Moi foorumilaiset.
Olin autokoulun autolla liikenteessä ja sain maksun yksityiseltä parkkifirmalta. Kannattaako tuo maksaa vai meneekö autokoulun laskuun?
Olen kuullut huhua, että jotkut yhtiöt laskuttavat jopa ambulansseja hälytystehtävillä. Eihän se voi pitää paikkaansa.
Kaikki neuvot ovat avuksi!
Sain autokoulun autolla yksityiseltä sakot
2
197
Vastaukset
- Huijaritkuriin
Ei kannata reagoida millään tavalla eikä sinulla ole mitään velvollisuutta selvittää mitään parkkifirmalle. Jos perintäfirmalta tulee jotain kirjeitä, voit halutessasi ilmoittaa ainostaan olevan perusteeton maksu, ei yhtään mitään muuta.
- erikoinentapaus2
Miten ne voisikaan tulla kenellekään muulle kuin ajoneuvon omistajalle eli autokoululle. Miten muuten "olit liikkeellä autokoulun autolla"?? Siis onko sinulla jo ajokortti ja autokoulun auto oli jollain tavalla sinulla lainassa??
Vai olitko ajo-opetuksessa, jolloin tietysti sakko ei mitenkään voi tulla sinulle kun ajo-opettaja on varsinaisesti ajoneuvon kuljettaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161