https://dncache-mauganscorp.netdna-ssl.com/thumbseg/2053/2053586-bigthumbnail.jpg
Mukavaa päivää!
:).
Hyvää huomenta!
8
241
Vastaukset 8
- Kauniskuva
Huomenta, on se iso lintu tuo fasaani.
- Kauniskuva
Vai onko tuo fasaani? Eihän ne lennä mielellään..
- Komeanäky
Kauniskuva kirjoitti:
Vai onko tuo fasaani? Eihän ne lennä mielellään..
kun fasaani lentää. Naapurin tontille liihotteli syksyllä kolme fasaania ruohikolle.
Oli pakko seurata sitä pois lähtevää lentoakin, ja ihan kevyesti ne lähti lentoon.
Ne pyrstösulat on upea näky kun liehuvat peräsimenä. - Siksihätistänpois
Komeanäky kirjoitti:
kun fasaani lentää. Naapurin tontille liihotteli syksyllä kolme fasaania ruohikolle.
Oli pakko seurata sitä pois lähtevää lentoakin, ja ihan kevyesti ne lähti lentoon.
Ne pyrstösulat on upea näky kun liehuvat peräsimenä.Lento on varmasti hienonnäköistä jos sitä pääsee todistamaan. Itse olen nähnyt vain hätäisiä pyrähdyksiä. Olen seurannut touhujaan pihalla keväisin. Hieno lintu ja kookas on kyllä, käyvät pihoilla vaivihkaa kukkasipulivarkaissa ;).
- Komeanäky
Siksihätistänpois kirjoitti:
Lento on varmasti hienonnäköistä jos sitä pääsee todistamaan. Itse olen nähnyt vain hätäisiä pyrähdyksiä. Olen seurannut touhujaan pihalla keväisin. Hieno lintu ja kookas on kyllä, käyvät pihoilla vaivihkaa kukkasipulivarkaissa ;).
Sepä se ihmetyttikin kun ei kaupunkimiljööseen fasaani ole täällä ainakaan koskaan kuulunut.
Eikä kukaan joiden kanssa ollut näkemisestä juttua, tiedä edes missä on fasaanitarhoja. - Kaupunkimiljööseen
Kyllä se täällä etelässä kuuluu.
- Onni_osaa
Ihan kuva:)
- luonnonihmeitä
No iltaa hyvää...:)))Kun ei päivää" ollut sallittua!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881344
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1881124- 741019
- 77907
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su341780Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t168754- 58735
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.197731Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t5687- 43635