Hienoja uutisia näin viikonloppuun. KEPUn kannatus on tuoreessa Hesarin mittauksessa rojahtanut prosenttiyksikön. Roisto-Sipilän oman edun tavoittelu kantaa hedelmää.
Samaan aikaan Kokoomuksen ja etenkin demareiden kannatus on kasvussa.
Hallitus hajoaa pian mahdottomuuteensa. Uudet vaalit on edessä ja sinipunaa pukkaa.
KEPUn kannatus rojahti jälleen kerran
10
87
Vastaukset
- Hiohihihihiii
Hyvä juttu kertakaikkiaan. Roisto-Sipilä kun avaa suunsa, kepun kannatuksesta lähtee aina siivu.
- aloittaja_siinä_onnistui
On se vaan hupaisaa kuinka jotkut meistä saavat paljastettua henkisen tasonsa muutamalla sanalla.
- ThreeDots
Ansaitsee noston...
- AlasKepu
Sinipuna on loistava värikombinaatio.
- odotantätä
Keskustapuolue on jo kuolut puolue,onko nämä kaksi höröpäätä jo erotettu?
- tokkotietoaon
Ei muuta kuin välikysymysten tekoon oppositio! Nyt hallitus alkaa olla ulkona kuin lumiukko. Sieltä löytyy kiilanrakoja vaikka kuinka!
- Kepunhiihtäjäkopla
Esko hiihtoliitto Pula-aho haikailee taas pressaksi.Nyt änkkää yle1 kanavalla teeveessä lahdedn dopingkeississä.Hiihtämällä ja hemohessillä pressaksi.
- S24uomlaineN
Ihan oikeasti. Menkää ryssät kotiinne.
- Kepukonnathiihtää
Toimittaja hyvä minä olen täällä nokian johtajana en kommentoi hiihtoliiton asioita koska en enää ole sen puheenjohtaja.Niinpä en saanut syytettä.Traastui kepuli
- askoehokas
Ei se hiihtodopingjupakka minua niin koskenut mutta kyllä miljoonan verran korvauksia minullekin kelpaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604813
- 653878
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2213423- 1143111
- 482934
- 232598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192236Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2552124- 381933
- 1081892