mikä olikaan pruen ammatti? onko jotain erityistä jaksoa missä sen ammatti/työpaikka olis ollut enemmänkin esillä?
pruen ammatti
4
308
Vastaukset
- Makoz
infoa löytyy lisää
http://www.geocities.com/lumottu2002/noidat.html - Prudence
Prudence oli alunperin ammatiltaan eräänlainen arvioja.
Hän arvioi huutokaupattavia esineitä, kuten tauluja ja antiikkia sekä järjesti niiden myynin.
Myöhemmin hän teki alan vaihdoksen ja siirtyi valokuvaajaksi, joka oli ollut hänen haaveammattinsa aina. Hän päätyi aikaisempaan ammattiinsa lähinnä siksi koska hänen piti pitää huoltanuoremmista siskoistaan ja talosta mummin kuoltua, onneksi hän sai tehdä sitä mitä halusi edes hetken ennen kuolemaansa. - Prue-90
Prue oli valokuvaaja ja hyvä sellainen ;))
- in memoriam
Hän oli kyllä muutakin kuin valokuvaaja.
Varhaisemmissa jakoissa kun hän vielä työskenteli huutokaupalla, kuvattiiin hänen työpaikaansa varsin ahkerasti ja jotkut jaksoista sijoittuivat kokonaankin hänen työpaikalleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903326Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3342933Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911576Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421364Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621292Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 791017
- 741010
- 117980
- 72934