Pankkien varainhoidot

Väinö_

Halusin sanoa, ettei kenenkään kannatta mennä pankkien varainhoitojuttuihin. Varainhoitaja ostaa kalliiseen hintaan salkkuun. Asiakas maksaa kaupankäyntikulut korkeina kuluina. Pankin varainhoitaja saa itselleen rahaa teki huonoja sisoituksia tai sitten ei. Varainhoitajat eivät ole ammattilaisia. Itse olen erehtynyt tulla kahden eri pankin varainhoitoon mukaan ylipuhutuksi. Molemmissa oli sama meno.
Olen hävinnyt kahden eri pankin varainhoitojutuissa noin 20 000euroa.

Kun tein itse kauppaa niin tein voittoa. Kaikki voittoni sulivat kiitos pankkien sijoitusneuvojien.
Tällaisia vähemmän hyviä pankkeja OP, Nordea, Danske bank

7

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vakuusvaje

      Jos varainhoitajat todella osaisivat jotakin, heillä olisi omat isot salkut tai menestyvä yritys. Ei tarvitsisi olla palkkatöissä hoitamassa rikkaampien rahoja, mikä ei tietenkään ole kovin kannustavaa. Tuloksetkin ovat sen mukaiset.

      Lisäksi pankin työntekijän tärkein tehtävä on tienata pankille rahaa. Asiakkaankin etu voidaan toki ottaa huomioon, ellei se vaaranna tuota ensisijaista tavoitettta.

    • OstanSitäMitäHaluan

      Ehkä varainhoitoon ei kannata suhtautua ihan noin jyrkästi, pitää katsoa millaista palvelua haluaa ja millaisen ostaa.

      Itse käytän paria suomalaista varainhoitotaloa, olen saanut juuri sitä mitä on luvattu.

      Välillä erinomaisin tuloksin, välillä heikommin, kuten lupaavat.

      Sijoittaminen ei ole mikään ihmeitä tekevä jatkuvastituottava instituutio. Indeksien voittaminen useita% useina vuosina peräkkäin on vain toiveajattelua, ja siinä tulee pettymään.

      Oletteko lukeneet ja ymmärtäneet palvelusopimukset ja kulurakenteen kuvaukset?

    • Väinö_

      Joku aikaa sitten otettiin yhteyttä Elite:ltä. Sitä ei tarvi lukea, kuin nettiä millasia kokemuksia ihmisillä on Elite varainhoidosta.
      Täytyy sanoa, ettei varainhoitoa kannata kokeilla. Siinä tapauksessa jos haluaa maksaa kalliisti huonosta palvelusta. Itsellä tuli sellainen fiilis, että se on vain ihmisten rahastusta.

      • Raksamiesvaan

        Elite Varainhoito on ollut mulle ihan ok. Sijootin heidän kauttaan vuosi sitten suomalaisiin osakkeisiin ja he peittosivat indeksit. Lisäksi korkosijoitukset ovat menneet myös hyvin. Suosittelisin, jos haluaa jotain muuta kuin peruspankkien palveluita.


      • ghnbvf
        Raksamiesvaan kirjoitti:

        Elite Varainhoito on ollut mulle ihan ok. Sijootin heidän kauttaan vuosi sitten suomalaisiin osakkeisiin ja he peittosivat indeksit. Lisäksi korkosijoitukset ovat menneet myös hyvin. Suosittelisin, jos haluaa jotain muuta kuin peruspankkien palveluita.

        Olisit voinut suoraankin kertoa, että edustat Eliteä. Oma mielipiteeni on, että Eliten olemassaololle ei ole mitään perusteita.


    • Väinö_

      En edusta Eliteä.

      Jutun alussa kerroin minun kokemuksia eri pankkien varainhoidoista. Miten lie Elite saa ja muutkin pankit ihmisten tietoja. Minun tuttu sanoi, ettei kannata taas mennä ylipuhutuksi. Tavallaan ja onkin koko varainhoito on huijausta.

      • hohjaa

        Kerro niille teidän puhelinkauppiaille, että voisivat lopettaa soittamisen sellaisiin numeroihin, joissa ei vastata 3 peräkkäiseen soittoyritykseen. Nämä ihmiset tietävät, että ko. numerot kuuluu Eliten puhelinkauppiaalle, eivätkä tule vastaamaan seuraaviin 30 soittoyritykseenkään, ja jatkuva puhelinterrori on vain ja ainoastaan ärsyttävää häirintää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe