Eka alkoi kuume renkkaan,sitten kroppa täys rakkuloita.Alkaa oleen viiden päivän jälkeen pikkasen pinna kireellä,tää kutina on yhtä helvettiä ja unet muutenkin mitä on kun lämpö heilunu 39 ja normaalin väliä koko ajan.Eipä olis uskonu että tällänenkin täytyy vielä kokea.
Vesirokko aikuisena
2
102
Vastaukset
- ptr60
Onneksi olkoon .itse sairastin kolmekymppisenä olipa ikimuistoinen juhannus.rakkuloita täynnä koko äijä ja kova kuume .on kuulemma ankarampi aikuisella lapsella
Itellä tulee ens viikolla 44v,kauan meni ennenkuin tarttui.Ja ihan jossain kauppa/terkkari reissulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614