LEIF SEVÓN KANNATTAA KANSAINVÄLISISSÄ TEHTÄVISSÄÄN ITÄ-EUROOPAN INDO-GERMAANI ALUEIDEN SLAAVILAISTAMISTA
Korkeimman oikeuden presidentti Leif Sevónin kansainvälistä toimintaa ei olla analysoitu.
Ei mitenkään, mitään tietoa ei ole hänen asenteitaan esitetty.
Tätä puutetta korvaamaan olemme aukaisseet sveitsiläiselle domainille pääpiirteet ja dominoivan hengen Leif Sevónin kansainvälisestä tuomari toiminnasta. Jotakin kertoo myös miehen laittamat omat tiedot itsestää KO:n esittelysivuille (vrt. asiaa Möllerin CV:hen)
http://www.leif-sevon.ch.vu
Sevón paljastuukin täysin "kansainväliseksi" myötäjuoksijaksi, pintaliippariksi, joka toimissaan mm. puoltaa Itä-Euroopan vanhojen indo-germaanisten alueiden slaavilaistamista.
Tuomarit, jotka haettiin Nürnbergiin 1946 tai Presidentti risto Rytiä tuomitsemaan olivat juuri täsmälleen samasta aineksesta valetut, kuin Sevón ja aivan kuin tuomarit, jotka olisivat tuominneet Wilhelm II kuolemaan I maailmansodan jälkeen, jos Alankomaat olisivat vain luovuttaneet ko. henkilön "kansainväliselle" tuomioistuimelle.
Kansainvälisyys tuntuu olevan meriittiä ilman sitä, että tiedettäisiin, mitä ko. kansainvälisyys sana merkitsee, mitä se pitää sisällään; Leif Sevónille & kumppaneille kansainvälisyys on sitä, että hän työskentelee kansainvälisessä kontekstissa Skandinaviaa, Saksaa ja Benelux-maita vastaan. Teot, näytöt puhuvat puolestaan.
Leif Sevón: http://www.leif-sevon.ch.vu
T: Otto Rud
KO:n Leif Sevón
Otto Rud
0
329
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743