S-pankki: "Hyvä asiakkaamme"

Huono.asiakas

S-Pankki on taas lähettänyt minulle kirjeen. Se ilmoittaa nyt nostavansa S-Tilin kuukausimaksun neljään euroon. Viimeksi se nousi kahteen euroon. Tämä sopii minulle erinomaisesti. En ole koskaan ollut missään tekemisissä S-Pankin kanssa, eikä minulla ole siellä tiliä.

Mitään muuta postia, kuten esimerkiksi tiliotetta, en olekaan pankilta koskaan saanut. Mistä lie saanut käyttöönsä osoitteeni. Tutkin Wikipediaa, josta käy ilmi, että S-Pankki on muutama vuosi sitten ostanut osan FIM-pankista. Siellä minulla on aikoinaan ollut rahaa, mutta tili on ollut tyhjä jo kauan. Ehkä osoite on sieltä peräisin.

4

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12-6

      Aivan mahdollista, että tietosi on saatu FIMiltä. Itselläni on tili S-Pankissa ja aikaisemmin oli FIMissä rahasto-osuuksia. Ne olen myynyt jokunen vuosi sitten. Tämä FIM kummittelee, kun kirjaudun S-Pankkiin. Tulee esille asiakaspalvelunumerona FIMin numero. Se on 09-alkuinen, jolloin puhelut sinne ovat puhepaketistani maksuttomia. S-Pankilla on yritysnumero puhelinnumerona ja puhelut ovat vielä normaaleita mpm-puheluita kalliimpia. Muutoin verkkopankki toimii aivan normaalisti.

      S-tilistä ei ole ollut kuukausimaksuja niille, jotka ovat jonkun osuuskaupan jäseniä. Pitääkin tarkistaa, onko nyt jotakin keksitty jäsenillekin.

    • 12-6

      Tarkistin tuon S-tilin kuukausimaksun. Se on osuuskaupan jäsenille 0 euroa, mutta muille:

      S-Tilin kuukausimaksu/tili 2 €
      4 € (1.4.2017 alkaen)

      S-Pankki ei ole muutenkaan edullinen niille, jotka eivät ole osuuskaupan jäseniä.

      • jklkg

        Osuuskaupassa kannattaa olla jäsenenä ihan jo sen vuoksi, että jäsenosuus on monissa (ei kaikissa!) osuuskaupoissa erinomainen korkosijoitus. Vaikka joku periaate estäisi käyttämästä bonuskorttia tai edes käymästä s-kaupassa, niin ei kai sen tarvitse olla este sijoituksen tekemiselle?


    • Huono.asiakas

      Hupaisaa asiassa on, että S-Pankki ilmoittaa tilin olevan maksullinen, mutta koska minulla ei tiliä S-Pankissa ole, tililtä ei tähänkään asti ole koskaan veloitettu senttiäkään. Hankalaa se tietysti olisikin, koska jos ei ole tiliä, ei tilillä ole myöskään rahaa, jota veloittaa.

      Mutta onhan se tietysti kiva, että pankki ei säästä postimaksuissa ja lähettelee viestejä. Minun puoletani kuukausimaksu voi hyvin olla vaikka 100 euroa. :o)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe