kovasti siellä näyttää koneet jyristelevän, siinä Cittarin viereisellä isolla joutumaalla. Mitä mahtaa olla työn alla vai pörrääkö lämpimikseen?
Klaukkalan Citymarketin viereinen tontti
17
315
Vastaukset
- Lämpimikseen
Pörrää.
- uusikuuu
ei kukaan tiedä, ei yllätä että asukkailta salaa puuhastellaan taas.
- puolikuujatähti
Ettei vaan pakolaiskeskusta pykättäis?
- 3555BG
Tulee Uudemaan suurin Moskeija, alkaa kuulua aikaisin aamulla tornin nokasta joikua...
- boooring
noi pakolaiskeskukset alkaa olla menneen talven lumia joten keksikääs jotain uutta "vitsiä"
- putleri
kyllä siihen moskeija tulee,voit sinäkin mennä sinne perse pystyssä rukoilemaan,senkin mehmetti
- 66646464
Noh meijän leiriin on 4 kilsaa matkaa joten saavat joikua melko kovaa jos tänne kuuluu.
- zoxucfg
Kerrastaloja pukkaa.
- eyemind
eiks siihen pohjata sitä aseman paikkaa minkä tulo yhtä nopeeta ku ohitustien valmistuminen
- Haikalan_Humu
Ohikulkutie on aloittamista vaille valmis. Sitähän on tehty jo -70 luvulta asti.
- qfxcv
Haikalan_Humu kirjoitti:
Ohikulkutie on aloittamista vaille valmis. Sitähän on tehty jo -70 luvulta asti.
Kestää kestää kestää....
- töitöit
liittyykö tietöihin?
- Prisma_joskus
Linja-autoasema, pienempiä kauppoja, asuintaloja - näitä tulossa.
- zxytxcf
Ei liiketiloja vaan kerrostaloja ja linja-autoasema.
- KsLautakunnat
Kaikki hiukankin isompi rakentaminen näkyy kunnan erilaisten lautakuntien pöytäkirjoissa. Usein vuosia etukäteen, jos vaatii kaavamuutoksia.
- pitkäontie
kauan kestääkii kun puoltoista vuotta möyriivät siellä
- RyppyRane
Ai kauanko? En ymmärrä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821279Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021068Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611020Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12979Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ156944Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68856Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77705
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121704