Syrjäytyneiden

heissuliveii

ja muiden vähäosaisten on noustava ja tehtävä vallankumous. Onko ideoita?

10

366

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No kun kukaan ei tee mitään kuitenkaan. Se on nähty. Mediasoopa ja huono ruokavalio tekee ihmisistä vässylöitä.

Itse pyrin syrjäytymään kaupungista halpaan rintsikkaan ja teen sieltä käsin sotasuunnitelmia mikäli en keksi siellä jotain bisnesideaa. Mutta tämä on vasta vaiheessa.
      Sinne ei tule mediasoopaa. Tietokone on pakko olla. Kirjoittamisen,musiikin ja laskujen maksamisen vuoksi.

• MistyMountains3

Got Jesus ?

• MarttiSyrjäytetty
      • jejjejjejje

Katsoin, ja en katunut.

• hekohekoheko

kääntää kalsarit kerran kuussa toisin päin niin siinä on vallan kumousta tarpeeksi.

• RadikaaliAines

Juuri vihapuheohjelmassa keskustelija mainitsi 50 000 nuorta, jotka ovat "hukassa", eivät kelan, sosiaalitoimen, koulutuksen tiedossa.
      He ovat riskiryhmä, kun he radikalisoituvat.
      Keskuistelija huomautti, että asialle on jotain tehtävä, johon juontaja totesi ylenpalttisen ylimielisen vähättelevästi, että siitähä on monene kertaan puhuttu.
      Ei ainoastaan nuoria, vaan myös vanhempia, jotka yhteiskunta on syrjäyttänyt hukkaan.
      Milloin radikalisoidutaan, olen valmis, ovatko muut?

• LackOfCare

Mieleni on radikaali, tekoni passiiviset. Myötätunto ja välittäminen!

• gfhgjghj

Intialaiset ottivat itsenäisyyden passiivisella vastarinnalla. Muistatte varmaan. Kun brittihallitsijat kielsivät köyhiä tekemästä merivedestä suolaa ja myymästä sitä hengenpitimikseen, kansa lähti johtajiensa perässä meren rannoille tekemään juuri sitä. Ei väkivaltaa, vaan yhteistoimintaa oikeuden puolesta.

Facebookin orjafirmat-listan oheen haluaisin listan niistä yrityksistä, jotka ovat kieltäytyneet orjuuttamasta suomalaisia, vaikka siitä on seurannut niille taloudellisia tai muita ongelmia. Ja sille listalle voisi päästä muutkin selkärankaiset kansalaiset. Ei vain olla jotain vastaan, vaan yhdistytään hyvien asioiden puolesta.

• Syrjättä

Vallankumouksen on valittava kohde. Syrjäytyneiden perisyy ja aiheuttaja näkyy peilistä. Syrjäytyneen pitää pohtia mitä voi tuolle syylle tehdä.

• tarkka-ampuja

Olen radikaali mutta en tyhmä. Minulla on aikaa odottaa ja iskeä lamauttavasti sitten kun on hyvät mahdollisuudet olla jäämättä kiinni. Mihin - vaihtoehtoja on paljon.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      292
      6476
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2029
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1235
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1153
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1126
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      52
      1015
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1011
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe