avaruusolentojen rakentama laitos?
kuolemanrajakokemuksissa on kuvailtu leijuvan avaruuteen ja siellä se on, nii että oisko alien teknologiaa se taivas ja Jeesus alieni ja humikset valoaluksilla sinne lentää voi?
Taivas on avaruudessa
1
103
Vastaukset
- pitkäänuskossa
Paratiisi on kyllä kolmannessa taivaassa, jonne Jeesukseen uskovien sielut pääsevät kuoleman jälkeen, mutta avaruudessa on myös pahojen henkien valtakunta. Nämä olennot, oli he sitten humanoideja tai mitä tahansa on langenneita henkiä, demoneja.
Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
Sen tähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska, ... Efes. 6: 11. - 15.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059