Koivuvitsalla perse rikki!

viuhviuhvaan

Onko kokemuksia lapsuudesta tai seksitouhuista sellaista että koivunoksalla annetaan piiskaa paljaalle takamukselle oikein kunnolla? Eli piiskataan perse rikki niin sanotusti.

7

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuli-ja-kovaakin

Silloin aikoinaan meidän faijalla oli 6-kokoinen mustakantinen vihko ja siihen hän kirjasi kaikki pahat teot viikon mittaan. Sitten lauantaina saunapäivänä hän selasi vihkoa ja laski rangaistuksen. Sen jälkeen piti lähteä pukuhuoneesta alastomana (jalkineet sai olla jalassa) hakemaan risua. Häpeällistä, ettei kukaan vaan näe. Ja ahdistavaa, sillä se oksa piti tietenkin koettaa valita sen mukaan, ettei se satu hirveästi. Mutta jos oli liian kevyt, tuli lisärangaistusta ja faija kävi itse taittamassa raipan. Naarmuillahan siitä takamus oli, sen se koivuniemen herra tekee. Mutta ei siinä kaikki. Vielä saunominen. Oli tosi kihelmöivää istua lauteilla hikoillen ja takamus kirvellen sekä piiskasta että myös hien kastellessa ne naarmut eikä tietenkään saanut venkoilla, muuten tuli uusintaa. Saunomisen päätteeksi minun piti pestä lauteet ja pesuhuoneen penkit.

• uuvcfbb

Rikkokaa perseenne työntämällä löylykauha sinne kaappihomot runkkarit

• KirvelyäEsiintyi

Koivunoksa ei ole ihan sileä, kyllä se helposti ihon rikkoo. Ei tosin ollut nuorena mahdollisuutta peiliin tuijotella, eikä kyllä kiinnostanutkaan. Minä painuin aina metsään, kun ukon kysistä pääsin vapaaksi. Ukko ei paljoa selostellut se toimi. Jos se huomasi kolttosen, niin sillä oli jo risu valmiina, kun tuli sisälle. Tosin ei joka kerta.

Toistakymmentä vuotta ukon kanssa hommaa harjoiteltiin, kyllä sen siinä ajassa oppii. Siitä lähtien, kun huoltaja lopetti, olen haaveillut että jostain tulisi lujakourain mies ja verestäin pakarat sekä muistot.

• Minä yritin kerran lyödä minua itse verinen sileän pajunoksa,löyn monta sataa iskuja mutta en saanut esille verta mutta koivunoksat minä luulen on aivan erilaisia!

• Koo-18

Ei oikein innosta nuo lapsiin liittyvät kirjoitukset näillä aikuisille tarkoitetuissa keskustelupalstoilla

• Tuli-ja-kovaakin

Eipä tässä ketjussa ole vielä ensimmäistäkään lapsiin liittyvää kirjoitusta. Tuossa omassa kirjoituksessa olin minä vuosikymmenniä sitten. Nykyisin annan vitsaa, mutta "lapset" ovat yli nelikymppisiä. Hyvin vitsa heidän takamuksellaan soi. Ja joskus vastavuoroisesti omallanikin. Mutta ei koivun oksa, sikkä ukkomiehelle ei niitä naarmuja tai mustelmia saa tulla.

• Minä fantasiodaan että joku piiskasi minua näin että ihoni mene rikki!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1420
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      52
      1152
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      50
      928
    4. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      170
      927
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      76
      914
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      36
      865
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      56
      778
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      196
      761
    9. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      151
      755
    10. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      736
    Aihe