Jossain keskustelussa luki, että Aappolassa olisi joku tyyppi, joka seisoo radan varressa katselemassa junia. Kuka hän mahtaa olla? En muista itse koskaan nähneeni.
Onko Siilinjärvellä tällainen tyyppi?
10
765
Vastaukset
Kääppäs ihan ite kahtomassa! Suattaa olla junanpongooja kysseessä!:D
- Local_writer
Tai se toinen vaihtoehto on se, että siellä on ollut todennäköinen itsemurhakanditaatti etsimässä tilaisuutta suorittaa jossakin tulevaisuudessa itsemurha.
Kävikö yhtään mielessä tämäkin ilmeinen vaihtoehto?
Kenenkään ei yleensä pitäisi olla niillä paikoilla oleskelemassa, ellei ole olemassa siihen jokin järkevä syy.
Tällaisissa tapauksissa pitäisi yleensä käydä jututtamassa sitä itse kaveria, että onko kaikki kunnossa ja hyvin.
Tai jos kyseinen henkilö vaikuttaa jollakin tavalla huonossa psyykkisessä kunnossa olevalta, ja varsinaisen avun tarpeessa olevalta, niin soittaa välittömästi hätäkeskukseen.
Tämän palstan kautta asiat ja niiden laita harvemmin koskaan selviävät.- knadidaatti
Taidat olla varsinainen holhousyhteiskunnan prototyyppi. Aina soittelemassa viranomaisille. Tuolla logiikalla voit soittaa pilikkiukoille ja rannalla istuskelijoille viranomaiskyydit koska he ovat ilmiselvästi hukuttautumassa ja tottakai ne kerrostalon katolle kiipeävät huolto-ukot hautovat selvästi itsemurhaa.
- ilimanko.ne.on.haukkunu
voi vittu mitä akkamaista ja jenkkiläistä sontaa, kellään ei saisi olla mitään omanlaisia harrastuksia vaan kaikkien pitäisi vaan kitata siellä baarissa kallista kaljaa vaikka ei huvittaisi yhtään.
Paljonko saa sinun mielestä olla hajontaa keskiarvon ympärillä ennenkuin tuomitset joksikin oudoksi tyypiksi jolle pitäisi soittaa poliisit tai joku muu viranomainen "auttamaan" vaikka henkilöllä ei ole mitään hätää, kunhan vaan harrastelee niitä omia harrastuksiaan, esimerkiksi vaikka sitten kuvaa junia ja kenties laittaa junavideoita sitten juutubeen.
Onko oma elämäsi niin tylsää että pitää keksiä keksimällä sisältöä siihen puuttumalla toisten asioihin omien ennakkoluulojesi pohjalta? - Väärin_meni
knadidaatti kirjoitti:
Taidat olla varsinainen holhousyhteiskunnan prototyyppi. Aina soittelemassa viranomaisille. Tuolla logiikalla voit soittaa pilikkiukoille ja rannalla istuskelijoille viranomaiskyydit koska he ovat ilmiselvästi hukuttautumassa ja tottakai ne kerrostalon katolle kiipeävät huolto-ukot hautovat selvästi itsemurhaa.
Enpä ole soitellut mitään viranomaisille. En tämän, enkä muunkaan asian tiimoilta.
Koska ei ole ollut tarvettakaan.
Yhden keskustelunaiheen tosin poistatin. Mutta siinäkään ei mitään viranomaisia tarvita. Vaan ilmoitus moderaattorille.
Onhan se totta, että jotkut harrastavat junien bongausta.
Siinä on silti omat vaaransa. Etenkin, jos on liian lähellä junaa.
Junathan saavat aikaan voimakkaan tuulenpyörteen niiden kovan vauhdin takia.
Jännä, että ylipäätään tätä kyseistä junabongaustapausta on ylipäätään ihmetelty. - Ihmisarvoistako_elämää
ilimanko.ne.on.haukkunu kirjoitti:
voi vittu mitä akkamaista ja jenkkiläistä sontaa, kellään ei saisi olla mitään omanlaisia harrastuksia vaan kaikkien pitäisi vaan kitata siellä baarissa kallista kaljaa vaikka ei huvittaisi yhtään.
Paljonko saa sinun mielestä olla hajontaa keskiarvon ympärillä ennenkuin tuomitset joksikin oudoksi tyypiksi jolle pitäisi soittaa poliisit tai joku muu viranomainen "auttamaan" vaikka henkilöllä ei ole mitään hätää, kunhan vaan harrastelee niitä omia harrastuksiaan, esimerkiksi vaikka sitten kuvaa junia ja kenties laittaa junavideoita sitten juutubeen.
Onko oma elämäsi niin tylsää että pitää keksiä keksimällä sisältöä siihen puuttumalla toisten asioihin omien ennakkoluulojesi pohjalta?Jonkun ihmisen haukkuminen kertoo kyllä jotain enemmän sellaisen harjoittajista, kuin minusta.
Tosin sehän on lähennellyt lähestulkoon vainoamista.
Minullahan ei näytä ole ihmisoikeuksia.
Epäselväksi on jäänytkin, että mitä niin pahaa minä olen ylipäätään koskaan kenellekään tehnyt. En ole tappanut, tai pahoinpidellyt koskaan ketään. Enkä ole mikään sairas, pervo pedofiili.
Vainoaminen on rikos.
Mutta sitä edelleen harjoitetaan täällä Siilinjärvellä, koska ilmeisesti ei mitään parempaa tekemistä ihmisillä näytä olevan.
Ihmisarvoinen elämä?
Onko sitä?
Ei ainakaan toteudu, eikä näy millään tavalla konkreettisesti ihmisten käytöstavoissa.
- loja-alli
Sinä joka seisot radanvarressa junia katselemassa,seiso siellä vain edelleenkin aina kun haluat ja katsele junia.Voit seisoa myös muilla yleisillä paikoilla ihan vapaasti ja katsella ympärillesi ,ei se ole kiellettyä.Kaikkea hyvää sinulle!
- muutama.risu
Onko Kouvolassa tällainen tyyppi joka seisoskelee pururadan varressa....
https://www.youtube.com/watch?v=7u9imwI7A_0- aappolanpaapa
onko nähty sellainen tyyppi joka katselee junaradan varressa seisovia ihmisiä ?Ite en oo nähny mutta oon kuullu.
- Läheltä
Tämä Aappolan ylikäytävä tulisi sulkea sen vaarallisuutensa takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 613786
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292958Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362763Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452546Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262445- 401813
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777- 251745