https://dncache-mauganscorp.netdna-ssl.com/thumbseg/2053/2053586-bigthumbnail.jpg
Mukavaa päivää!
:).
Hyvää huomenta!
8
242
Vastaukset 8
- Kauniskuva
Huomenta, on se iso lintu tuo fasaani.
- Kauniskuva
Vai onko tuo fasaani? Eihän ne lennä mielellään..
- Komeanäky
Kauniskuva kirjoitti:
Vai onko tuo fasaani? Eihän ne lennä mielellään..
kun fasaani lentää. Naapurin tontille liihotteli syksyllä kolme fasaania ruohikolle.
Oli pakko seurata sitä pois lähtevää lentoakin, ja ihan kevyesti ne lähti lentoon.
Ne pyrstösulat on upea näky kun liehuvat peräsimenä. - Siksihätistänpois
Komeanäky kirjoitti:
kun fasaani lentää. Naapurin tontille liihotteli syksyllä kolme fasaania ruohikolle.
Oli pakko seurata sitä pois lähtevää lentoakin, ja ihan kevyesti ne lähti lentoon.
Ne pyrstösulat on upea näky kun liehuvat peräsimenä.Lento on varmasti hienonnäköistä jos sitä pääsee todistamaan. Itse olen nähnyt vain hätäisiä pyrähdyksiä. Olen seurannut touhujaan pihalla keväisin. Hieno lintu ja kookas on kyllä, käyvät pihoilla vaivihkaa kukkasipulivarkaissa ;).
- Komeanäky
Siksihätistänpois kirjoitti:
Lento on varmasti hienonnäköistä jos sitä pääsee todistamaan. Itse olen nähnyt vain hätäisiä pyrähdyksiä. Olen seurannut touhujaan pihalla keväisin. Hieno lintu ja kookas on kyllä, käyvät pihoilla vaivihkaa kukkasipulivarkaissa ;).
Sepä se ihmetyttikin kun ei kaupunkimiljööseen fasaani ole täällä ainakaan koskaan kuulunut.
Eikä kukaan joiden kanssa ollut näkemisestä juttua, tiedä edes missä on fasaanitarhoja. - Kaupunkimiljööseen
Kyllä se täällä etelässä kuuluu.
- Onni_osaa
Ihan kuva:)
- luonnonihmeitä
No iltaa hyvää...:)))Kun ei päivää" ollut sallittua!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va691893Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661209- 140999
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu18919- 83667
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa104651Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63642- 41638
- 49570
- 57547