässä muutama satunnaisessa järjestyksessä:
Hevosen kenkä eli heppa pyynikin uimahallia vastapäiten.
Linnasta vapautuneet ja sinne lähtevät vaihtavat kuulumisia. "Kurkuleikkaajien" ykkösmesta.
Vanha monttu on kans surkee räkälä. Sekakäyttäjiä piisaa ja juoppoja duunareita takon tehtaalta.
Tesoman pub. Aivan surkeita ihmisrauniota ja aivan boltsit sekaisin.
Goljat kaukajärvellä. Epämääräisiä hampuuseja ja narkkareita enemmin kuin omiks tarpeiksi.
Nekalan katiska on niin persiistä että se on koettava. Missään tampereella en o nähnyt surkeempaa sakkia.
Kato enempi Hervannan mestoist
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=684&posting=22000000006286696- on kyllä ykkönen :D
Rautanaama puhuupi asiaa :)
- ihan karmee
on kyllä ykkönen :D kirjoitti:
Rautanaama puhuupi asiaa :)
paikka, eipä ole tullut käytyä, en taida kyllä mennäkään.
- kun..............
1000 on käynyt lukemassa.
- kiinnostunut
Täytyyhän sitä tietää mihin viikonloppuna suuntaa.
- oon minäki saaanu
Ainoat baarit, mistä on huonoa sanottavaa:
1 Mr Pickwick = ei soittanu mun biisiä
2. Colorado = luuli et oon liian kännis, vaik olin selvin päin
3. Nite train = narikka anto mun takin ilman lipuketta jollekkin toiselle... ja viä talvella, ei kiva
4. Club = sama ku edellä, takki katos ja meikä lens ulos..
- portti kielto
1.Seurahuone
2.Seurahuone
3.Seurahuone
.
.
44.Ale-pub
Seurahuoneella kaikki on räkä poskella ja poket joutaa koukkuniemeen. - RöfRöf
Viikonlopun jälkeen tulee taas varmaan uusia kommentteja!!!
- arska
... on ainakin pub lordi puutarhakadulla. Kanta-asiakkaiden ulkonäöstä ja kadulle kantautuvasta möykästä päätellen puukosta tulee heti jos sisään eksyy joku muu kun paikan kantapuli tai -nisti...
- Anonyymi
Amurin krouvi on muuttunut ihme räkäläksi missä on hotellien hinnat ja asiakkaat järjestäin vanhoja mixein kantahemmoja.
- Anonyymi
Bioteknologisten tulostinten uusimmat versiotko ?.
- Anonyymi
Keskusta pelkkää räkää.
- Anonyymi
Carlos, Lentävänniemi!!!
- Anonyymi
Voiko hervannan räkälöitä muka pahempia olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401553- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9894- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829