Kuka nykyään siellä määrää voinko muuttaa sinne?olis asunto kattottuna mut en tiedä ollaako tervetulleita.ollaan kunnollisia ja meitä olis 2aikuista ja kolme koululasta.keneltä voi kysyä?
Ähtärin kaaleet
23
2056
Vastaukset
- 24yref
voi kristuksen pössööt mustalaiset..nyt on 2017 eikä kukaan määrää toisten menemisiä ja tulemisia. minä kyllä määrään että älkää vitussa tulko tänne..varastelevia sossun rahoilla elätettäviä täällä ei tarvita enää yhtäkään!!
- Alvartamar
No kiitos!en ole eläissäni sossussa käynyt,mitä varkauteen tulee niin olen noin 30vuotta sitten varastanut tikkarin ja siihen jäi miun ura rosvona.hevosilla perheeni elätän.
- Alvartamar
Ei ole!
- Anonyymi
Tästä syytä tehdä heti kuvakaappaus ja rikosilmoitus kirjoittajasta ja palstan julkaisijasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä syytä tehdä heti kuvakaappaus ja rikosilmoitus kirjoittajasta ja palstan julkaisijasta.
Varför?
- OnkoTeillä
Väistettäviä?
- Alvartamar
Ei ole.
- pintapetsko
"ollaan kunnollisia..." Buuuaaahaahahahaaaahahahahaaahaahahahahhahahahahahaaaaa...!!!!
- Anonyymi
Ei oikein kunnolliselta tunnu, kun ei muuta osaa, kuin buuata. Hö,höh.
- sdfghjklöä
Ähtärin kaupungin asuntotoimistoon voi jättää asuntohakemuksen!
- Hgftierguu
Tervetuloa
- Åållooosa
Kannatta kysyä voiko muuttaa vaikka siltä Riikku Heikki vainaalta.
Toinen vaihtoehto o se saatanan mikko. - Kuunnellut
Ei taida olla ähtäriin asiaa kenelläkään muuttaa, olen kuullut että ei päästetä ketään ulkopaikkakunnilta ja se tietysti oiken.
- Kehp
Ei ulkopuoliset kyllä pääse sen verran tummien kanssa olen tekemisissä niin se on tullut selväksi
- Äääää3
Otto lindberg
- va-paa
Vapaat kansalaiset asettuvat asumaan minne haluavat. Jos ovat jonkun toisen orjia, pitää tietysti kysyä isännältä lupa muuttoaikeisiin.
- Anonyymi
Älkää muuttako. Ähtärissä on myönteinen ilmapiiri vain "sopiville"
- Anonyymi
Pitää kysyä mulkosilmältä.
- Anonyymi
Älkää tulko tänne, täällä on kusipäisiä kakaroita jo ihan tarpeeksi
- Anonyymi
Vaihtaisin nämä nykyisetkin ukrainalaisiin pakolaisiin
- Anonyymi
Ähtäriin on tulossa ukrainasta pakolaisia, vanhan clubin tilohin
- Anonyymi
?? ai joramaan??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
?? ai joramaan??
Tänne vaan ja lähdetään kiertämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921393Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841360Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761155- 891096
- 82941
- 81935
- 36889
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66855Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61825Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5821