Koivuvitsalla perse rikki!

viuhviuhvaan

Onko kokemuksia lapsuudesta tai seksitouhuista sellaista että koivunoksalla annetaan piiskaa paljaalle takamukselle oikein kunnolla? Eli piiskataan perse rikki niin sanotusti.

7

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuli-ja-kovaakin

Silloin aikoinaan meidän faijalla oli 6-kokoinen mustakantinen vihko ja siihen hän kirjasi kaikki pahat teot viikon mittaan. Sitten lauantaina saunapäivänä hän selasi vihkoa ja laski rangaistuksen. Sen jälkeen piti lähteä pukuhuoneesta alastomana (jalkineet sai olla jalassa) hakemaan risua. Häpeällistä, ettei kukaan vaan näe. Ja ahdistavaa, sillä se oksa piti tietenkin koettaa valita sen mukaan, ettei se satu hirveästi. Mutta jos oli liian kevyt, tuli lisärangaistusta ja faija kävi itse taittamassa raipan. Naarmuillahan siitä takamus oli, sen se koivuniemen herra tekee. Mutta ei siinä kaikki. Vielä saunominen. Oli tosi kihelmöivää istua lauteilla hikoillen ja takamus kirvellen sekä piiskasta että myös hien kastellessa ne naarmut eikä tietenkään saanut venkoilla, muuten tuli uusintaa. Saunomisen päätteeksi minun piti pestä lauteet ja pesuhuoneen penkit.

• uuvcfbb

Rikkokaa perseenne työntämällä löylykauha sinne kaappihomot runkkarit

• KirvelyäEsiintyi

Koivunoksa ei ole ihan sileä, kyllä se helposti ihon rikkoo. Ei tosin ollut nuorena mahdollisuutta peiliin tuijotella, eikä kyllä kiinnostanutkaan. Minä painuin aina metsään, kun ukon kysistä pääsin vapaaksi. Ukko ei paljoa selostellut se toimi. Jos se huomasi kolttosen, niin sillä oli jo risu valmiina, kun tuli sisälle. Tosin ei joka kerta.

Toistakymmentä vuotta ukon kanssa hommaa harjoiteltiin, kyllä sen siinä ajassa oppii. Siitä lähtien, kun huoltaja lopetti, olen haaveillut että jostain tulisi lujakourain mies ja verestäin pakarat sekä muistot.

• Minä yritin kerran lyödä minua itse verinen sileän pajunoksa,löyn monta sataa iskuja mutta en saanut esille verta mutta koivunoksat minä luulen on aivan erilaisia!

• Koo-18

Ei oikein innosta nuo lapsiin liittyvät kirjoitukset näillä aikuisille tarkoitetuissa keskustelupalstoilla

• Tuli-ja-kovaakin

Eipä tässä ketjussa ole vielä ensimmäistäkään lapsiin liittyvää kirjoitusta. Tuossa omassa kirjoituksessa olin minä vuosikymmenniä sitten. Nykyisin annan vitsaa, mutta "lapset" ovat yli nelikymppisiä. Hyvin vitsa heidän takamuksellaan soi. Ja joskus vastavuoroisesti omallanikin. Mutta ei koivun oksa, sikkä ukkomiehelle ei niitä naarmuja tai mustelmia saa tulla.

• Minä fantasiodaan että joku piiskasi minua näin että ihoni mene rikki!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      205
      5104
    2. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      40
      4546
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      200
      2741
    4. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      135
      2318
    5. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      61
      1952
    6. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      112
      1831
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      67
      1794
    8. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      208
      1664
    9. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      152
      1232
    10. Martina tienaa itse rahansa

Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      964
    Aihe