Lielahden Prisman sisäänkäynnin edessä oli kauheat savupilvet, kun mies veteli sähkötupakkaa!!! Ei ollut kiva mennä sâvupilvén läpi kauppaan!!! Tarviiko tupakoida oven edessä, kaikki savu menee lasikuiluun!!!
LIELAHDEN PRISMASSA SUUTARI
31
7399
Vastaukset
- etyouyu
Se suutari on hieno mies, mutta jos tekee jollekin mieli itkeä niin S-ryhmälle. P.S. eteisaulassa räkivät teinit häiritsee itseäni siellä enemmän.
- puhdastailmaa
Olen huomannut saman pilven, oli nuori ja puhalsi savua päin meitä!!! Tätä on moni valittanut, ei ollut vanhempi!!! Toivottavasti ottaisivat asiakkaat huomioon!!!
- YstävänNeuvo
Kun menee omalla autolla alakerran parkkihalliin niin ei tarvitse kulkea ulko-ovista, suosittelen!
- On.hyvä
Pitää käyttää suutarin palveluja. Se on hyvä olla olemassa
- Hyi.kun.lihava
Mä näin lihavan naisen siinä ovella.
Ei ollut kiva mennä kauppaan sen ruman läskin ohi.
Se näkyy vielä lasiovista sisällekin.- saastuttaa
Et ymmärtänyt kysymystä?? Savusta oli kyse!!! Terveydellisistä syistä!! Lihavat ei saastuta!!! Ole asiallinen.
- toivomustämäkin
prisma voisi puhdistuttaa katoksen vähän useammin tupakanhajusta ja tumpeista.
- savuttomuus
Eikö Prisman päättäjät tiedä mitä LAKI sanoo? Kaupan sisäänkäynnin edessä pitäisi olla 10 metrin savuton alue!!! Mitä tekee vartijat?? Kulkevat kahvimukit kädessä!! Kuuluuko vartijoille ulkoalue??
- qighkg
Yleisellä paikalla liikkuminen on inhottavaa. Joutuu näkemään ihmisiä.
- kgpkgp
Ei ne ole ihmisiä, vaan sosialismin synnyttämiä kuluttajia.
- Anonyymi
Kyllä sen näkee naamasta, on niin hankalaa ja vaikeeta, ruttuturpia kylä täynnä.
- Hajuaistitonko
Haiseeko muka sähkötupakan savu?
- höyrystin
Se ei ole savua vaan höyryä. Selvästi vähemmän haitallisempaa kuin savu, siksi niitä käytetäänkin.
- Kemikaaaaali
Ne höyryt sisältää vaarallisia kemikaaleja, höyryt vielä vaarallisempia kuin itse tupakka.
- 4vuottahöyryllä
Kyllä ne parkkipaikan autojen pakokaasut on vaarallisempia! Kannattaisi tutkia asiaa oikeista lähteistä eikä pelkästään luottaa"iltapulun"lööppeihin!
- Eisavuailmantulta
Se mitään savua ole vaan höyryä! Eikä kannata huudella vaarallisuudesta jos ja kun asiasta faktaa ei kuitenkaan huutelijalla ole.
- Ääääääääääää
On nää kommentit niin älyttömän koomisia ettei näitä voi nauramaan lukea. Toivottavasti aloittaja ei sentään ollut ihan tosissaan.
- ikäopettaa
Juuri teidän takia näitäkin asioita pitää välillä mainita???
- Anonyymi
Joo joo on nää teidän valitukset ihan syvältä sieltä. Ettekö te mäntit tiedä että Sähkö röökistä tulee höyryä ei savua. Eikös niitä jumaloitu kun ne tuli myyntiin?
- Anonyymi
Suusta se höyry tulee mäntti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suusta se höyry tulee mäntti.
Voi tsiisus mitä porukkaa. Kolme ja puoli vuotta sitten joku poltti tupakkaa(?) Lielahden Prisman edessä ja vieläkin jaksetaan kaivaa vanha juttu esiin. Tänäänkin joku jossain polttaa tupakkaa. Ei muuta kun kytikselle ja kirjoittamaan. Palataan 5 vuoden kuluttua siihen.
- Anonyymi
Se ei ole savua, vaan höyryä.
- Anonyymi
Eikös sinne prismaan ole toinenkin ovi. Käyttää sitä ja antaa suutarin pössäytellä.
- Anonyymi
Eikös tuo sinne meneminen ole täysin vapaaehtoista???
- Anonyymi
Sokos-ryhmä on kuin mafia Suomessa. Saa ksiken läpi kaavoituksessa ja seuraa ihmisten ostoskäyttäytymistä. Kaupalla on suuret määrät ihmisten henkilötietoja hallussaan. Minä boikotoin ko. kauppaa.
- Anonyymi
Minä boikotoin boikotointia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä boikotoin boikotointia.
Ketä kiinnostaa ,
Esim .vertaa vaikka ilmastonpelastus suomi vs kiina, haahaaaaaaaaaaaaaaa
- Anonyymi
Ihana ja osaava suutari! Ei mitään valittamista.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884