Glory hole turku

Humanoidi68

Löytyykö Turusta Glory holea?

112

13267

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SVEDED

      Pietarsaaressa on reikä, jonka kautta kävijät voivat harrastaa anonyymia seksiä keskenään.

      • KiimanenJuttu

        Missä Pietarsaaren glory hole sijaitsee?


    • lenkkeilijätopi22v

      Läntisenkadun xxxparadisestä löytyy, Mutta maksaa sisälle ja vain pelkkiä vanhoja homppeleita. Urheilupuiston uudessa vessassa on kaksi glory holea, siellä käy sekä naisia että nuoria miehiä.

      ps. Tuo urheilupuiston vessa on päivisin autio, Iltaisin siellä on säpinää kun " lenkille " lähteneet ukkomiehet ja pariskunnat käyvät imettämässä/imemässä

    • Humanoidi68

      Missä u puistossa on uusi vessa?

      • Tänäännainenpaikalla

        Yläkentän katsomon vieressä.


      • Humanoidi68

        Onko väkeä tänään paikalla


      • LenkkeilijäMiesturku

        Pakkohan se oli käydä katsomassa onko sienne vessaan porattu glory holet ja olihan sinne.

        Reijät löytyy miesten ja naisten puolen viimeisistä kopeista. Olin juuri lähdössä pois kun kuulin kuinka nuorehko pari meni kikatellen naisten puolelle. Nainen otti mieheltä suihin heti kun olivat varmistuneet katsojan olevan paikalla.

        Harmivain kun sain tyytyä pelkkään katseluun vaikka tarjosin munaani reijästä. Huomenna ehdottomasti uudestaan mahtava paikka iltaisin.

        ps. älkää menkö päivisin koska silloin siellä käyvät ihan oikeilla tarpeilla kävijät ja jos heidät hermostuttavat tämäkin paikka puretaan.


      • Karikonkarju

        Mihinkä aikaan väkeä alkaa olemaan.. Olin yksipäivä etsimässä mutta en löytänyt joten missä paikka sijaitsee??


      • iltaisinpaikalla

        Samppalinnan maauimalan puolelta tullessa katsomon oikeallapuolella, Jäävät pimeällä piiloon mutta päivällä et voi olla näkemättä.


      • vanhempimiesturku

        Kortsuista ja papereista päätellen on suosittu paikka. Tunnin päivystin ei ketään taitaa tosiaan olla vain iltapaikka.


      • Biboy21810

        Käykö naisia usein?


    • lihavanainenturku

      Lihava nainen tulossa tänään 20-21 välillä. Tulisiko joku imettämään kortsun kanssa reijän toiseltapuolelta.

      • Jms68

        Lihava nainen kyllä vaan onnistuu...


      • Jms68
        Jms68 kirjoitti:

        Lihava nainen kyllä vaan onnistuu...

        Kahdeksalta..


      • Föri

        Miten kävi? Kusetusta?


    • Ulkopaikkakuntalainen

      Mitä kenttää tarkoitatte.. Paavo Nurmen vai yläkenttää vaiko Samppalinnan mäellä olevaa kenttää. Huomenna tulossa!!??

    • Runkkvist

      Milloinka yläkentän katsomon viereen on mukamas tuollainen uusi vessarivistö tullut? Eikö siellä ole palloilijoiden pukukoppi, joka on pelien ulkopuolella lukittu?

      • nuoriurheilijaM

        Tuskin siellä palloilijoiden pukukopissa mitään glory holea on. Aloittaja taitaa tarkkoittaa sitä pitkää wc riviä " Naisten puoli vasemmalla/miesten puoli oikealla " siinä vanhan kioskirakenuksen paikalla.

        Olen tuossa kerran tai kaksi käynyt kusella mutten ole mennyt siihen miesten puolen viimeiseen koppiin mihin siis ilmeisesti porattu reikä seinään joka eroittaa naisten ja miesten puolen.

        ps. Olen tänään illalla lenkillä, Varmaankin siinä yhdeksän maissa jos joku nainen haluaa imeä 22cm paksua kalua niin tarjoan sieltä miestenpuolen viimeisen kopin reijästä.


      • Joonihme
        nuoriurheilijaM kirjoitti:

        Tuskin siellä palloilijoiden pukukopissa mitään glory holea on. Aloittaja taitaa tarkkoittaa sitä pitkää wc riviä " Naisten puoli vasemmalla/miesten puoli oikealla " siinä vanhan kioskirakenuksen paikalla.

        Olen tuossa kerran tai kaksi käynyt kusella mutten ole mennyt siihen miesten puolen viimeiseen koppiin mihin siis ilmeisesti porattu reikä seinään joka eroittaa naisten ja miesten puolen.

        ps. Olen tänään illalla lenkillä, Varmaankin siinä yhdeksän maissa jos joku nainen haluaa imeä 22cm paksua kalua niin tarjoan sieltä miestenpuolen viimeisen kopin reijästä.

        Siis yläkenttää tarkoitatte? Vaiko Paavo Nurmen kentän katsomon takana olevaa wc rakennusta?


    • P_o_m

      Ettei nyt vedätettäisi taas hyväuskoisia hölmöjä...

      • saatananmunanvatkaajat

        Uskon kanssa tässä ei ole mitään tekemistä. Urheilupuistossa on kaksi 24/7 auki olevaa vessaa. Ainakin yläkentän vessakoppien väliin joku järjenjättiläinen on porannut reijät.

        Pitäisi ottaa valokuvat noista hinttareista ja lähettää ne mv-lehteen .


      • Turpaantuollaista
        saatananmunanvatkaajat kirjoitti:

        Uskon kanssa tässä ei ole mitään tekemistä. Urheilupuistossa on kaksi 24/7 auki olevaa vessaa. Ainakin yläkentän vessakoppien väliin joku järjenjättiläinen on porannut reijät.

        Pitäisi ottaa valokuvat noista hinttareista ja lähettää ne mv-lehteen .

        Mistäköhän saatananmunanvatkaaja sen tietää?? Taitaa olla itse imeemässä tai imettämässä.. 😎 toden näköisesti imeemässä kun noin neidiltä vaikuttaa.


      • p_o_m

        Täällä ollaan. Sinä vanhempi 70v mies tule imemään vastapalveluna otan virtsat ja ulosteet naamalleni.


    • Timppa26

      Hiljasta oli eilen illalla, Muutama ukko kävi viereisessä kopissa ihmettelemässä ja kurkkimassa reijästä.

      Tunnin päästä on treffit vanhemman pariskunnan kanssa jonka emäntä kuulema rakastaa imeemistä, Saas kattoo tuleeko paikalle tai ovatko feikkipari kuten 99% tällä palstalla olevista pareista on.

      • Runkkeri

        Meikäläinen voisi tulla tänään illansuussa siinä 5:n jälkeen.


      • Jms68

        Vinkkaappa sitten oliko feikki vai ei...


      • P_o_m

        Löytyikö sitä vessaa? Saati imureita :D


      • Runkkeri
        P_o_m kirjoitti:

        Löytyikö sitä vessaa? Saati imureita :D

        Optimistina oli pakko käydä katsomassa, mutta kuten uumoilinkin: yläkentän liepeillä ei todellakaan ole mitään vessarivistöä eikä niin muodoin glory holeakaan. Niukaksi jäävät siis "opiskelijatytön" tienestit. En oikein ymmärrä, mitä hupia jotkut saavat siitä, että väittävät paikalla vessoja olevan.

        Kävin myös kallioilla jossa on keinu. Siellä näytti pari kaveria puuhailevan jotain mukavaa. En viitsinyt mennä häiritsemään.


      • P_o_m

        Täytyy myöntää et mielikuvitusta tuolla häiriköllä ainakin on, ei olis itselle tullut edes mieleen rakentaa ihan kokonaan uutta virtuaalirakennusta urheilupuistoon et saa runkunnälkäiset setämiehet lenkkeilemään sitä etsiessään :D

        Kansanterveyslaitos kiittää!


      • lenkkeilijäukm

        p_o_m nimm. Runkkeri tuskin edes tietää missä koko urheilupuisto sijaitsee :DDD No ainahan löytyy vastarannankiiskejä jotka eivät itse pääse osallistumaan ja katkeruuksiissaan koittavat torpata muidenkin osallistumisen.

        Kivasti oli eilen illallakin porukkaa kiitos siitä aloittajalle joka toi tämän tällähetkellä suosituimman paikan kartalle.

        Jos omaat ylipainoa tai muuten vaan olet sohvaperuna etkä jaksa käydä katsomassa kumpi meistä " minä/runkkel" puhuu palturia, Voit soittaa turun liikuntavirastoon ja kysyä onko turun urheilupuistossa avoinna olevaa yleisövessaa.

        Miksi kukaan tuollaista väittäisi ellei siellä sellaista olisi.

        Olen illalla taas menossa ja voin napata muutaman foton kyseisestä vessasta/ koppienvälisestä reijästä ihan vain runkkelin mieliksi :DDD


      • P_o_m

        Älä jaksa. Siel on kuulemma niin liukastakin just nyt ettei sinne kannata lähteä kaatuilemaan ja luitaan katkomaan...


      • herätysnyt
        P_o_m kirjoitti:

        Älä jaksa. Siel on kuulemma niin liukastakin just nyt ettei sinne kannata lähteä kaatuilemaan ja luitaan katkomaan...

        Sinä sen sanoit " Siel on kuulemma niin liukastakin just nyt ETTEI sinne kannata lähteä "

        Toisin sanoen Herra Runkkeli on huonojalkainen vanha pieru joka luisteli kummarit jalassa samppalinnan maauimalan puoleista mäkeä ylös epätoivoisesti, Kunnes päätti luovuttaa ja kertoilla tänne satuja vessarivistön yhtäkkisestä katoamisesta :)

        ps. Soitin kaupungin liikuntavirastoon ja tiedustelin urheilupuiston wc-tilanetta. Vain yksi " todennäköisesti tämä mistä täällä ollut puhetta " on 24/7 auki, Sitten löytyy pukukopeista/stadionista/tenniskentän huoltokopista wc:eet jotka ovat auki vain tapahtumien yhteydessä Isoimissa tapahtumissa paavo nurmi/naisten 10 yms. paikalle tuodaan muutamia ylimääräisiä bajamajoja.

        psps. Miettikää kuinka moni käy urheilupuistossa tapahtumien ulkopuolella niin olisiko se teistä edes lain puitteissa mahdollista ettei siellä olisi ainuttakaan vessaa ? voisi olla puskat/puunjuuret täynnä sitä itseään :)


      • Runkkeri

        En ihan tunnista itseäni kuvauksestasi. Saattoi siellä tuollainen herrakin käydä. Tai siis ei käynyt, kun ei päässyt, kuten sanoit. Minä kävin enkä olematonta vessariviä nähnyt. Kuva tosiaan tekisi terää.


    • hoikkarintavaopiskelija

      Moikka olen nuori ( 19v) SUOMALAINEN opiskelinainen, Miltä kuulostaisi seuraavanlainen : Tapaamme sovittuna aikana tuolla vessassa MOLEMMAT OMILLA PUOLILLA katsot reijän kautta rintojani/peppuani/pilluani ja lopuksi runkkaan kädellä sinut ?

      Millaisella summalla olisit valmis sponsoroimaan opiskeluani edm. ?

      Käyn 3-5 kertaa/viikko urheilupuiston karikkolenkkiä kiertämässä, Joten päivän/ajan natsaamisessa pääsemme varmasti yhteisymmärrykseen.

      • P_o_m

        Ei kiitos, saat kyllä maksaa tulevaisuutesi ihan itse!


      • Jms68

        Ei käsi hoidosta voi enempää 20€maksaa... Miltäpä se kuulostaa hoikkarintavaopiskelia??


      • 20cm40v

        Ihan helposti maksaisin satasen. Todella kiihottava ehdotus. Sovitaan vaan tarkemmin.


      • runggu

        Varmasti asumistuen verran saisit tippiä illassa


    • Jms68

      Feikkihäntoion

    • runggu

      Onko muita liikenteessä?

      • pitkämieslippalakissa

        Tänään ketään tulossa ? Olen nyt tässä vessasta 50m päässä lentopallokentällä.


      • Jurmuk

        Missä se vessa on? Yläkentällä on kaksi rakennusta: katsomo ja pukukoppi. Kummassa vessat ovat?


      • diibadaabadaa
        Jurmuk kirjoitti:

        Missä se vessa on? Yläkentällä on kaksi rakennusta: katsomo ja pukukoppi. Kummassa vessat ovat?

        Ei kummassakaan, kaveri katellut vanhasta google mapsista satelliittikuvaa.


      • kävinkatsomassa

        Katsomon ja pukukoppien vieressä. Entisen kioskin paikalla.


      • Jurmuk

        Montako siiinä on rivissä ja ovatko ne jonkinlaisia bajamajoja? Tämä siksi, että löytäisin ensi kerralla.


    • P_o_m

      No joko ne vessat on löytyneet? Aika kauan niitä on etsitty :D

      • illallaolivilskettä

        Siellähän se vessa on ollut kokoajan, Onko sinulla joku ongelma ? Ai niin sinähän haluat olla vanhemman miehen vessana ja siksi pännii kaikki oikeat vessat :))))))))))))


      • Jurmuk
        illallaolivilskettä kirjoitti:

        Siellähän se vessa on ollut kokoajan, Onko sinulla joku ongelma ? Ai niin sinähän haluat olla vanhemman miehen vessana ja siksi pännii kaikki oikeat vessat :))))))))))))

        Toivoisin vielä selvitystä millainen pytinki tuo vessa on, jotta se varmasti löytyisi. Kun se ilmeisesti siis ei ole katsomon eikä pukukoppien yhteydessä?


      • P_o_m

        ...siellä mitään vessoja ole, tuon häirikön kusetusta ja keksintöä.


      • P_o_m

        Periaatteen miehenä myönnän virheeni kun olen väärässä. Pidin tuota vessajuttua täydellisenä bluffina mutta totta se on siellä on todellakin puurakenteinen vessa siinä entisen kioskin kohdalla.

        Pyydän anteeksi aiheuttamaani mielipahaa aloittajalta kun pidin sinua vedättäjänä, Ensikerralla lupaan ottaa asiasta selvää ennenkuin alan täällä epäillä jutun paikansapitävyyttä.


      • P_o_m
        P_o_m kirjoitti:

        Periaatteen miehenä myönnän virheeni kun olen väärässä. Pidin tuota vessajuttua täydellisenä bluffina mutta totta se on siellä on todellakin puurakenteinen vessa siinä entisen kioskin kohdalla.

        Pyydän anteeksi aiheuttamaani mielipahaa aloittajalta kun pidin sinua vedättäjänä, Ensikerralla lupaan ottaa asiasta selvää ennenkuin alan täällä epäillä jutun paikansapitävyyttä.

        ...siellä mitään vessoja edelleenkään ole, mut kiva nähdä et häirikkökin kykenee kauniiseen Suomenkieleen kun oikein yrittää.


      • P_o_m

        : DDDDDDDDDDD trans hannelen kanssa täällä vessassa.P_o_m


      • P_o_m

        Idarit, eihän mua päästetä laitokselta uloskaan enää klo 20 jälkeen :D


    • P_o_m

      VAROKAAA koko yläkenttä on aivanjäässä, Otin muutamankerran kunnon nupit ja nyt on takalisto mustelmilla.

      Miehiä on ollut iltaisin paljon vessassa ja siinä läheisellä tyhjillään olevalla varastolla.

      • uolevitahmaaho

        Osta nastakengät niin pysyt pystyssä.


      • Liukumiina

        Jaaha. Nyt siellä on jo neljä rakennusta: katsomo, pukukoppi, vessa ja varasto. Mitä seuraavaksi?


      • rautavaarantapsa

        Kokoajan siellä on ollut katsomo kentänlaidalla -pukukoppi katsomon takana " pukukoppeja on rakennuksen molemminpuolin ja pukukopeissa on vessat ja suihkut " vessa " vessan toisestapäästä menee miehet ja toisesta naiset molemissa on 2 koppia miestenpuolella kusilaari. Vessan puolessavälissä on puuseinä erottamassa n/m puolet ja tähän puuseinään on porailtu näitä reikiä 2 kappaletta-varasto on 10-15m päässä sijaitsevalla lentopallokentällä" tyhjä työmaakoppi joka toiminut joskus viheryksikön varastona nykyään toimii kortsuista päätellen panokoppina :)


      • Onanismus

        Heräsi kiinnostus, mutta jäi vähän epäselväksi onko vessa oma rakennuksensa vai ovatko vessat pukukopin päissä? Lentopallokentälle taitaa kyllä olla pidempi matka?


      • Dactyl-25

        Vessat on mut kaikki oli lukossa kun itse kövin katsomassa


      • P_o_m

        Miksi valehtelet ? Venyikö baari-ilta pitkäksi kun valehtelet aamuyöstä ? Ei siellä mitään lukkoa ole kun ei ole edes ovea :) Kopeissa on hakaset joilla voi oven lukita.

        Olin tänään kolmesta puoli neljään ja sain imeä 3 eri kullia. Kun lähdin pois sinne naistenpuolelle meni keskiikäinenpari ja samaanaikaan miestenpuolelle meni nuorisälli ( melkoista sattumaa elleivät ole etukäteen sopineet )


      • Imuilija

        Totta puhut. Minäkin sain imeä samana iltana neljää, joista kumisaapasjalkaisella miehellä oli komea yli 20-senttinen. Hän halusi mällini saappaillensa ja mikäpä siinä. Samoihin aikoihin myös naisten puolelle oli jonoa, ja äänistä päätellen sielläkin oli täysi tohina meneillään.


      • Dactyl-25
        P_o_m kirjoitti:

        Miksi valehtelet ? Venyikö baari-ilta pitkäksi kun valehtelet aamuyöstä ? Ei siellä mitään lukkoa ole kun ei ole edes ovea :) Kopeissa on hakaset joilla voi oven lukita.

        Olin tänään kolmesta puoli neljään ja sain imeä 3 eri kullia. Kun lähdin pois sinne naistenpuolelle meni keskiikäinenpari ja samaanaikaan miestenpuolelle meni nuorisälli ( melkoista sattumaa elleivät ole etukäteen sopineet )

        Olin töissä kylläkin mut etsin ilmeisesti väärästä paikasta


    • Runck

      Tule ruokatunnilla imettämään tyttöilijäuran aloittelijapartasuulle.

    • Paras glooriareikä on Lounais-Suomen poliisilaitoksen postiluukku
      Eerikinkatu 40-42. Työnsin visvaisen kullini luukusta ja heti alkoi tulla etälamauttimesta "kasseille" sähköiskuja. Kyllä oli kokemus, suosittelen!

    • dactyl-25

      eli ne ei ole stadionin vieres vaa yläkentän?? olen ensikertalainen ja haluisin päästä imemään ja se vaihtoehto tuntuu helpoimmalta kokeillun kannalta.

    • yläkentänvessa

      Tänään tulisi 30v pari paikalle, Rouva pyöreä tykkää ottaa vieraanmiehen kalua reijän kautta samalla kun häntä naidaan takaatpäin.

      Sopiiko kahdeksanaikaan ?

      • Pettynytpoju

        Ei näkynyt yhtään pariskuntaa Jouduin sitten turvautumaan Kyllikkiin.


      • hauskamieslenkillä

        Tulkaa seuraksi tänään illalla yhdeksänaikaan. Olen 32v 190/70 hoikka tumma kaveri isolla varustettu.

        Seison vessan vieressä tule rohkeasti juttelemaan niin keksitään jotain " mukavaa "


      • Imurix

        Saako siitä pissiä kanssa suuhun


    • Palliainen

      Onko toiminta hiipunut vai löytyisikö esim. tänään noin klo 17.30 reilua kaveria mukavaan puuhailuun vessan tai lentopallokentän koppien seutuvilla, tai kallioilla?

    • Dactyl-25

      Tänää illalla pääsisin tulemaan

      • Palliainen

        Meikäläiselle ei tänään sovi kuin tuo klo 17-18.


      • Dactyl.-25
        Palliainen kirjoitti:

        Meikäläiselle ei tänään sovi kuin tuo klo 17-18.

        Huomen samoihi aikoihi? Olin töis tänää sittenki


      • Palliainen
        Dactyl.-25 kirjoitti:

        Huomen samoihi aikoihi? Olin töis tänää sittenki

        Tänään pääsen vain 14-15 välillä.


    • Jocce61

      Löytyykö tänään Turussa menoa ja pääsis mukaan

    • runkkari56

      Turussa on ainakin minun siellä ollessani aina menoa XXX Paradisessa jo pelkän ravintoladrinkin hinnalla saa tavata kaikennäköisiä seksihirmuja, naisia, miehiä, transuja. Niillä on kotisivutkin jos haluaa lisätietoja: www.xxxparadise.net

    • sdg2ew

      up.

    • Nuopoi90

      Kävin tänään etsimässä kyseistä gloryholea tuloksetta... olis kiva saada vaikka siitä rakennuksesta kuvaa tai jotain.

      [email protected]

      • Searching

        Did you find it?


    • Imutustakaipaava

      Tuleeko tänään naisia paikalle illan suussa? :)

    • Ekaakertaa

      Tulisko joku tänään illalla antamaan ja ottamaan? ;)

    • Searching

      Missä on gloryhole nämä päivät?

      • himorunkkari

        gloryhole on ainakin xxx paradisessa mutta siellä on näillä helteillä melko kuuma. en tiiä huhu kertoo että kallioilla uittamollakin olis mutta en usko että sinne kukaan viittii kikkeliä esittelemään mennä eli paradise on ainut


    • Upss

      onko muuta gloryhole paikkoja kuin paradise?

    • Anonyymi

      Ketään kiinnostunut gloryholeen tuomaan kulliaan imettäväksi pikku lutkapojulle, vanhempi sen parempi ;)

      • Anonyymi

        Mä voin tuoda :)


    • Anonyymi

      Maistuisko 55 170 78 18 äijä pareille nuorille miehille imui rukkui panoi

    • Anonyymi

      Vanha keskustelu. Mutta onko tänään tulijoita?

    • Anonyymi

      Eiku runkkausta?

    • Anonyymi

      Onko tällainen vielä olemassa?

    • Anonyymi

      Turusta liikennöi laiva, nimeltä glory. Sieltä varmaan löytyy myös hole.

    • Anonyymi

      On olemassa. Reikä löytyy vessapaperitelineen takaa. Se metallilkuori pitää nostaa varovasti irti.

    • Anonyymi

      If someone(woman) wants to meet at glory hole in sports park 30.9 at 8 o’clock

    • Anonyymi

      Onko urheilupuistossa yhä gloryhole ja onko tullut uusia?

    • Anonyymi

      Ite ajattelin mennä tänää kattomaan tota u puisto mestaa jos jotai kiinnostaa eka kerta mulle

      • Anonyymi

        Löysitkö seuraa Urkkarista? Kiinnostaisi osallistua.


    • Anonyymi

      Onko siellä edelleen reikä ja jos on missä? Kiinnostais käydä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Löytyy vielä tästä kiinnostuneita? Oon nimittäin menossa lähiviikkoina tarkastamaan urheilupuiston läpi, että onko siellä oikeasti glory hole(j)a ja toivottavasti imemässä.

      • Anonyymi

        No löytykö


    • Anonyymi

      Hei! Ku­­­ts­­um­­­me sinu­­t kä­­ym­ään u­udessa cha­­tis­­­sa! Mei­tä on yli mil­­­jo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/M5s9I4

    • Anonyymi

      Täytyykin tästä kohta mennä pienelle kävelylle.

      • Anonyymi

        Nyt vihdoin löyty


    • Anonyymi

      Vanha keskustelu, löytyykö enää mistään?

    • Anonyymi

      Olisin itsekin menossa käymään Urheilupuiston glory holella. Laittaudun ja meikkaan, jotta spermat lipuisivat huulieni välistä. Kiinnostaako?

    • Anonyymi

      Löytyykö enää paikalla kävijöitä masturboijia?

    • Anonyymi

      Mitä siellä tapahtuu kentän laidalla toileteissa?

    • Anonyymi

      Onko ketään?"!

    • Anonyymi

      Onko siellä enää mitään säpinää?

    • Anonyymi

      Onko edelleen käytössä?

      • Anonyymi

        Koska tulet runkkaamaan


    Ketjusta on poistettu 83 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1916
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1176
    Aihe