Kuka nykyään siellä määrää voinko muuttaa sinne?olis asunto kattottuna mut en tiedä ollaako tervetulleita.ollaan kunnollisia ja meitä olis 2aikuista ja kolme koululasta.keneltä voi kysyä?
Ähtärin kaaleet
23
2077
Vastaukset
- 24yref
voi kristuksen pössööt mustalaiset..nyt on 2017 eikä kukaan määrää toisten menemisiä ja tulemisia. minä kyllä määrään että älkää vitussa tulko tänne..varastelevia sossun rahoilla elätettäviä täällä ei tarvita enää yhtäkään!!
- Alvartamar
No kiitos!en ole eläissäni sossussa käynyt,mitä varkauteen tulee niin olen noin 30vuotta sitten varastanut tikkarin ja siihen jäi miun ura rosvona.hevosilla perheeni elätän.
- Alvartamar
Ei ole!
- Anonyymi
Tästä syytä tehdä heti kuvakaappaus ja rikosilmoitus kirjoittajasta ja palstan julkaisijasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä syytä tehdä heti kuvakaappaus ja rikosilmoitus kirjoittajasta ja palstan julkaisijasta.
Varför?
- OnkoTeillä
Väistettäviä?
- Alvartamar
Ei ole.
- pintapetsko
"ollaan kunnollisia..." Buuuaaahaahahahaaaahahahahaaahaahahahahhahahahahahaaaaa...!!!!
- Anonyymi
Ei oikein kunnolliselta tunnu, kun ei muuta osaa, kuin buuata. Hö,höh.
- sdfghjklöä
Ähtärin kaupungin asuntotoimistoon voi jättää asuntohakemuksen!
- Hgftierguu
Tervetuloa
- Åållooosa
Kannatta kysyä voiko muuttaa vaikka siltä Riikku Heikki vainaalta.
Toinen vaihtoehto o se saatanan mikko. - Kuunnellut
Ei taida olla ähtäriin asiaa kenelläkään muuttaa, olen kuullut että ei päästetä ketään ulkopaikkakunnilta ja se tietysti oiken.
- Kehp
Ei ulkopuoliset kyllä pääse sen verran tummien kanssa olen tekemisissä niin se on tullut selväksi
- Äääää3
Otto lindberg
- va-paa
Vapaat kansalaiset asettuvat asumaan minne haluavat. Jos ovat jonkun toisen orjia, pitää tietysti kysyä isännältä lupa muuttoaikeisiin.
- Anonyymi
Älkää muuttako. Ähtärissä on myönteinen ilmapiiri vain "sopiville"
- Anonyymi
Pitää kysyä mulkosilmältä.
- Anonyymi
Älkää tulko tänne, täällä on kusipäisiä kakaroita jo ihan tarpeeksi
- Anonyymi
Vaihtaisin nämä nykyisetkin ukrainalaisiin pakolaisiin
- Anonyymi
Ähtäriin on tulossa ukrainasta pakolaisia, vanhan clubin tilohin
- Anonyymi
?? ai joramaan??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
?? ai joramaan??
Tänne vaan ja lähdetään kiertämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448