onkohan se "ukkeli" demoni tai joku pahis

Welho_93

moi kaikki siskoni on noita fanit!!! kuka katto tänään sen siskoni on noita jakson?? se oli aika hyvä mut miuta jäi vaivaamaan kun se yks "tappo" leon??!?? onkohan se demoni tai joku pahis??

13

870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bella

      Siis jäi niin häiritsemään..eli jos jollain on jotain juonipaljastuksia niin bring it on...tai jos joku tajus et mistä on kyse?

      • @Z@

        ette ole ainuita joita jäi häiritsemään ! tosin mun oma näkemys aiasta on että ei se Chris Leo tappanu ! EIHÄN VANHIMPIA VOI LISTIÄ !!! *toivoo niin*


      • Prudence

        Wyattin pikkuveli tulevaisuudesta, eli Leon ja Piperin toinen lapsi.
        Etekö huomannut että hänen voimansakkin ovat suoraan lumotuilta.
        Lopussa hän "räjäytti" Leon (joka ei todellakaan siihen kuollut) kyseinen voima on sama kuin hänen äitinsä, ja häneltä se on perittykin.
        Toinen Voima oli sama kuin Pruen, eli telekinesia, ja tavallaan häneltä periytynyt sekin. Saas nähdä miten voimakas hän on voimissaan, eräässä jaksossa kauan sitten kerrottiin miesten olevan vahvempia voimissa kuin naisten. Ja Pruen voimat olivat kuitenkin melkoiset.
        Hyvä saada taas kunnon voimia peliin...


      • ihmeissään
        Prudence kirjoitti:

        Wyattin pikkuveli tulevaisuudesta, eli Leon ja Piperin toinen lapsi.
        Etekö huomannut että hänen voimansakkin ovat suoraan lumotuilta.
        Lopussa hän "räjäytti" Leon (joka ei todellakaan siihen kuollut) kyseinen voima on sama kuin hänen äitinsä, ja häneltä se on perittykin.
        Toinen Voima oli sama kuin Pruen, eli telekinesia, ja tavallaan häneltä periytynyt sekin. Saas nähdä miten voimakas hän on voimissaan, eräässä jaksossa kauan sitten kerrottiin miesten olevan vahvempia voimissa kuin naisten. Ja Pruen voimat olivat kuitenkin melkoiset.
        Hyvä saada taas kunnon voimia peliin...

        pikkuveli!!??!! mä luulin että se ukko oli ite se pikku Wyatt tulevaisuudesta!!! kato ku sehän Wyatt vois sanoo tietävänsä kaiken siitä ajasta jolloin toi tapahtu, ku se oli ite paikan päällä!!!


      • Moikka
        @Z@ kirjoitti:

        ette ole ainuita joita jäi häiritsemään ! tosin mun oma näkemys aiasta on että ei se Chris Leo tappanu ! EIHÄN VANHIMPIA VOI LISTIÄ !!! *toivoo niin*

        chris on Leon poika ja ois sulaa hulluutta tappaa oma isänsä tulevaisuudesta. Ja Justhan ne Titaanit listi tosi monta Vanhinta!!! Seuraa Teeveetä äläkä lue samalla!!!


    • Nya

      Ei. Chrish on Leon ja Piperin tulevaisuudessa
      syntyvä poika, joka on siis Wyatt:in pikkuveli.

    • Minä vaan

      Ei Chris tappanu Leoa.. Mut en kyl tajuu miks se "räjäytti" Leon... tai siis niiku.. Mut se on varmaa et ei se tappanu Leoa.. :)

      • Lil` fani 92

        Jos huomasitte, Leo Mateli aika hitaasti. Crish Lähetti Leon vaan tosi nopeesti ylös.


    • the source

      Jos kyseesä on jakso jo muinaiset kreikkalaiset toinen osa ja se Chris ei se voi olla demoni tai velho sehän välkkyy ja pystyy koskettamaan varjojen kirjaa. Ja väitteni perustuu siihen että olen lukenu mitä tulee tapahtumaan mutta en paljasta.

      • neanae

        jos sulla on jotain tietoa asiasta lähetä mulle viestiä: [email protected]

        Toivottavasti lähetät!


      • Welho_93

        kiitti tiedosta mutta mitä se teki leolle??


    • Hólly

      Chris on oikeasti Leon ja Piperin lapsi, eli Wyattin pikkuveli. Wyatt tuli tulevaisuudessa pahaksi maailman hallitsijaksi, joten Chris päätti tulla muuttamaan tulevaisuutta.

      En ole vielä itsekkään varma miksi, mutta Chris ei tappanut Leoa, vaan passitti hänet saarelle.

      Aika hauskaa, että Piper raivoaa Chrisille aina välillä ja kyseessä on kuitenkin oma poika. ;)
      Pieni järkytys Leolle ja Piperille, kun saavat tietää.

      • minä.

        Niin, Chris on Piperin ja Leon lapsi.
        Leo joutui jollekin saarelle, ei se kuollu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe