Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksi Emmerdalessa vihataan Applea?

elektroniikkaasevainon

Itse olen käyttänyt Maccejä 10 vuotta ja iPhone eri variaatioineen 8 vuotta käytössä. Olen laittanut merkille että aina kun jokin Applen vehe on näkyvillä, sen logo on piiloitettu jollakin tarralla? Ja kaikilla on joitakin käpysiä Lumioita puhelimina, nuo joiden valmistuskin on jo lopetettu kannattomana.

Miksi autoissa ei tehdä samaa? Miksi Cainin bemarin logoa ei peitellä tarroilla?

6

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipäketäänkiinnosta

      Hölmö. Apple ei sponsoroi sarjaa, voi olla, että jopa kieltää omien tuotteittensa logon näkymisen jos heidän mielestään sarja ei ole ns. Apple mainosformaattiin sopiva.

      Bemari saa olla BMW koska ketä kiinnostaa millä autolla joku ajaa?
      Samaten nuo puhelimet, who cares, ketä kiinnostaa tipan vertaa mitä tuotetta sarjoissa/elokuvissa käytetään muuta kuin siinä mielessä että ai jaa minullakin on ollut tuollainen..

      Ainoat leffat joista olen etsinyt määrättyä tuotetta on olleet Renny Harlinin ohjaamat. Niihin on kaikkiin kuulemma piilotettu suomalaisvalmisteinen tuote. En nyt tosin muista oliko se Finladia Vodka vai joku muu, eikä kiinnosta sen vertaa, että tarkistaisin.

      • alkup

        Tuskinpa Apple on kieltänyt, usein elokuvissakin (etenkin ameriikkalaisissa) näkyy Applen vehkeitä, eikä varmasti Apple sponssaa mitenkään. Minusta jos jollakin on MacBook Air, ei haittaisi yhtään jos Apple logo on näkyvillä. Päin vastoin, jos sen logon peittää tarralla, se vasta kiinnittääkin huomiota, katsokaapa itse.


    • kxft

      No ei kai se nyt tarvii mainostus, ihan tarpeeksi muutenkin näkee typeriä laitteita siitä. Windows on varsin hyvä ja universaali laite. Sitäpaitsi suomalaisten paikka ei ole valittaa siitä, että Suomen hyvää nimeä ja vientituotteita viedään ulkomaille ja näytetään ja mainostetaan paljon. Sillä ei ole mitään merkitystä valmistetaanko niitä enää vai ei, ei sitä kukaan tiedä, pääasia että sana ja mainos kiirii, että Suomessa valmistetaan asioita jotka ovat niin hyviä että niitä näytetään menestyksekkäissä, ulkomaisissa, maailman suurimmissa televisio-ohjelmissa.

      • alkup

        Jos tarkoitat Lumiaa, siinä ei ole mitään suomalaista =D


      • alkup

        Tai ei ollut, kuollut ja kuopattu Eflopin luuri


      • kxft
        alkup kirjoitti:

        Jos tarkoitat Lumiaa, siinä ei ole mitään suomalaista =D

        Ei väliä, tärkeintä on että Nokiaa ja siihen liittyviä asioita mainostetaan. : )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1457
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      68
      1241
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe