Olen ollut 2.5 viikkoa juomatta alkoholia

Raitistunut_mies

Olen lopettanut rellestämisen viinapirun kanssa. Tästä eteenpäin en enää ryypiskele ja pode rapuloita. Otan korkeintaan pari saunaolutta ehkä pari kertaa kuussa maun vuoksi. Suosittelen uutta elämäntapaa kaikille palstan sontasepoille. Osalla teistä saattaa olla vielä toivoa aivojenne selviämisen ja maksanne toiminnan suhteen.

18

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut.raitistelija

      Olet mukamas ollut vasta 2,5 viikkoa ilman alkoholia ja nyt pidät itseäsi raittiina? Siitä huolimatta kerrot, että aiot juoda kaljaa joka kuukausi.

      Nyt lopeta se viinan juonti. Ajatuksesi harhailevat hyvinkin levottomasti.

    • Että ihan 2,5 viikkoa juomatta, lukuunottaatta saunakaljaksi ja maun vuoksi.

      No, alku on ihan hyvä. Jätä se alkoholi kokonaan pois, sillä "maun vuoksi" lipsuu absoluuttisen vuorenvarmasti takaisin samaan vanhaan.

      Sellaiset puoli vuotta aluksi olet juomatta ja sitten toinen mokoma perään, niin sitten taputan käsiäni. Joku kuukausikin on ihan pelkkää normitaukoa vain näissä asioissa.

    • Raitis-Marko

      Löylyhauka tanakasti percesiImässä.

    • raitistunut.alkoholisti

      Kyllä kokenut raitistelija voi parantua alkoholismista jo 2,5 viikossa ja siten voi tosiaankin alkaa ottamaan muutaman annoksen iltaisin maun vuoksi.

      Itsellä meni alkoholismista parantumiseen kolmisen kuukautta, jonka aikana olen juonut kahdesti. Kerta-annokset ovat olleet suhteellisen isoja noin 20 annosta, mutta jos pystyn puolittamaan vielä tämän määrän, niin pidän itseäni alkoholismista parantuneena raivoraittiina.

      • raitistunut.alkoholisti

        Tämä ei sitten tosiaankaan onnistu aloittelevilta juopoilta, kuten kylmikseltä, jolla päivittäis annokset ovat vielä verrattain matalat, mutta pitää alkoholismia osana persoonaa, eikä siten halua luopua alkoholista ja tekosyiksi keksii mitä kummallisempia juttuja sisäelimistä. Sitten, kun hän on niin kokenut raitistelija tajutakseen, että alkoholismi ei ole osa hänen persoonaa, niin hän pystyy raitistumaan.

        Tähän menee Kylmikseltä kuitenkin luultavasti vielä vuosia, että hän saavuttaa tämän henkisyyden asteen ja koska Kylmis on jo niin vanha, niin tämän oivaltaminen voi tulla auttamattomasti liian myöhään. Kylmiksen taakka onkin, että hän aloitti juopottelun liian myöhäisessä vaiheessa.


      • ex-aIkoholisti

        Itse olen myös täysin parantunut. Nyt juon vain lääkärin määräämät 17 keskiolutta päivässä.


    • Onhan se tietysti niin että jos ei osaa kohtuudella ottaa niin ei kannata ottaa ollenkaa,,,
      Jotkut oppii kohtuukäyttäjiksi kuten minä,,,

      • Ai niin ötyä kaikille,,,


      • raitistunut.alkoholisti

        Palsta on täynnä entisiä alkoholisteja, jotka ovat parantuneet sivistyneesti ottaviksi kohtuukäyttäjiksi.

        Tämä johtuu ilmeisesti löylykauhaterapian erinomaisesta hoitovasteesta.


      • raitistunut.alkoholisti kirjoitti:

        Palsta on täynnä entisiä alkoholisteja, jotka ovat parantuneet sivistyneesti ottaviksi kohtuukäyttäjiksi.

        Tämä johtuu ilmeisesti löylykauhaterapian erinomaisesta hoitovasteesta.

        Niin no, palstan sontiksilla ei ole mitään tekemistä alkon liika tai kohtuukäytön kanssa (yleensä palstan aiheen) heillä ihan oma juttunsa jota en onneksi ymmärrä,,,


      • buahhahaaa
        Ex-tissu101 kirjoitti:

        Niin no, palstan sontiksilla ei ole mitään tekemistä alkon liika tai kohtuukäytön kanssa (yleensä palstan aiheen) heillä ihan oma juttunsa jota en onneksi ymmärrä,,,

        Älä hintti uikuta.


      • 8567546567456

        Buahah turha tissua syyttää poistoista minä poistatin juuri 2 viikon viestit jotka vaivalla kasasitte.


      • 6574557548565

        Kuinka paljon vituttaa kerrohan rehellisesti.


      • buahhahahaa
        6574557548565 kirjoitti:

        Kuinka paljon vituttaa kerrohan rehellisesti.

        Mikä? Ai se kun olet ryypännyt aivosi?


    • hienostioletselvinnyt

      Onnea sinulle aloittaja!

      Hyvin tehty, jatka vain. Koko ajan tulee helpommaksi.

      Äläkä väliä täällä olevien kirjoituksista. Itse ovat sellaisia, että eivät yhtä päivää kestä.
      Ovat kateellisia sinulle!

      Itse olen ollut kolme viikkoa tipatonna ja meinaan jatkaa pitkälle kevääseen.
      Oikeastaan voin lopettaa kokonaan. On niin loistava olo ollut koko ajan.

      • raitis-tiina

        Ja löylykauha tanakasti percesiImässä.


    • Anonyymi

      Mist vetoo et tetkahdit ennen ku kuukaus oli täynnä

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1877
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1286
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe