Mistään automaatista 5 euron seteleitä?

jokoontaieioo

Saaako nykyään mistään pankkiautomaatista 5 euron seteleitä?

12

7384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietoniekka

Ei ainakaan Suomesta.

• EiSuomesta

Automatian automaateista ei saa edes 10 euron seteleitä, vaan 20 euroa ja 50 euroa ovat ainoa mahdollisuus.

Kuriositeettina kerron että Brysselissä ainakin yhdestä automaatista saa viiden euron seteleitä. Nostan niitä aina noin 30 kappaletta kerralla koska käytän niitä tipatessani ruokaa kotiin kuljettavia lähettejä.

• Anonyymi

joo, täällä ollaan niin mahtavaa ja rikkaita ettei tartte viitosia..voi....ttu! :(

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö, useimmista Otto-automaateista on jo 2 vuotta saanu 10 euron seteleitä:
        https://otto.fi/otto-automaateista-alkaa-saada-10-euron-seteleita/.

Ja jos pienempää rahaa tarvii kesälomareissulle, ni ValuuttaOtto-automaattien pienin seteli taitaa olla 200 Turkin liiraa (~ 6 € ;- ) ...

Ei saanut 2017, jolloin tuo kommentti jätettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saanut 2017, jolloin tuo kommentti jätettiin.

Ei ole koskaan saanut. Se on harmi jos tilanne on niin huono, että ollaan limitillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole koskaan saanut. Se on harmi jos tilanne on niin huono, että ollaan limitillä.

Kyllä saa nykyään.

• Anonyymi

'Saaako nykyään mistään pankkiautomaatista 5 euron seteleitä?'

Toki, Saksassa Volksbanken & Sparkasse automaateissa saa 5€ seteleitä, 5€, 10€, 20€, 50€ sekä saat erikseen valita kappalemäärät & setelit. Osa automaateissa tarjoaa ainakin Volksbanken puolella myös 100€ seteleitä, tosin 5€ puuttuu silloin, kun masiinassa 4 kasettia sekä 1 kierrätyskasetti talletuksia varten. Kannattaa katsoa automaatin info taulusta mitä tarjoaa.

Sitten Tallinnan satamassa, D terminaalissa muistaakseni SEB automaatti kysyy haluatko isoja vai pieniä seteleitä, antaa 5€ seteleitä valintojen perusteella. Tarkkoja valintoja ei voinut tehdä.

• Anonyymi

Vaihda S-Pankkiin. Jos S-tililläsi vain on rahaa, lähimmän Alepan, tai maakunnissa Salen, S-Marketin, Prisman, ABC-liikennemyymälän kassalta saa nostettua vaikka 10 centtiä, jos tuntee tarvitsevansa sellaista summaa.

• Anonyymi

Taitaa itse asiassa saada jopa 5 centtiä saada nostettua. Kerran ostin Alepasta huikopalaa sekä virvokkeita ja tarvitsin 2e pelikoneeseen. Sain sen kassalta ilman mitään ihmettelyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa itse asiassa saada jopa 5 centtiä saada nostettua. Kerran ostin Alepasta huikopalaa sekä virvokkeita ja tarvitsin 2e pelikoneeseen. Sain sen kassalta ilman mitään ihmettelyä.

S-Ketjun kaupoissa myyjät ovatkin asiakaspalveluhenkisiä. Paikallisessa K-kaupassa hieno myyjäneiti katsoi pitkin nenänvartta, kun halusin nostaa 5€ setelin ostosteni lisäksi.

• Anonyymi

Vähän viisastelua, mutta vitosen saa sillä, että menee esim. K-kauppaan tai ärrälle ja ostaa vaikka suklapatukan ja tekee noston kassalla. Automaatilla ei koko euroaikana oel ollut 20€ pienempää rahaa. Jos on S-pankin tili sama onnistuu S-kaupan kassalla ilman ostoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5106
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      35
      3026
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2995
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2916
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1698
    Aihe