Kuka nykyään siellä määrää voinko muuttaa sinne?olis asunto kattottuna mut en tiedä ollaako tervetulleita.ollaan kunnollisia ja meitä olis 2aikuista ja kolme koululasta.keneltä voi kysyä?
Ähtärin kaaleet
41
3061
Vastaukset
- 24yref
voi kristuksen pössööt mustalaiset..nyt on 2017 eikä kukaan määrää toisten menemisiä ja tulemisia. minä kyllä määrään että älkää vitussa tulko tänne..varastelevia sossun rahoilla elätettäviä täällä ei tarvita enää yhtäkään!!
- Alvartamar
No kiitos!en ole eläissäni sossussa käynyt,mitä varkauteen tulee niin olen noin 30vuotta sitten varastanut tikkarin ja siihen jäi miun ura rosvona.hevosilla perheeni elätän.
- Alvartamar
Ei ole!
- Anonyymi
Tästä syytä tehdä heti kuvakaappaus ja rikosilmoitus kirjoittajasta ja palstan julkaisijasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä syytä tehdä heti kuvakaappaus ja rikosilmoitus kirjoittajasta ja palstan julkaisijasta.
Varför?
- OnkoTeillä
Väistettäviä?
- Alvartamar
Ei ole.
- pintapetsko
"ollaan kunnollisia..." Buuuaaahaahahahaaaahahahahaaahaahahahahhahahahahahaaaaa...!!!!
- Anonyymi
Ei oikein kunnolliselta tunnu, kun ei muuta osaa, kuin buuata. Hö,höh.
- sdfghjklöä
Ähtärin kaupungin asuntotoimistoon voi jättää asuntohakemuksen!
- Hgftierguu
Tervetuloa
- Åållooosa
Kannatta kysyä voiko muuttaa vaikka siltä Riikku Heikki vainaalta.
Toinen vaihtoehto o se saatanan mikko. - Kuunnellut
Ei taida olla ähtäriin asiaa kenelläkään muuttaa, olen kuullut että ei päästetä ketään ulkopaikkakunnilta ja se tietysti oiken.
- Anonyymi
Eikö ne Ähtäriläiset ole uskovaisia romaneja. Ei luulisi että kenelläkään uskovaisella romanilla olisi mitään muuttoa vastaan, varsinkaan jos muuttajat ovat hyväkäytöksisiä kansalaisia.
- Kehp
Ei ulkopuoliset kyllä pääse sen verran tummien kanssa olen tekemisissä niin se on tullut selväksi
- Äääää3
Otto lindberg
- va-paa
Vapaat kansalaiset asettuvat asumaan minne haluavat. Jos ovat jonkun toisen orjia, pitää tietysti kysyä isännältä lupa muuttoaikeisiin.
- Anonyymi
Älkää muuttako. Ähtärissä on myönteinen ilmapiiri vain "sopiville"
- Anonyymi
Pitää kysyä mulkosilmältä.
- Anonyymi
Kuka nyt ähtäriin haluaisi muuttaa, kun siellä on niin paljo piilohomoja
- Anonyymi
Älkää tulko tänne, täällä on kusipäisiä kakaroita jo ihan tarpeeksi
- Anonyymi
Vaihtaisin nämä nykyisetkin ukrainalaisiin pakolaisiin
- Anonyymi
Ähtäriin on tulossa ukrainasta pakolaisia, vanhan clubin tilohin
- Anonyymi
?? ai joramaan??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
?? ai joramaan??
Tänne vaan ja lähdetään kiertämään.
- Anonyymi
Osta sie Mesikämmen. Halavallaa lähtööö. Tuo vaikkaaaa kokoo sukuuu.
- Anonyymi
Älä hyvä luoja muuta tänne.
Täällä on omat.
Turhaa tulla sotkemaan. Pysy vaan Ähtärin rajojen ulkopuolella. - Anonyymi
Emmie välitä,iso peelo kelpais.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emmie välitä,iso peelo kelpais.
Asumisen rajat säilyy vaikka Alavus liitetään Ähtäriin.
Turhaa yrittää kitistä, ei ole Ähtärissä asumis- lupaa Alavuden Töysän mustalaisilla.
Ei ole ei tuu asumislupaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaa yrittää kitistä, ei ole Ähtärissä asumis- lupaa Alavuden Töysän mustalaisilla.
Ei ole ei tuu asumislupaaPaskahousujen kuningatar kieltää muilta, mutta itse muuttaa alavudelle yms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ei tuu asumislupaaPysykää poissa sitten Alavudella.. eikö tänne jomperseitä raahattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ei tuu asumislupaaJos sinä olet uskovainen joka kirjoitit tämäm. Asumisen rajat säilyy vaikka Alavus liitetään Ähtäriin.
Ei ole ei tuu asumislupaa. Niin mitä luulet eräänä hetkenä Jumalan sanovan sinulle Taivaan-Portilla Hän varmasti sanoo sinulle Taivaaseen ei ole tulemista, sinulla joka häädit pois omat heimoveljesi ja sisaresi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä olet uskovainen joka kirjoitit tämäm. Asumisen rajat säilyy vaikka Alavus liitetään Ähtäriin.
Ei ole ei tuu asumislupaa. Niin mitä luulet eräänä hetkenä Jumalan sanovan sinulle Taivaan-Portilla Hän varmasti sanoo sinulle Taivaaseen ei ole tulemista, sinulla joka häädit pois omat heimoveljesi ja sisaresi.Taivaan-Portilta kuuluu: Hyvän teon teit. Häädit rupukaaleet matkoihinsa.
- Anonyymi
Jokainen Suomen kansalainen voi itse valita asuinpaikkansa, näin lukee perustuslaissa, ei sitä tartte keneltäkään kysyä!
- Anonyymi
Myllymäellä on eri säännöt.apulaissheriffiltä pitää anoa oleskelulupa.
- Anonyymi
Tehdään ähtäristä Suomen romaanireservaatti, siellä tuntuu muutenkin olevan asiat mallillaan.
- Anonyymi
Tiedän sivustaja katsojana ettei ähtäriin ole asiaa muilla kuin vuosikausia täällä asuneilla. Menkööt muut omille paikoilleen
- Anonyymi
Tervetuloa
- Anonyymi
Kuule sitä ei kukaan määrää minne kotisi rakennat jos et ole sopimaton paikkakunnan ihmisille
- Anonyymi
Jammalta pitää kysyä jos romaani haluaa muuttaa Ähtäriin.
- Anonyymi
Tervetuloa ei me kaajeita olla, että kiellettäs tavalisilta mustalaisilta muutto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j342785Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411331Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945