Mulla olis kaveri egyptistä ja en tiedä miten näitä hakemuksia hoidetaan ja mitä liitteitä siihen tarvitaan?? pitääkö mun lähettää hakemukset suoraan kaverille vai pitääkö lähettää suomen edustustolle? kaverini on kristitty ja hän haluaa tulla suomeen vierailemaan.. olemme ns. hyviä ystäviä ja tulemme toimeen todella hyvin. vaatiiko hakemukset kutsujalta henkilökohtaisia tietoja ja kuvia? entä mitä kutsuttavan tulee kirjoittaa? Voitteko neuvoa myös mitä teen sen jälkeen kun olen kirjoittanut hakemukset ja sen liitteet?
Miten saan egyptiläisen kaverini suomeen?
7
366
Vastaukset
- 1917
On parempi että sinälähdet sinne. Sinä pääset vielä takaisin Suomeen mutta jos epuktin poika tulee Suomeen se ei enää lähde Epyktiin.
- eiolehelppoa
Jos tämä alkuperäinen kysymys ei ole trolli niin voin kertoa että että lähetät hänelle kutsuviisumin jonka hän toimittaa itse Kairon suurlähetystöön. Viisumissa tulee olla sun omat henkilötiedot ja allekirjoitus sekä mikä teidän välinen juttu on ja missä kaverisi aikoo asua tuona aikana kun vierailee Suomessa. Kuka kustantaa hänen matkansa sekä oleskelunsa kuluineen täällä. Sitten on hänen vuoronsa esittää tiettyjä dokumentteja itsestään ja pitää olla rahaa senverran että pystyy maksamaan itse matkansa ja oleskelunsa. Ei ole helppoa saada viisumia Suomeen sieltä, omalla kohdallani tuli hylky rahanpuutteen vuoksi. Tunsin miehen ajalta jolloin hän oli Suomessa. Takaisin ei pääse ennenkö on riittävästi rahaa tilillä.
- Huijausta
Joko on pyytänyt rahaa tämä tuttu?
- rohkeuttakehiin
Tapasin somen kautta ihanan egyptiläisen miehen, joka asunut 30v länsimaissa. Rakastuimme vaan ei saanut työviisumia suomeen. Hän oli palkannut henkilön ja hankkinut toimitilan egyptissä haluten luokseni suomeen töitä tekemään. Sanoi epäämisen jälk ettei ole mitään haluja enää tulla suomeen. Rakkautemme on vahva ja matkustan ens kuussa turistina hänen luokseen ja pyrin vakuuttamaan suomen hyvyydestä vaikka iso shokki oli !
Oisko kellään tippejä miten cairossa? on käymätön maa.- Raaka-_-Watson
No Suomessa harvemmin kaivataan kamelin kusettajia, siksi ei lohjennut maleskekulupaa.
Kairo, kuten se suomeksi kirjoitetaan, on tyypillinen muslimi helvetti mutta jos pukeudut mustaan jätesäkkiin niin ehkä eivät sinua raiskaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä2292932Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa782571SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1802180Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää251929Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1131640Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.861373HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363331317Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1161199- 841161
Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten281065