Minulla on yksi positiivinen" ongelma". Olen 49v mies ja varsin ihastunut erääseen naiseen jota näen päivittäin. Luulen että on molemminpuolista koska hän hymyilee minulle takaisin joka kerta. Nyt vaan pitäis uskaltaa alkaa jutella mutta kun tietäis vaan miten... Vaatii kyllä rohkeutta varsinkin kun en enää käytä alkoholia nykyään. Onko vastaavia kokemuksia?
miten uskallan lähestyä?
vaakam67espoo
3
208
Vastaukset
- mkolkytjarisat
Minä käyttäsin sitä alkoholia vähän mutta vain vähän.
- Saman.olen.kokenut
Menet vaan hänen luokseen ja sanot "moi" hymyillen :)
Hei
Kuulostaa ihanalta ja ihan lupaavaltakin. Missä näet häntä päivittäin? Jos esim. lounasruokailussa, olisiko luontevaa mennä viereen istumaan ja jutella vaikka ruuasta tms.? Mielestäni se konteksti, jossa olette, voisi olla yhdistävä tekijä. Siitä voi myös saada jutunjuurta.
Rohkeutta aloitteentekoon! Ei siinä voi mitään menettääkään.
Ystävällisesti,
pappi Elisabet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh402304Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422931904- 201730
- 241555
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231384- 1001289
- 411262
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391225- 35972
- 9918