Syrjäytyneiden

heissuliveii

ja muiden vähäosaisten on noustava ja tehtävä vallankumous. Onko ideoita?

10

334

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No kun kukaan ei tee mitään kuitenkaan. Se on nähty. Mediasoopa ja huono ruokavalio tekee ihmisistä vässylöitä.

      Itse pyrin syrjäytymään kaupungista halpaan rintsikkaan ja teen sieltä käsin sotasuunnitelmia mikäli en keksi siellä jotain bisnesideaa. Mutta tämä on vasta vaiheessa.
      Sinne ei tule mediasoopaa. Tietokone on pakko olla. Kirjoittamisen,musiikin ja laskujen maksamisen vuoksi.

    • MistyMountains3

      Got Jesus ?

    • MarttiSyrjäytetty
      • jejjejjejje

        Katsoin, ja en katunut.


    • hekohekoheko

      kääntää kalsarit kerran kuussa toisin päin niin siinä on vallan kumousta tarpeeksi.

    • RadikaaliAines

      Juuri vihapuheohjelmassa keskustelija mainitsi 50 000 nuorta, jotka ovat "hukassa", eivät kelan, sosiaalitoimen, koulutuksen tiedossa.
      He ovat riskiryhmä, kun he radikalisoituvat.
      Keskuistelija huomautti, että asialle on jotain tehtävä, johon juontaja totesi ylenpalttisen ylimielisen vähättelevästi, että siitähä on monene kertaan puhuttu.
      Ei ainoastaan nuoria, vaan myös vanhempia, jotka yhteiskunta on syrjäyttänyt hukkaan.
      Milloin radikalisoidutaan, olen valmis, ovatko muut?

      • LackOfCare

        Mieleni on radikaali, tekoni passiiviset. Myötätunto ja välittäminen!


    • gfhgjghj

      Intialaiset ottivat itsenäisyyden passiivisella vastarinnalla. Muistatte varmaan. Kun brittihallitsijat kielsivät köyhiä tekemästä merivedestä suolaa ja myymästä sitä hengenpitimikseen, kansa lähti johtajiensa perässä meren rannoille tekemään juuri sitä. Ei väkivaltaa, vaan yhteistoimintaa oikeuden puolesta.

      Facebookin orjafirmat-listan oheen haluaisin listan niistä yrityksistä, jotka ovat kieltäytyneet orjuuttamasta suomalaisia, vaikka siitä on seurannut niille taloudellisia tai muita ongelmia. Ja sille listalle voisi päästä muutkin selkärankaiset kansalaiset. Ei vain olla jotain vastaan, vaan yhdistytään hyvien asioiden puolesta.

    • Syrjättä

      Vallankumouksen on valittava kohde. Syrjäytyneiden perisyy ja aiheuttaja näkyy peilistä. Syrjäytyneen pitää pohtia mitä voi tuolle syylle tehdä.

    • tarkka-ampuja

      Olen radikaali mutta en tyhmä. Minulla on aikaa odottaa ja iskeä lamauttavasti sitten kun on hyvät mahdollisuudet olla jäämättä kiinni. Mihin - vaihtoehtoja on paljon.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe