Onko harvinaista olen 68v mummeli. Minulla on iso sekarotuinen uros koira. Joka nuolee minua ja sen jälkeen ota siltä suuhun loppuunsaakka. Onko harvinaista että näin vanha mummeli harrastaa tämmöstä
Vastaukset 12
- haluaaaaaa
Haluatko imee 45v miehen munaa
Eläinseksi ei ole laitonta, mutta koska osa väestä suhtautuu siihen kielteisesti, ei luotettavia lukuja sen harjoittamisesta ole, ei myöskään luotettavaa tutkimustietoa.
Sen sijaan indikaatioitten perusteella, kuinka koira lähentelee emäntää, on päätelty, että se on merkittävän yleistä. 68-vuotiaana seksihalu ei ole useimmilta suinkaan hävinnyt, joten kaikkia seksin laatuja harrastettaneen. Ihan on syytä olla rauhallinen. :)- Nmartta68v
Kiitos kun koirakin niin tykkää
- halukasss
Pääsiskö katselemaan
- Nmartta68v
halukasss kirjoitti:
Pääsiskö katselemaan
Olen haaveillut että kun otan halvalla suuhun ja oon iso leveä perse pystyyn että joku tulis yllätyin nuolemaan mun isoa peppua.
- halukasss
Nmartta68v kirjoitti:
Olen haaveillut että kun otan halvalla suuhun ja oon iso leveä perse pystyyn että joku tulis yllätyin nuolemaan mun isoa peppua.
Mistä sut löytää?. Kerro niin tulen nuolemaan.
Mistä johtuu, kun joku feikkaa olevansa vanhempi nainen tai mies, niin teksti kirjoitettu kun pienen lapsen taidoilla. Kielioppi päin persettä ja kirjotusvirheitä täynnä
- Nmartta68v
etkö saanut temmis tekstistä selvää kun olet niin vitun pässi
- Nnartta68v
Anteeksi jollen ole täydelinen. Tammisaaren. Tää tapletissa muuttaa sanoja en jaksa korjata. Mä asun porin lähellä vähän pohjoiseen.
- halukasss
Miten saan sinuun yhteyttä?
- Mummonnuolia
Minua kiinnostaa myös täällä kuoli kovana kun näen silmissäni ison muhkean perseen
- Tuulissuo
Kirjoita mummeli minulle niin tavataan ja ollaan kolmestaan yhdes
sä? 55v. mies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta773144Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3731168Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty65805Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty33785Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s266675Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä151632Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto20600Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel31578Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17535Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan30518