poslarina uimahallissa

whiterose

onko kokemusta? eli uimahalliin menosta ku kaikki karvat on alapäästä pois? 'törmääkö' uimahallissa nykyään posliineihin? eikös sekin villitys oo kuitenki levinny jo ihan kivasti... ja onko tullu jotain mieleenpainuvia kommentteja joltain lapselta tai joltain? ja aihetta saa toki kommentoida ihan miten vaan... sana on vapaa! kiitos

43

21865

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olli

      Vuosi sitten yksi kaveri kysyi, kuka on ollut aloitteentekijä, johon vastasin, että tyttöystävän kanssa tehtiin sopimus molemminpuolisesta leikkausavusta. Muuten ei ole kukaan kysellyt. Miksi lapset kyselisivät, eihän heillä istelläkään karvoja ole.

      • Ei mitään ihmeellistä

        Juuri näin. Posliinina olossa ei ole mitään kovin ihmeellistä, ellei itse siitä halua itselleen numeroa tehdä.

        Noin yleisesti ihmiset katselevat alastomista vartaloista omia piirteitään. Jos on tullut ylipainoa, niin katsellaan toisten vatsoja. jos pälvikalju häiritsee, niin vertaillaan toisten hiuksia. Ja niin edelleen.


      • karvanaama

        naiset uskokaa tai älkää. mutta olette paljon kiihottavampia karvakolmion kanssa. posliiniset ovat 8-12v.tyttölapsilla. kattokoon sieltä sellaiset jotka halluuvat posliinistä kattoo. mutta litsukan karvat ne vasta tekee naisista NAISEN!! NUOLKAA TE POSLIINIFANIT siitä eestä vaikka ruokalusikoita. jollei karvainen litsukka kelpaa. ja tämä tarina on tosi!!


      • Posliiniasenollapittää

        En kaipaa mitään "hammaslankoja" intiimillä hetkellä!


      • Anonyymi
        karvanaama kirjoitti:

        naiset uskokaa tai älkää. mutta olette paljon kiihottavampia karvakolmion kanssa. posliiniset ovat 8-12v.tyttölapsilla. kattokoon sieltä sellaiset jotka halluuvat posliinistä kattoo. mutta litsukan karvat ne vasta tekee naisista NAISEN!! NUOLKAA TE POSLIINIFANIT siitä eestä vaikka ruokalusikoita. jollei karvainen litsukka kelpaa. ja tämä tarina on tosi!!

        Älkää hyvät naiset uskoko kaikkea mitä ihmiset sanoo kun joku tykkää äitistä, toinen mummosta, kolmas isoisästä ja ite tykkään tyttärestä jolla on posliini honeypot josta on nautinto imeä euforiaa ja elämän eliksiiriä. Tää on sitten totuus, muut ovat niitä tarinoita.

        m72v.


    • näkyy

      Eipä niistä mitään kommentteja tuu..ite ajoin just eilen posliiniks.. -m81-

      • Antti

        Miksi mirriltä karvat pois,onhan surkea näky.
        Siten karvat pikkasen kutitaa miehen nipelin päätä.


      • EI IKINÄ POSLIINIA!

        Posliini on järkyttävän näköinen, kerrassaan hirvittävän ruman näköinen! Kyllä aikuisella täytyy karvat olla.


      • tuuheaksi vaan
        EI IKINÄ POSLIINIA! kirjoitti:

        Posliini on järkyttävän näköinen, kerrassaan hirvittävän ruman näköinen! Kyllä aikuisella täytyy karvat olla.

        Ehdottomasti pitää aikuisilla naisilla olla myös kainalo- ja säärikarvat. Ja miehillä parta. Muuten voi luulla lapseksi...


    • N vm66

      ei ole koskaan tullut kukaan kommentoimaan uimahallissa, käytän aina uidessa uimapukua. eikä ole saunan tai pesutilojenkaan puolella kukaan kommetoinut. posliini olen ollut kohta kymmenen vuotta ja uimassa käyn aika säännöllisesti.
      kylpylässä (katinkullan saunamaailmassa)olen kerran kuullut kommentin toiselta naiselta ja sekin oli positiivinen

      • N63

        Kylläpä vaan on kommentoitu kerran. Viime kesänä ollessamme Ikaalisten kylpylässä kuulin hauskan kommentin. Olin suihkussa ja viereisessä kopissa oli teinityttö äitinsä kanssa. Tyttä kysyi äidiltään "miksi tuolla naisella ei ole alapäässä karvoja". Äiti vastasi "jotkut naiset ovat niin omituisia". Olisihan likalla voinut vastata muullakin tavalla. Teki mieleni kurkata viereiseen koppiin ja sanoa likalle, että siksi, kun pojat tykkää. Että näin.


      • Paljasta
        N63 kirjoitti:

        Kylläpä vaan on kommentoitu kerran. Viime kesänä ollessamme Ikaalisten kylpylässä kuulin hauskan kommentin. Olin suihkussa ja viereisessä kopissa oli teinityttö äitinsä kanssa. Tyttä kysyi äidiltään "miksi tuolla naisella ei ole alapäässä karvoja". Äiti vastasi "jotkut naiset ovat niin omituisia". Olisihan likalla voinut vastata muullakin tavalla. Teki mieleni kurkata viereiseen koppiin ja sanoa likalle, että siksi, kun pojat tykkää. Että näin.

        Juurikin niin! Olen jo ikämies ja tähän ikään on ollut monenlaista reuhkaa käsittelyssäni, mutta rehellisyyden nimissä on sanottava, että kyllä paljasta pillua on todella paljon parempi nuolla!
        Makuasioitahan nämäkin tietysti ovat ja tämä on minu!


      • biukm66
        Paljasta kirjoitti:

        Juurikin niin! Olen jo ikämies ja tähän ikään on ollut monenlaista reuhkaa käsittelyssäni, mutta rehellisyyden nimissä on sanottava, että kyllä paljasta pillua on todella paljon parempi nuolla!
        Makuasioitahan nämäkin tietysti ovat ja tämä on minu!

        Ehdottomasti ajeltua pillua on mukavampi nuolla.Ajamattomasta lähtee koko ajan karvoja suuhun ja niitä saa sitten suljeskellä pois.


    • Sami79

      Mulle ei ole vielä ainakaan tullu mitään kommentteja posliinina uimahallissa olemisesta. Musta se tuntus jännältä ja erilaiselta kun menen posliinina saunaan. Kyllä ihmiset välillä katsoo pitkään mutta...

      • olla homo

        Kivalta varmaan tuntuu muut homppelit tiiraa...


      • elina
        olla homo kirjoitti:

        Kivalta varmaan tuntuu muut homppelit tiiraa...

        Sekö tekee miehestä homon että ajaa karvat pois??? Oot ymmärtänny nyt asian väärin. Voi, voi taidat olla vaan kateellinen kun ei itelläs oo pokkaa tehä niin.


      • karvallinen nainen
        olla homo kirjoitti:

        Kivalta varmaan tuntuu muut homppelit tiiraa...

        ei ykskään järkevä hetero mies ajele muniaan paljaaksi.Homppeleitten hommaa. Samoin naiset,miks pitää juosta pillu "paljaana".


      • posliinipari
        karvallinen nainen kirjoitti:

        ei ykskään järkevä hetero mies ajele muniaan paljaaksi.Homppeleitten hommaa. Samoin naiset,miks pitää juosta pillu "paljaana".

        olemme molemmat pitäneet alapäämme jo monta vuotta paljaana tai lähes paljaana eikä mieheni kylläkään ole sen enempää homo kuin sinäkään? tai sinusta nyt en tiedä mutta miehestäni tiedän !


      • Sami79
        karvallinen nainen kirjoitti:

        ei ykskään järkevä hetero mies ajele muniaan paljaaksi.Homppeleitten hommaa. Samoin naiset,miks pitää juosta pillu "paljaana".

        Tällä suomi24 on tosi moni jätkä joka ajaa posliiniksi ja se ei mitenkään liity onko homo, bi tai hetero. Minä esimerkiksi olen 100% hetero ja omistan posliinin. Mun ei tekis mielikään nuolla pillua misä on karvoja, mahdoton ajatus.


      • pertsa
        olla homo kirjoitti:

        Kivalta varmaan tuntuu muut homppelit tiiraa...

        ei siihen homo, bi, hetero jne.. tarvi olla jos ajaa karvansa. meillä sitä tehdään enimmäkseen paremman suuseksin takia. karvat ei mene yksinkertaisesti suuhun eikä nenäreikiin kun nuollaan pimperoa ja imetään kulleroa.


      • posliini77
        Sami79 kirjoitti:

        Tällä suomi24 on tosi moni jätkä joka ajaa posliiniksi ja se ei mitenkään liity onko homo, bi tai hetero. Minä esimerkiksi olen 100% hetero ja omistan posliinin. Mun ei tekis mielikään nuolla pillua misä on karvoja, mahdoton ajatus.

        Jokaisella on oikeus olla sellanen,kun on.


    • N -76

      Joo enpä oo tavannu uimahallissa posliinia, taitaa olla sama arkuus muilla kun minullakin. Itselläni on yleensä kokonaan posliini, mutta enpä sitä suotta yleisissä suihkuissa esittele, kattokaas kun esim uimahallissa tai kuntosalin suihkussa voi olla selin muihin päin eli naama seinään päin, ei tarvii sillon olla kaikkien arvosteltavana, meitä kun on niin moneksi. En sen takia kasvata karvaa että muut haluu tai niitten ei tarvii ihmetellä

    • poslarimies36

      olen ollut poslari 17v lähtien enkä ole häpeillyt käydä uimahalleissa. ei kukaan tuijottele.

    • yäk!!!!!!

      Ensinnäkin poslari on jo niin hirveän ruma, että toivottavasti ei uimahallissa tule sellaista vastaan, muutoin on oksentamisvaara... Minkä ihmeen takia aikuiset ihmiset haluavat ajella karvat pois? Yritetäänkö siinä näyttää jotenkin nuoremmilta, kun ei ole karvoja alapäässä? Sairasta hommaa.

      • höh

        Minkä ihmeen takia aikuiset ihmiset ajelevat kainaloitaankin ja sääriään? Ja miksi useimmat miehetkin ajelevat partansa? Yritetäänkö siinä näyttää jotenkin nuoremmilta? Sairasta hommaa.


    • noinkohan

      kummallista käyttäytymistä nyky Suomessa. Jos ei naapuririidoissa kutsuta poliisia niin sitten haukutaan homoksi heti vierasta ihmistä kun ei sitä tunne. Kunnialoukkaus.

      Sanopma vaan, että taitavat itse olla homoja, jotka haukkuvat muita homoiksi tai sitten ovat vaan kateellisia.

    • Aika paljon nykyään on posliinimiehäkin. Aikoinaa taisin olla karvaton kummastus, mutta nykyään muutkin miehet ovat huomanneet karvattomuuden hyvät puolet ;) Naisten puolelle karvat saattaa olla harvinaisuus, mutta tämä on vaan arvailua.

    • paljaspoika

      Ite käyn paljon uimahalleissa pk-seudulla ja kyllä siellä posliineja aika ajoin näkee. Itekin oon paljas. Ei ole kukaan kummastellut.

    • ukm60vposlari

      kyllä poslareita on nykyään aika paljon , kun olin viikon kylpylässä moni mies oli poslari.....itsekkin olen....

    • krttu

      juu ainakin naiste puolella varsin yleistä

    • järki-ajattelua-

      Te jotka epäilette toisten arvioivan paljasta, niin jättäkää se kolmio elinten päälle ajamatta. Oli mies tai nainen, niin se karvakolmio muuttaa tilanteen kokonaan. Vaikka muuten olisikin paljas, niin ei siihen kukaan kiinnitä huomiota.

    • joku98

      on kokemusta, mutta muita posliineja en ole nähnyt miesten puolella

    • LarsV

      Ammattiliito lomapaikan miesten saunassa nähnyt malleja trimmatusta täysin ajeltuun, ikä 25 - 70 v. kukaan ei oo kyselly mitään. Omat on kans, ajellut pallit!

    • Anonyymi

      Viikon päästä lomalle kylpylään. En oo ennen posliinina ollut julkisesti mutta oon niin tähän tottunut niin en alkanut loman takia kasvattaan. Jos joku katsoo tai tätä haittaa niin ei oo mun ongelma.

      • Anonyymi

        Tänään viimeksi uimahallilla. Alapää paljaana napaan asti, muuten karvainen. Ei kukaan ihmetellyt. Olisin itse ollut "halikas"


      • Anonyymi

        Muutama muukin posliini on ollut itseni lisäksi. Ei kukaan näytä kiinnittävän huomiota joten turhaan olin aluksi huolissani ja häpeissäni. Voihan olla että heillä samat fiilikset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama muukin posliini on ollut itseni lisäksi. Ei kukaan näytä kiinnittävän huomiota joten turhaan olin aluksi huolissani ja häpeissäni. Voihan olla että heillä samat fiilikset.

        Kyllähän joku aina katsoo suoraan lauteilla sanomatta mitään. Kaluni tulee hyvin esiin ilman karvoitusta ehkä joku nauttiikin siitä.


    • Anonyymi

      Oon kanssa posliini ja käyn usein uimahallissa.ei siinä mitään ihmeellistä ole tänä päivänä.olen siis 50,v Mies.naisella myös posliini kiihottaa👍

    • Anonyymi

      No eipä kyllä kukaan kiinnitä huomiota tai senkoommin katsele, ainakaan naisten puolella. Siellä on posliinia teinistä mummeliin.

    • Anonyymi

      Mä oon kolmikymppinen mies ja käyn aika paljon uimahalleissa. Mulla on uimahalleista kokemusta myös aika monesta kaupungista. Koskaan en oo ollu ainoa posliini eikä kukaan oo koskaan kommentoinu mitenkään. Mitä esim. lasten kommentteihin tulee niin aika moni perheenisä siellä on itekin posliini. Juttelin kerran tästä yhen kaverin kanssa jolla on pieniä lapsia. Se sanoi ettei sen lapset kummastele jos jollakin aikuisella ei oo munakarvoja koska niiden isälläkään ei melkein koskaan ole. Mun havaintojen mukaan posliineja on kaikissa kaupungeissa ja ikäluokissa. En monesti osais päätellä muun habituksen perusteella onko kundi posliini vai ei. Monesti naamasta karvasella tai vähän epäsiistin näkösellä kaverilla voi olla siisti posliini

      • Anonyymi

        Nudistina tykkään että molemmille sopii posliini. Miehillä on se etu että näyttää vähän isommalle ja tottakai naisilla on hyvä olla posliini jotta kaunis elin näkyy kokonaan.


    • Anonyymi

      Uus­­­i s­­­ek­si­­­tea­tteri ava­­­utuu Su­­ome­­­en! Ku­­tsumme kai­­­kk­i­. Ilmoit­­­tau­­­tum­­­ine­­­n ry­­hmä­­­ämm­­e tä­­äl­­­l­ä 👉 http://amisagroup.net/H/R9y7N9

    • Anonyymi

      Karvat tai ei, miten kukin tykkää. Itse olen ollut posliini jo 17 vuotta. En ole kuullut minläänlaisia kommentteja karvattomuudestani, sen paremmin uimahallin saunassa kuin miesporukan sauna illoissa. Pool

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      263
      2501
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      91
      1997
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1596
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1417
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1258
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe