KARAVAANI KULKEE JA KOIRAT HAUKKUU! ONEKOINISTEILLE PAISTAA AURINKO - MUILLE SATAA VETTÄ.
KOLIKOITA ON JO YLI 75 MILJAAAARTIA!!!!!! JA MATKA JATKUU!!! SATAMILJAARTIA SAAVUTETAAN PIAN!
Coins mined:
9589080000
ONE 7.85 EUR
= 75 274 278 000 €
KOLIKOITA JO YLI 75 MILJAAAARTIA!!!!!!
7
327
Vastaukset
- KohtaTuleeJoo
Onneksi olkoon, todella hieno homma! Mutta mutta...
Entäs se pikkujuttu, että kyseessä on kuitenkin vain halvalla kokoon kyhätty rehti pyramidisysteemi, jolla on kovin, KOVIN vähän tekemistä minkään päivänvalon kestävän kanssa.
Se on nyt todettu moneen otteeseen, valheille ja "kohta tulee" mantralle on systeemi kyhätty. Ja suomipoika uskoo satuja ja sijoittaa pää märkänä lisää rahaa ponziin.
Käy sääliksi noita ressukoita. - Karafaanipuksuttaa
Kohta OneCoini listautuu börssiin ja kurssi raketoi ja tulee splitti ja tuplaus onnenpyörästä, Ruja ostaa kaikki muut pörssiyhtiöt ja kohta koko maailman, olisi kannattanut lähteä mukaan eikä murjottaa kateellisena mummonmökissä, se on maailma nääs auki miljartöörisioittajalle!!
- Ostanvokaalin
Onko tietoa ovatko Janne Porkka ja Saija Palin mukana Rujan onnenpyörässä?
- RuskiLäjä
Varmaankin ovat mutta se ei auta mitään koska rosvosektori tuli ja vei rahat.
- Hannuhanhi8373728w28
Jos plitti on tulossa, voin lähteä mukaan. Onko sivuilla myös Hannun plittimittari? Vai oliko se kopioitu WGI stä. WGI muistaakseni kaatui juuri pörssiin listautumisvaiheessa. Kaikki rahat putsattiin jäsenten tileiltä ja vaihdettiin "oikeisiin osakkeisiin".
- MrC4rd
Samaa paskaa jo vuosituhannen alussa:
http://www.finanssivalvonta.fi/fi/Tiedotteet/Arkisto/Ratan_lehdistotiedotteet/Pages/seven_nox_tarjoaa_ap.aspx
Mutta saisitko uskotuksi, että näille uskovaisille ei pysty asiaa perustelemaan. Nämä samat ihmispoloiset sortuvat näihin kerta toisensa jälkeen. Ei auta vaikka volttia heittäisit, ne uskovat kaiken mitä eteen tuodaan.
Ei auta, ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363737- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371975Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1251471
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881255- 791199