Uutisten perusteella tästä keväästä muodostuu arabikevät Yhdysvalloissa. Ei näytä hyvältä, johtava teollisuusmahti kokemassa Libyan , Egyptin, Syyrian ja Irakin kohtalon. Onneksi luterilainen kirkko on kuitenkin oikealla puolella.
Arabikevät tulossa
10
162
Vastaukset
- vääräpalsta
Mene muualle politikoimaan!
- vääräpalsta
inti kirjoitti:
Seuraa uutisia.
Ei tämä palsta siitä muutu.
vääräpalsta kirjoitti:
Ei tämä palsta siitä muutu.
Arabikeväällä on myös uskonnollista merkitystä. Esimerkiksi Syyrian hallitus edustaa alueella melkoisen maallistunutta regimenttiä.
- hau-kotus
inti kirjoitti:
Arabikeväällä on myös uskonnollista merkitystä. Esimerkiksi Syyrian hallitus edustaa alueella melkoisen maallistunutta regimenttiä.
Haukotus....
hau-kotus kirjoitti:
Haukotus....
Lisäksi kristittyjen tilanne oli melko hyvä maallistuneessa Irakissa Saddamin aikana.
Libyassa Muammar Gaddafi, Egyptissä Hosni Mubarak, Syyriassa Bašar al-Assad, Irakissa Saddam Hussein. Yhdysvalloissa Donald Trump ... .
http://yle.fi/uutiset/3-9426315
"Lehti: Yhdysvaltain ulkoministeriön kovin ja kokenein ja johto erosi, eivät halua palvella Trumpia"
Arabikevättä ilmassa? Seurataan uutisia.- KTS--
Mitä hele-vettiä liittyy "arabikevät" siihen että USA:n ulkoministeriön porukka on saamassa tarpeekseen trumpista?
KTS-- kirjoitti:
Mitä hele-vettiä liittyy "arabikevät" siihen että USA:n ulkoministeriön porukka on saamassa tarpeekseen trumpista?
Trumpille saattaa käydä samoin kuin Gaddafille, Mubarakille, al-Assadille ja Husseinille sekä Yhdysvaltojen kohtalo kuten Libyan, Egyptin, Syyrian ja Irakin.
inti kirjoitti:
Trumpille saattaa käydä samoin kuin Gaddafille, Mubarakille, al-Assadille ja Husseinille sekä Yhdysvaltojen kohtalo kuten Libyan, Egyptin, Syyrian ja Irakin.
"Yhdysvaltojen kohtalo kuten Libyan, Egyptin, Syyrian ja Irakin."
No sehän on jo.
USA, Libya, Egypti, Syyria ja Irak sotivat kaikki Isisiä vastaan.
Keep it simple, simppeli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1507076
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505946- 1315147
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484697Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554038- 673218
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553140Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252892- 472447
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162323