Runkkaatko

Jope26

Runkkaatko juuri nyt mrkä pilluasi

29

904

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sasujenie

      Aloitetaan kymmenen jälkeen...sillion olen käytössä...

      • Jope28

        Multa tulee juuri sorry di pysty oottamaan


      • Sasujenie

        Tie uudestaan kymmenen jälkeen...olen käytössä silloin...


      • Jope29

        Onko sulla pikkarit märät


      • Sasujenie

        Kostee kyllä...tässä....kyllä...on...aloitan kymmenen jälkeen sopiiko...seksikamu...olen silloin käytössä...Jope29...seksikamu...niin tei kanssani uudestaan...niin että pillluni litisee...


    • SasuJenienkanssaseksiä

      Nyt runkkaan juuri nyt märkää pilluani....aloita kullin runkkaus.....tekee... hyväää...tarvitsen kaverin....nyt on pilluni tulossa kiihkosta märäksi...

    • Wej

      Minulla lentää mällit kun ajattelen kosteaa pilluasi runkkaatko peilin edessä kiimaista pilluasi työnnä neljä sormea sisääsi nyt taitaa tulla

      • SasuJenienkanssaseksiä

        En tehnyt ihan vain penkillä tein ilman peiliä. Hyvältä tuntui. Nettiseksiä taas jonain iltana. Vaikka lauantaiiltana hiihtämisen jälkeen.


      • Jope26

        Joko olet hiihtänyt??


      • SasuJenienkanssaseksiä

        En käynyt hiihtämässä. Siivosin huoneeni. Sauna puhtaana on nettiseksikin paraihnta nautintoa hiihdon sijaan. aletaan illempana....silloin...tiiät...mitä tehdään...kulli asennossa....pillu...kiimasta himosta väristen..


      • tekeemielipaksuakyrpää
        Jope26 kirjoitti:

        Joko olet hiihtänyt??

        Nyt tekee mieli sunun kyrpääsi..


      • Jope26

        Haluan nuola sun pillua samalla kun sinä otat suihin


      • Jope26

        Minkälaist pikkarit sulla on


      • SasuJenienkanssaseksiä
        Jope26 kirjoitti:

        Minkälaist pikkarit sulla on

        Tavalliset pikkupöksyt ei ole pitsiset eikä hipserit. saat..nuolla pilluani...kun kullisi on suuhoidossa...eikä haittaa vaikka...siitä tulee lastikin..


      • Jope26

        Hierotko pillua pikkareiden päältä mun kulli odottaa pääsyä sun märkään jalkoväliin


      • SasuJenienkanssaseksiä

        Keskiyöllä istun lattialla enkä tei kädellä vaan paksulla kaarevalla herkullisella...sellainen on käytössä...tulee kunnon raju orgasmi...en vielä...hiero...lähempänä..keskiyötä hieron kädellä pikkupöksyjen alta...mun pilluni odottaa...sinun paksu kullia...märkään valkoväliin....


    • Wej

      Kyrpä kovana odottelen lauantaita .oletkos posliini pillu sitä on niin mukava nuolla ja saa kullin kovaksi

      • SasuJenienkanssaseksiä

        Odotellaan lauantaiiltaan niin sitten jatketaan...keskiyöllä seksijutulla joka varmasti kuumentaa pilluni tunteet...karvainen ihana puska....sitä olisi mukava imeä kulliasi...pilluni kostea...märkä sellainen...


      • Jope26
        SasuJenienkanssaseksiä kirjoitti:

        Odotellaan lauantaiiltaan niin sitten jatketaan...keskiyöllä seksijutulla joka varmasti kuumentaa pilluni tunteet...karvainen ihana puska....sitä olisi mukava imeä kulliasi...pilluni kostea...märkä sellainen...

        Haluan sun märkää pillua


      • SasuJenienkanssaseksiä

        Haluan sinun paksua kiimaista kullia....


      • SasuJenienkanssaseksiä
        Jope26 kirjoitti:

        Haluan sun märkää pillua

        Nyt sopii...olentko paikalla...panettamaan lähti...vietävästi...lähtikö sulla...
        kohta pitää runkata...panettaa...kiihottuu koko ajan...voi vittu...pilluni haluaa kyrpäää!!!...Saanko....kyrpäää!!!....Mulla on tarjolla...pilluu...sulle...ihanan kuuma...pillu...anna mulle....kyrpää...pillu...on kostee..ajattelen sinun...kullia...


      • SasuJenienkanssaseksiä
        SasuJenienkanssaseksiä kirjoitti:

        Haluan sinun paksua kiimaista kullia....

        Nyt tekee tosissaan kiimaista kyrpää mieli...vähän myöhemmin vielä enemmän...


      • SasuJenienkanssaseksiä
        Jope26 kirjoitti:

        Haluan sun märkää pillua

        nyt haluan sinu paksua kiimaista kyrpää!!...Aloitan keltaisella kaverilla...voi vittu nyt oikeesti tekee...mieli sinulta...seuraa..runkataanko...yhdessä?...Sytkähti kunkysyin...runkataanko..yhdessä?...Keltainen yssstävä...on sisällä....haluuatko että laita vielä toisenkin...sisään..? Kaksi panaania?....Sitten tulee tosi himokas ja panettavan kiimanen olo...


      • Tuleepianspermaa

        Nainen jos olet vittu märkänä niin auta! En halua yksin runkata tule ja auta!Kyrpä räjähtää pian 0!0


      • SasuJenienkanssaseksiä

        Oon täällä pillu märkänä kiihko vitin kova kohta tulee itetänikin!


    • Löytyiskö miehiä kikistä jotka vois tulla puhuu mulle tuhmii ja läheteltäis kuvia?? T. Parikymppinen kiimanen tyttö ;)

      • Jope26

        Mulla on täällä kulli kovana ja runkkaan mitä sulla on päälläsi ja onko pillu kostea jo


      • Joo oon ihan märkänä jo haluisin nähä sun kovan kovan kullin mmmmmm ;) saat nähä sit mitä mul on pääl mut voin sanoo ettei paljoo.... tuu ihmees chättää jos kiinnostaa kik: ppatriciaxx


      • SasuJenienkanssaseksiä
        Jope26 kirjoitti:

        Mulla on täällä kulli kovana ja runkkaan mitä sulla on päälläsi ja onko pillu kostea jo

        Jope26...täällä sitten on nelkytseittemän vuotias pillu märkänä sinulle....
        sulla kulli kovana....minun pillulleni...mulla valkoiset...normaali kokoiset aluspöksyt...on se kun lukee näitä juttuja...panen keskiyöllä...rajun orkasmin...silloin en pysty kirjoittamaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1937
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe