Itse olen käyttänyt Maccejä 10 vuotta ja iPhone eri variaatioineen 8 vuotta käytössä. Olen laittanut merkille että aina kun jokin Applen vehe on näkyvillä, sen logo on piiloitettu jollakin tarralla? Ja kaikilla on joitakin käpysiä Lumioita puhelimina, nuo joiden valmistuskin on jo lopetettu kannattomana.
Miksi autoissa ei tehdä samaa? Miksi Cainin bemarin logoa ei peitellä tarroilla?
Miksi Emmerdalessa vihataan Applea?
6
225
Vastaukset
- eipäketäänkiinnosta
Hölmö. Apple ei sponsoroi sarjaa, voi olla, että jopa kieltää omien tuotteittensa logon näkymisen jos heidän mielestään sarja ei ole ns. Apple mainosformaattiin sopiva.
Bemari saa olla BMW koska ketä kiinnostaa millä autolla joku ajaa?
Samaten nuo puhelimet, who cares, ketä kiinnostaa tipan vertaa mitä tuotetta sarjoissa/elokuvissa käytetään muuta kuin siinä mielessä että ai jaa minullakin on ollut tuollainen..
Ainoat leffat joista olen etsinyt määrättyä tuotetta on olleet Renny Harlinin ohjaamat. Niihin on kaikkiin kuulemma piilotettu suomalaisvalmisteinen tuote. En nyt tosin muista oliko se Finladia Vodka vai joku muu, eikä kiinnosta sen vertaa, että tarkistaisin.- alkup
Tuskinpa Apple on kieltänyt, usein elokuvissakin (etenkin ameriikkalaisissa) näkyy Applen vehkeitä, eikä varmasti Apple sponssaa mitenkään. Minusta jos jollakin on MacBook Air, ei haittaisi yhtään jos Apple logo on näkyvillä. Päin vastoin, jos sen logon peittää tarralla, se vasta kiinnittääkin huomiota, katsokaapa itse.
- kxft
No ei kai se nyt tarvii mainostus, ihan tarpeeksi muutenkin näkee typeriä laitteita siitä. Windows on varsin hyvä ja universaali laite. Sitäpaitsi suomalaisten paikka ei ole valittaa siitä, että Suomen hyvää nimeä ja vientituotteita viedään ulkomaille ja näytetään ja mainostetaan paljon. Sillä ei ole mitään merkitystä valmistetaanko niitä enää vai ei, ei sitä kukaan tiedä, pääasia että sana ja mainos kiirii, että Suomessa valmistetaan asioita jotka ovat niin hyviä että niitä näytetään menestyksekkäissä, ulkomaisissa, maailman suurimmissa televisio-ohjelmissa.
- alkup
Jos tarkoitat Lumiaa, siinä ei ole mitään suomalaista =D
- alkup
Tai ei ollut, kuollut ja kuopattu Eflopin luuri
- kxft
alkup kirjoitti:
Jos tarkoitat Lumiaa, siinä ei ole mitään suomalaista =D
Ei väliä, tärkeintä on että Nokiaa ja siihen liittyviä asioita mainostetaan. : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283133Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2813002Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin81990- 2411729
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61520- 751311
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2131311Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi361114Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091