Uutisten perusteella tästä keväästä muodostuu arabikevät Yhdysvalloissa. Ei näytä hyvältä, johtava teollisuusmahti kokemassa Libyan , Egyptin, Syyrian ja Irakin kohtalon. Onneksi luterilainen kirkko on kuitenkin oikealla puolella.
Arabikevät tulossa
10
178
Vastaukset
- vääräpalsta
Mene muualle politikoimaan!
- vääräpalsta
inti kirjoitti:
Seuraa uutisia.
Ei tämä palsta siitä muutu.
vääräpalsta kirjoitti:
Ei tämä palsta siitä muutu.
Arabikeväällä on myös uskonnollista merkitystä. Esimerkiksi Syyrian hallitus edustaa alueella melkoisen maallistunutta regimenttiä.
- hau-kotus
inti kirjoitti:
Arabikeväällä on myös uskonnollista merkitystä. Esimerkiksi Syyrian hallitus edustaa alueella melkoisen maallistunutta regimenttiä.
Haukotus....
hau-kotus kirjoitti:
Haukotus....
Lisäksi kristittyjen tilanne oli melko hyvä maallistuneessa Irakissa Saddamin aikana.
Libyassa Muammar Gaddafi, Egyptissä Hosni Mubarak, Syyriassa Bašar al-Assad, Irakissa Saddam Hussein. Yhdysvalloissa Donald Trump ... .
http://yle.fi/uutiset/3-9426315
"Lehti: Yhdysvaltain ulkoministeriön kovin ja kokenein ja johto erosi, eivät halua palvella Trumpia"
Arabikevättä ilmassa? Seurataan uutisia.- KTS--
Mitä hele-vettiä liittyy "arabikevät" siihen että USA:n ulkoministeriön porukka on saamassa tarpeekseen trumpista?
KTS-- kirjoitti:
Mitä hele-vettiä liittyy "arabikevät" siihen että USA:n ulkoministeriön porukka on saamassa tarpeekseen trumpista?
Trumpille saattaa käydä samoin kuin Gaddafille, Mubarakille, al-Assadille ja Husseinille sekä Yhdysvaltojen kohtalo kuten Libyan, Egyptin, Syyrian ja Irakin.
inti kirjoitti:
Trumpille saattaa käydä samoin kuin Gaddafille, Mubarakille, al-Assadille ja Husseinille sekä Yhdysvaltojen kohtalo kuten Libyan, Egyptin, Syyrian ja Irakin.
"Yhdysvaltojen kohtalo kuten Libyan, Egyptin, Syyrian ja Irakin."
No sehän on jo.
USA, Libya, Egypti, Syyria ja Irak sotivat kaikki Isisiä vastaan.
Keep it simple, simppeli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532
