Miten tapaamme tuonpuoleisessa herra Jeesuksen?

mikkelinmies1

Olen miettinyt että miten tapaan Hänet, Jeesus Nasaretilaisen tuonpuoleisessa. Jumala on järjestyksen JUmala. Meneekö nämä suuret JUmalan miehet esim. Yli-Vainio, Billy Granham, Kati Kuhlman, Wilkerson, Eino I. Manninen, Lewi Pethrus ja monet monet muut paikalliset saarnamiehet telttakokouksista, kuten Mauri Heimonen, Mauri Liukkunen, Sakari Ronkainen, Pekka Ylenius, Leo Meller tai Risto Halonen jo kirkkauteen siirtynyt.? Ovatko he ennen minua tuomioistuimella ja kuinka kauan? Menee pitkä aika ennen tuomiota, kun luetaan teot, vaikkakin puhutaan Kristuksen tuomioistuimesta

"Meidän kaikkien on tultava Kristuksen tuomioistuimen eteen, jotta kukin saisi sen mukaan, mitä ajallisessa elämässään on tehnyt, hyvää tai pahaa" (2.Kor.5:11)

8

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkäänuskossa

Meidän on vaikea rajallisella ymmärryksellä käsittää todellisuutta ilman ajan ja paikan rajallisuutta. Kun iankaikkisessa elämässä ei mitata aikaa ja ei olla sidottuja materiaan ja paikkaan, niin asioita voi tapahtua yhtäaikaisesti miljardein valovuosien sisällä, voimme kokea yhteyttä yksityisesti kahden kesken, mutta myös miljoonien lunastettujen kanssa yhtä aikaa.
      Emme ymmärrä sitäkään että Jumala näkee, hallitsee kaiken, Hänellä ei ole menneisyyttä, ei tätä aikaa eikä tulevaisuutta. Taivaassa ei ole jonottelua, ei ikävystymistä, etuilua ...

• ainaastianmakua

Tätä on turha miettiä, koska kukaan meistä ei sitä tiedä.
      Kaikki arvelut menee metsään.

• " Miten tapaamme tuonpuoleisessa herra Jeesuksen?"

tarjoamme tälle persettä
      ja jos esinahkaaa ei ole vielä otettu
      uhraamme verisen esinahan jullelle
      ja tämän jälkeen panemme tätä perseeseen
      kuten jullekin on perseeseen pannut meitä
      jotka olemme vain perseeseenpantavia

• TaivastaEiOle

Emme mene mihinkään. Turha haaveilla. Jos jeesus on ollut olemassa, kuoli hän jo 2000 vuotta sitten. Jumala taas kasa paskaa, niin kauan kun ei tiedetä sitä todeksi. Palvokaamme yhdessä sitä sontaläjää, jos tämä nyt todistettaisiin oikeaksi. Eli mitä veikkaan, ei koskaan.

• kysyn.vaann

Missä on teidän yleissivistyksenne ?

• Näkökulmaa1

Kun ensi kertaa ja onneksi viimeisen kerran jouduin kohtaamaan saatanan enkeleitä kasvoista kasvoihin 80 luvun alkupuolella.He kykenivät hetkessä näyttämään minulle syntini,ja se tapahtui kuin olisin ollut tekohetkellä paikan päällä.Kaikki tapahtui lyhyessä ajassa,mutta ymmärsin kaiken selkeästi.
      Eiköhän se jotenkin noin tapahdu,että kaikki tuomioistuimen edessä seisovat yhtäaikaa näkevät pahat tekonsa ,joka on muuten erittäin kiusallista,ja nöyryyttävää.

• nimielämänkirjaan

Kun annamme tässä elämän ajassa valtuudet Jeesukselle pyyhkiä pois syntimme, niin ei tarvitse enää seisoa viimeisellä tuomiolla kuulemassa kadotustuomiota.

• Näkökulmaa1

Niinhän se on,vaikka jokaisen on kuitenkin Jeesuksen eteen mentävä,oli miten hurskas tahansa,ja hyvä on jollei kadotustuomiota lausuta.
        Siellä edessä seisoo monia jotka olivat varmoja pelastuksestaan,heillä oli pelastusvarmuus.
        Kuitenkin heille lausutaan kadotustuomio.Tämähän löytyy raamatun ilmestyskirjasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      139
      2593
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1957
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1657
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1503
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1350
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1193
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      917
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      109
      913
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe