Millainen teidän päivänne on?

Kohtikevyempääunelmaa

Haluan tietää mitä teette päivän aikana laihtumisenne eteen vai ette mitään? Kuinka syötte? Ja ei, Ei tarvitse tulla saarnaamaan ja haukkumaan. Ihan oikeita vastauksia kiitos! Minulla on jo omat rutiini ja taktiikkani, haluankin vain uteliaisuuttani tietää mitä muut kohtalotoverit tekevät.
Kiitos vastauksista!

14

580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eisyömällänälkälähde

      Talvella teen usein kasvissuikale-broilerikeittoa ison kattilan ja syön sitä kolme päivää. Sitten jo tökkii. Mieluiten söisin pizzaa tai kermabroilerikiusausta.
      Kesäisin ostan edullisia kotimaisia tomaatteja ja teen niistä salaattia ja broilerit sekaan. Jokapäiväistä kesäisin.
      Leivän päällä en käytä levitettä, vaikka oivariinia välillä himoitsen. ( ja ostan joskus myös)

      Kesällä kävelen pitkiä lenkkejä. Talven aikana tulee aina pari kiloa lisää. Pimeys ahdistaa ja sorrun jäätelöön/suklaaseen enemmän. Mutta sitten taas niskasta kiinni ja
      hommiin. Ikuinen projekti.

    • Jkgiblfdhb

      Aamulla puuro marjat kahvi. Tänään myös rasvaton raejuusto. Kävely töihin n. 3km. Töissä esim tonnikalaa 100g rasvaton maito (joskus myös esim omena). Sitten kuntosali n. 1h ja kävely 1-3km. Broileri salaattia pieni kuppi esim näkkileipä tmv. Treenit 1-2h. Tän jälkeen vielä iltalenkki (juoksu) jos jää aikaa. Iltapala proteiinirahka ruis tai kauraleipä jos kova nälkä. Liikunnat vaihtelee mut illan treenit 1-2h suurinpiirtein joka päivä. Viikonloppusin esim. 10km juoksu tmv. Salilla en käy Jokapäivä. Lihaskuntoa kotona myös esim treenien jälkeisen juoksun tilalla.

    • melkeinkeijukainen

      Alotan aamut kuudelta treenaamisella. Mulla on kämppis, joten en voi tehä muuta kun sellaista mistä ei tule hirveästi ääntä: kyykyt, vatsalihakset ja sellaiset. Aamupalaksi joko ei mitään tai sitten kuppi vihreää teetä. Sen jälkeen kävelen noin 1,5 kilometriä kouluun, koulussa joko en syö tai ostan kahviosta vihreää teetä. Koulun jälkeen joko jään kavereiden kanssa keskustaan tai menen kämpille ja toivon että voin välttää syömistä (yleensä en voi, joten syön ruisleipää tai sitä ruokaa jota kämppis on tehnyt). Noin viideltä kämppis lähtee salille, siinä vaiheessa menen oksentamaan ja sen jälkeen teen äänekkäämpiä treenejä (enimmäkseen haarahyppyjä). Sitten laitan huulikiiltoa tai jotain muuta sellaista jotta muistan olla syömättä, ja lukittaudun omaan huoneeseeni loppuillaksi. Noin kahdeltatoista kämppikseni nukahtaa ja jos en muuten ole ehtinyt alata treenata nousen tekemään vatsalihaksia.

      Ihanteellisena päivänä en syö mitään, yleensä tulee 70-400 kcal ellei tule ahmittua, siihen vielä treenaukset lisäksi (n. 2,5 h/päivä)

      • Kohtikevyempääunelmaa

        Aika reipas elämä. Onko kämppiksesi tietoinen touhustasi? Olisi kyllä ihanaa kun löytäisin itsekurin tuollaiseen päivään..


    • cxclclclx

      Päivällä mahd vähän syöntiä ja illalla treeni.

    • Elämänsäeläjä

      Mulla oli ennen tosi kätevä että kävelin vaan koulusta kotiin ja söin vesimeloonin ja join vain vihreetä teetä päivän aikana. (Pudotin tolleen 67kilosta 54kiloon) Mut nyt mun äiti ja opet on nähny touhun ja alkannu vahtii :( Syön aamuisin kauravälipalan paratiisimaussa. (N. 60kcal) koulussa pakko syyä vähän feikisti salaattia (oon kasvissyöjä joten ruoka koostuu vaan jostain pakaste kasviksista ja purkkisienistä koulussa. Joten ei sitä viiti syödä) kotona ehkä ruokaa riippuu tosi paljon ruuan rasvasuudesta. Jos on rasvasta heitän lautaselta roskiin salaa. Saatan illemmalla syyä paahdettuja papuja (300kcal) ja ehkä vesimeloonia ja jonkun hedelmän. Liikunta riippuu ihan päivästä. Jos ahmin ja oksennan liikun enemmän. Jos syön paljon niin teen vatsoja, kävelen ja tanssin. Normaalina päivänä kävelen vaan koulusta kotiin 3km

    • Anaislifestyle

      En syö nykyisin enää mitään, pääosin paastoan ja olis saatava paino alle 45kg ennen seuraavaa punnitusta. Olen tiputtanut painoa tähän mennessä jo 15kg. Mutta minulla on 2viikkoa vielä aikaa päästä alle 45kg. Olen pitkä 165cm ja liikun silloin,kun jaksan.

    • Neitineitineiti

      Syön aamulla puuron ja raejuuston. Koulussa 4 jauhelihapihviä ja muusia. Äsken palan pizzaa ja kahvia. Illalla spagettia ja smoothieta. Lähden kohta harkkoihin ja sit viel kavereiden kera kahville. Oon terve hanautin elämästä ja ystävistä, meinasin sairastua, mut onneks tulin järkiini:)

      • Kkkjeoenjei

        Haluaisin pystya samaan.. kolme vuotta sitte sairastunu, parantunut ja nyt taas vajoamassa takas. Miten sä sait järjellä kiinni takas normaaliin? Tai esim, ettet ajattelekaan kaloreita tai jätä ruokia välistä siinä pelossa että lihot. Tai mieti että kuinka jollain muulla on paljon kapeammat ja laihemmat reidet toisinkuin omat läskikoipesi. Välillä tulee päivä et pystyn olemaan normaali mut sit taas joko oksennan tai alan taas tuijottaa itteäni viim. Seuraavanapäivänä ja jos paino on noussut, juoksen, laihdutan, treenaan, jätän syömättä. Tuntuu että en vaan enää saa takasin normaalista elämästä. Miten sä sait? Oisin oikeesti tosi tosi kiitollinen jos pystyt tai kuka tahansa muukaan kertomaan että MITEN.


      • gjgjkshgjkh
        Kkkjeoenjei kirjoitti:

        Haluaisin pystya samaan.. kolme vuotta sitte sairastunu, parantunut ja nyt taas vajoamassa takas. Miten sä sait järjellä kiinni takas normaaliin? Tai esim, ettet ajattelekaan kaloreita tai jätä ruokia välistä siinä pelossa että lihot. Tai mieti että kuinka jollain muulla on paljon kapeammat ja laihemmat reidet toisinkuin omat läskikoipesi. Välillä tulee päivä et pystyn olemaan normaali mut sit taas joko oksennan tai alan taas tuijottaa itteäni viim. Seuraavanapäivänä ja jos paino on noussut, juoksen, laihdutan, treenaan, jätän syömättä. Tuntuu että en vaan enää saa takasin normaalista elämästä. Miten sä sait? Oisin oikeesti tosi tosi kiitollinen jos pystyt tai kuka tahansa muukaan kertomaan että MITEN.

        Syömällä! Et mieti mitään, sammutat aivot ja syöt.Jos ajatukset tuppaa päähän niin et anna niitten tulla. Älä kato ittees peilistä.Älä kato thinspoa. Kun syöt nii älä es kato sitä ruokaa vaan syöt.Ruoka on polttoainetta.En elä syödäkseni vaan syön elääkseni!


    • Emart

      Miksi ei ole enään mitään sivuja,missä voisi kunnolla keskustella anorektikkojen kanssa. Yksinään tästä ei tuu mitään..

      • Samaa_mieltä

        No älä muuta sano!!


    • neam1

      No, kun on vaan kotona(asun yksin) niin päivä menee suurinpiirtein näin:
      klo9: herään
      klo9-11: juon aamukahvia 1-2kuppia mustana(ei maitoo,sokruu tms), dataan koneella samalla, niinkuin just nyt :D
      klo14: syön jtn pientä esim.lämminkuppi keitto/leipä ja juon monivitamiini porejuoman sen kanssa.
      klo17-18: juon kupin teetä(ei maitoo,sokruu tms)
      klo19-20: syön jotai lämmintä ruokaa,esim tänää aion syödä eilen keittämääni riisiä ja siin samalla katon telkkaa,salkkareita yleensä.
      klo21-22: katon telkkaa tai dataan ja samalla juon rooibos teetä(kofeiinitonta)
      klo23-:meen nukkuun :)

      Näin on menny hyvin pitkästi ainaki tää viikko. Ja oon siis dieetillä, siks en piä mitään herkkupäiviä tms.

    • feilaaja

      Mä en syö melkeen mitää liikun sillonku jaksan oon laihtu tälleen 59-53

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      788
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe