Käyn koulua kotona, kyselkää

12v

Heips! Mä siis käyn kotikoulua.. Onko muita jotka käy? Kyselkää kaikkee :3
Oon siis 12-v tyttö

26

337

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siionin.virsikirja

Mikä on hurskaan ja vanhurskaan ero?

• 42v

Jumala on vanhurskas. Ihminen voi olla hurskas eli oikeamielinen ja nuhteeton muiden ihmisten mielestä, mutta onko hän Jumalan mielestä hurskas. Jos on, niin silloin ihminen on vanhurskas eli Jumalalle kelpaava. Tekopyhä hurskastelija ihminen ei ole vanhurskas.

Luulitko kysyväsi vaikeita? ;)

• 33v.m

No ehkä ne 12-vuotiaalle vois olla vähän bengalia mutta ei noin vanhalle, etenkin jos olet asialle vihjitty tahi itsesi näiden seikkojen tutkisteluun vihkinyt

• Toimiiko Jenkem mielestäsi hyvin? Itsellä yksi pallo valmistumassa.

• 12v

En käytä huumeita mut kyl mä uskon et se sulle varsinkin toimii.

• kirjauduvainulos
        12v kirjoitti:

En käytä huumeita mut kyl mä uskon et se sulle varsinkin toimii.

Jenkem on terveellinen lääke.

• 12v

Se on impattava huume joka valmistetaan ulosteesta ja virtsasta..

• Miksi käyt kotikoulua ja koetko, että se on sinulle paras koulumuoto?

• 12v

Mä en viihtynyt mun edellisessä koulussa ja en pystynyt keskittymään meluisessa luokassa, ja haluaisin päästä lääkäriksi niin nyt mulla on mahdollisuus valita itse painotteiset oppiaineet. Ja mun mielestä tää on mulle paras koulumuoto.

• 12v kirjoitti:

Mä en viihtynyt mun edellisessä koulussa ja en pystynyt keskittymään meluisessa luokassa, ja haluaisin päästä lääkäriksi niin nyt mulla on mahdollisuus valita itse painotteiset oppiaineet. Ja mun mielestä tää on mulle paras koulumuoto.

No sehän on hienoa!

Toivottavasti pystyt kuitenkin harjoittelemaan myös ryhmätyötaitoja ja paineensietokykyä jossain. Lääketieteen opinnot eivät taida olla sieltä kevyimmästä päästä....

Mutta onnea ja menestystä. ☺

• 12v

Kiitos, olen kyllä tehnyt ryhmätöitä yms 6 luokkaan asti mutta sitten alkoi tulevaisuudessa pärjääminen kiinnostamaan että niin..

• Opettaako huoltaja vai tuleeko joku opettaja teille?

• 12v

Mun äiti on ammatiltaan opettaja niin se opettaa mua.

• Nieisiitäsen

Miltä tuntuu tietää, että et osaa toimia niinkuin normaalit ihmiset, ja tämä tekee sinusta muita huonomman?

• 12v

Olin "tavallisessa" peruskoulussa 6-luokkaan asti... Ja päädyin opiskelemaan kotona, koska haluan pärjätä elämässä, koska mulla sentään on sellanen. 5-luokan todistuksessa keskiarvo 9,6.. Että joo kyllä se olisi saanut olla se tasan 10... Olenpa pettynyt itseeni, menenpä tästä tekemään itsemurhan. Ei, mun elämä ei ole ollenkaan muiden omaa huonompi, jos sitä yrität sanoa ja saada mua tuntemaan niin. Niin turha tulla tänne lievittämään omaa pahaa oloa. Maailman kaikki ihmiset on kuule ihan tasa-arvoisia, sä et sitä voi muuttaa vaikka kuinka toivot ;)

• Truuu
        12v kirjoitti:

Olin "tavallisessa" peruskoulussa 6-luokkaan asti... Ja päädyin opiskelemaan kotona, koska haluan pärjätä elämässä, koska mulla sentään on sellanen. 5-luokan todistuksessa keskiarvo 9,6.. Että joo kyllä se olisi saanut olla se tasan 10... Olenpa pettynyt itseeni, menenpä tästä tekemään itsemurhan. Ei, mun elämä ei ole ollenkaan muiden omaa huonompi, jos sitä yrität sanoa ja saada mua tuntemaan niin. Niin turha tulla tänne lievittämään omaa pahaa oloa. Maailman kaikki ihmiset on kuule ihan tasa-arvoisia, sä et sitä voi muuttaa vaikka kuinka toivot ;)

Luetun ymmärtämisessäsi ainakin on hiomista.

• Truuu
        12v kirjoitti:

Ja "kaikki ihmiset on kuule ihan tasa-arvoisia." Nyt oli niin naiivisti sanottu että huhhuh. Valkoset on mustia korkea-arvoisempia, miehet on naisia korkea-arvoisempia, heterot on seksuaalivähemmistöjä korkea-arvoisempia, kristityt on juutalaisia korkea-arvoisempia ja rikkaat on köyhiä korkea-arvoisempia. En tiä mitä sulle siellä kotona on opetettu, mutta näin se menee oikeessa maailmassa. Todellisuus on kylmä ja kurja helvetti, jossa vähemmistöjä halveksitaan ja todellinen rakkaus on pelkkä unelma.
        "Kaikki on tasa-arvoisia, mutta jotkut ovat muita tasa-arvoisempia."

• 12v
        Truuu kirjoitti:

Ja "kaikki ihmiset on kuule ihan tasa-arvoisia." Nyt oli niin naiivisti sanottu että huhhuh. Valkoset on mustia korkea-arvoisempia, miehet on naisia korkea-arvoisempia, heterot on seksuaalivähemmistöjä korkea-arvoisempia, kristityt on juutalaisia korkea-arvoisempia ja rikkaat on köyhiä korkea-arvoisempia. En tiä mitä sulle siellä kotona on opetettu, mutta näin se menee oikeessa maailmassa. Todellisuus on kylmä ja kurja helvetti, jossa vähemmistöjä halveksitaan ja todellinen rakkaus on pelkkä unelma.
        "Kaikki on tasa-arvoisia, mutta jotkut ovat muita tasa-arvoisempia."

No jos maailma on "täysin epätasa-arvoinen" sinun mielestäsi, niin sä kyllä kuuluisit siihen vähemmistöön, eli "ei niin tasa-arvoisiin",että sun on turha mulle tulla selostamaan miten kamala ja kylmä tää maailma on, koska me asutaan upeassa maailmassa, mutta ihmiset(kuten sinä), pilaatte sen. Älä ole rasisti. Voisit itsekkin olla tummaihoinen, nainen, köyhä, juutalainen, homo- tai biseksuaalinen. Mitäs sitten? Ei ole varaa mulle tulla saarnaamaan siitä, että tosirakkautta ei ole, noh ei mulla nyt vielä tässä iässä, mutta tolla asenteella sulla ei koskaan. Turha valittaa, että maailma on ihan kylmä ja epätasa-arvoinen, koska se on sellainen vain sinun ja joidenkin muiden rasististen, pessimistien henkilöiden näkökulmasta. Mutta minä satun olemaan optimisti, enkä tuollainen dominoiva rasisti. En ole enää niin pieni, että uskoisin tuollaiseen, tai no en halua uskoa tuollaiseen fasistiin.

Hauskaa päivänjatkoa! ;)

• 12v
        12v kirjoitti:

No jos maailma on "täysin epätasa-arvoinen" sinun mielestäsi, niin sä kyllä kuuluisit siihen vähemmistöön, eli "ei niin tasa-arvoisiin",että sun on turha mulle tulla selostamaan miten kamala ja kylmä tää maailma on, koska me asutaan upeassa maailmassa, mutta ihmiset(kuten sinä), pilaatte sen. Älä ole rasisti. Voisit itsekkin olla tummaihoinen, nainen, köyhä, juutalainen, homo- tai biseksuaalinen. Mitäs sitten? Ei ole varaa mulle tulla saarnaamaan siitä, että tosirakkautta ei ole, noh ei mulla nyt vielä tässä iässä, mutta tolla asenteella sulla ei koskaan. Turha valittaa, että maailma on ihan kylmä ja epätasa-arvoinen, koska se on sellainen vain sinun ja joidenkin muiden rasististen, pessimistien henkilöiden näkökulmasta. Mutta minä satun olemaan optimisti, enkä tuollainen dominoiva rasisti. En ole enää niin pieni, että uskoisin tuollaiseen, tai no en halua uskoa tuollaiseen fasistiin.

Hauskaa päivänjatkoa! ;)

*pessimististen

• aids_aids_aids_aids_aids
        12v kirjoitti:

Hauskaa päivänjatkoa! ;)

Ihmiset eivät ole tasa-arvoisia, se on fakta, ei rasismia.

• Truuu
        aids_aids_aids_aids_aids kirjoitti:

Kiitos.

• Truuu
        12v kirjoitti:

Hauskaa päivänjatkoa! ;)

En listannut omia mielipiteitäni, vaan faktoja. Tässä maailmassa mustia, homoja, juutalaisia ja naisia pidetään vähempiarvoisina. Olenko itse tätä mieltä? En. Onko yhteiskunta tätä mieltä? Kyllä.

• 12v
        aids_aids_aids_aids_aids kirjoitti:

Mutta on rasismia ajatella/sanoa, että naiset ovat miehiä huonompia, vaaleaihoiset arvokkaampia kuin tummaihoiset? Paskapuhetta. Sovitaan nyt näin, että ihmisillä ei kellään ole mitään arvoa, niin kukaan ei sorru rasismiin.

• 12v
        Truuu kirjoitti:

En listannut omia mielipiteitäni, vaan faktoja. Tässä maailmassa mustia, homoja, juutalaisia ja naisia pidetään vähempiarvoisina. Olenko itse tätä mieltä? En. Onko yhteiskunta tätä mieltä? Kyllä.

Olisit sanonut sitten oman kantasi...

• Minkälaista on olla ilman ystäviä? Siis itselläkään ei ole, mutta dokumentoin muiden ihmisten kaverottumuus -tunteita.

• Samuel.Psalmiakkipasta

Mitä vaarallista on maailmanmestarissa?
      namliaam okok aatseM: suatsav.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      122
      2743
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      99
      1822
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1255
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      181
      1242
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      77
      1157
    6. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      26
      1134
    7. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      63
      1066
    8. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      28
      987
    9. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      38
      920
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      56
      901
    Aihe