Totuus on.2

Näin.on

Mikäli et omista mitään,mikä ei katoaisi, elämäsi on täysin arvoton.

23

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mjhgfdfguio

      Suomeks sanottuna, mitä?

      • Näin.on

        Mikäli kaikki mitä sinulla on katoaa loppujen lopuksi, elämäsi on täysin arvoton.


      • bad.boy

        Eipä voi sanoa selventäväksi kommentiksi.


      • Näin.on kirjoitti:

        Mikäli kaikki mitä sinulla on katoaa loppujen lopuksi, elämäsi on täysin arvoton.

        Maapallo lakkaa olemasta muutaman miljardin vuoden kuluttua. En kuitenkaan koe, että se tekisi elämästäni arvotonta. "Filosofiassasi" ei ole pohjaa.


      • kmlöl
        agnoskepo kirjoitti:

        Maapallo lakkaa olemasta muutaman miljardin vuoden kuluttua. En kuitenkaan koe, että se tekisi elämästäni arvotonta. "Filosofiassasi" ei ole pohjaa.

        34. Ja hän kutsui tykönsä kansan ynnä opetuslapsensa ja sanoi heille: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua.
        35. Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun ja evankeliumin tähden, hän pelastaa sen.
        36. Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi vahingon sielullensa?
        37. Sillä mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi?
        38. Sillä joka häpeää minua ja minun sanojani tässä avionrikkojassa ja syntisessä sukupolvessa, sitä myös Ihmisen Poika on häpeävä, kun hän tulee Isänsä kirkkaudessa pyhien enkelien kanssa."


      • jhgfdsdrtyuoå
        Näin.on kirjoitti:

        Mikäli kaikki mitä sinulla on katoaa loppujen lopuksi, elämäsi on täysin arvoton.

        Eihän mikään ole pysyvää, Vain Raamatun sana on pysyvää, kaikki muu on arvotonta, Raha on maallinen pakko.


      • lkjgfrdrtyuo
        agnoskepo kirjoitti:

        Maapallo lakkaa olemasta muutaman miljardin vuoden kuluttua. En kuitenkaan koe, että se tekisi elämästäni arvotonta. "Filosofiassasi" ei ole pohjaa.

        Maapallo ei koskaan häviä, tilanteet muuttuvaan todella rajusti, paratiisimaiseksi, joka tapahtuu lopun aikojen jälkeen.
        Miksi Jumala luo sellaista minkä hän hävittäisi kokonaan, maapallo on ihmisiä varten tehty ja se tulee olemaan sitä aina.


      • jhgfdsdrtyuoå
        lkjgfrdrtyuo kirjoitti:

        Maapallo ei koskaan häviä, tilanteet muuttuvaan todella rajusti, paratiisimaiseksi, joka tapahtuu lopun aikojen jälkeen.
        Miksi Jumala luo sellaista minkä hän hävittäisi kokonaan, maapallo on ihmisiä varten tehty ja se tulee olemaan sitä aina.

        Jos Maapallo häviäisi Jumala kuolisi myös, Jumala katsoisi kun kaikki hukkuu tulimereen, meri kasvaa ja Enkelien siivey syttyvät palamaan. Opetuslapset juoksevat palavana ympäriinsä ja Jumala kauhistuu. Koska peruutus ei onnistu Jumala heittääntyy isekin Hevetin tulimereen koska ei kestä enää kuumuutta.

        Jumala on itse Saatana joka salli vtc-iskut


      • mnhgfdsdrtyuop

        Oikeasti ,PH:n kautta olemme tosikarpaaseja
        Sillä niin on roikkunut että PH:n kautta,nuuhkimme


      • VoiVoiVoiVoiVoi
        lkjgfrdrtyuo kirjoitti:

        Maapallo ei koskaan häviä, tilanteet muuttuvaan todella rajusti, paratiisimaiseksi, joka tapahtuu lopun aikojen jälkeen.
        Miksi Jumala luo sellaista minkä hän hävittäisi kokonaan, maapallo on ihmisiä varten tehty ja se tulee olemaan sitä aina.

        Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani pysyy. Eli maapallo katoaa.


      • lkjgfrdrtyuo kirjoitti:

        Maapallo ei koskaan häviä, tilanteet muuttuvaan todella rajusti, paratiisimaiseksi, joka tapahtuu lopun aikojen jälkeen.
        Miksi Jumala luo sellaista minkä hän hävittäisi kokonaan, maapallo on ihmisiä varten tehty ja se tulee olemaan sitä aina.

        "Miksi Jumala luo sellaista minkä hän hävittäisi kokonaan..."

        Kyselehän tätä niiltä kymmeniltämiljoonilta eläin- ja kasvilajeilta, jotka jumalasi on Maan elämän olemassaolon aikana tappanut sukupuuttoon.


      • agnoskepo kirjoitti:

        "Miksi Jumala luo sellaista minkä hän hävittäisi kokonaan..."

        Kyselehän tätä niiltä kymmeniltämiljoonilta eläin- ja kasvilajeilta, jotka jumalasi on Maan elämän olemassaolon aikana tappanut sukupuuttoon.

        Jep :)

        Mielenkiintoista muuten että joku uskovaisista muuten väitti maapallon muuttuvan paratiisimaisemmaksi kun jossain vaiheessa (noin 12 miljardia vuotta joten ei kovinkaan pian) aurinko tulee nielaisemaan maapallon.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Future_of_Earth#Red_giant_stage


    • lorut.sikseen

      Katoamattomia asioita ei ole olemassa.

      • Näin.on

        Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
        Johannes 3:16

        Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää. Joka lihaansa kylvää, se lihasta turmeluksen niittää; mutta joka Henkeen kylvää, se Hengestä iankaikkisen elämän niittää.
        Galatalaiskirje 6:7‭-‬8

        Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
        Roomalaiskirje 6:23

        Mutta Korkeimman pyhät saavat valtakunnan ja omistavat valtakunnan iankaikkisesti — iankaikkisesta iankaikkiseen."
        Daniel 7:18

        Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo, sillä on iankaikkinen elämä.
        Johannes 6:47

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"
        Johannes 11:25‭-‬26

        Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi, hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan": niille, jotka hyvässä työssä kestävinä etsivät kirkkautta ja kunniaa ja katoamattomuutta, iankaikkisen elämän, mutta niiden osaksi, jotka ovat itsekkäitä eivätkä tottele totuutta, vaan tottelevat vääryyttä, tulee viha ja kiivastus. Tuska ja ahdistus jokaisen ihmisen sielulle, joka pahaa tekee, juutalaisen ensin, sitten myös kreikkalaisen; mutta kirkkaus ja kunnia ja rauha jokaiselle, joka tekee sitä, mikä hyvä on, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle! Sillä Jumala ei katso henkilöön.
        Roomalaiskirje 2:5‭-‬11


      • norobo
        Näin.on kirjoitti:

        Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
        Johannes 3:16

        Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää. Joka lihaansa kylvää, se lihasta turmeluksen niittää; mutta joka Henkeen kylvää, se Hengestä iankaikkisen elämän niittää.
        Galatalaiskirje 6:7‭-‬8

        Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
        Roomalaiskirje 6:23

        Mutta Korkeimman pyhät saavat valtakunnan ja omistavat valtakunnan iankaikkisesti — iankaikkisesta iankaikkiseen."
        Daniel 7:18

        Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo, sillä on iankaikkinen elämä.
        Johannes 6:47

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"
        Johannes 11:25‭-‬26

        Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi, hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan": niille, jotka hyvässä työssä kestävinä etsivät kirkkautta ja kunniaa ja katoamattomuutta, iankaikkisen elämän, mutta niiden osaksi, jotka ovat itsekkäitä eivätkä tottele totuutta, vaan tottelevat vääryyttä, tulee viha ja kiivastus. Tuska ja ahdistus jokaisen ihmisen sielulle, joka pahaa tekee, juutalaisen ensin, sitten myös kreikkalaisen; mutta kirkkaus ja kunnia ja rauha jokaiselle, joka tekee sitä, mikä hyvä on, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle! Sillä Jumala ei katso henkilöön.
        Roomalaiskirje 2:5‭-‬11

        Höpöhöpö


      • Näin.on
        norobo kirjoitti:

        Höpöhöpö

        Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan. Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä.


    • Kaikki olemassaoleva joko ennenpitkään tuhoutuu tai muuttuu merkityksettömäksi.

      • Näin.on

        Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."
        Markus 10:15


      • Näin.on kirjoitti:

        Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."
        Markus 10:15

        Mikäli Lochnessin hirviö olisi totta olisi siitä oltava jotain kriittisiä todisteita, siitä ei kuitenkaan ole olemassa kuin legendoja ja väärennettyjä kuvia. Aivan kuten Jeesuksenskin kohdalla. Mitään kriittistä ei ole saatavana kuin pästän kuvia suklaapatukoissa ja milloin missäkin homeisessa juustonpalasessa jne.


      • kjtrer7890
        atac kirjoitti:

        Mikäli Lochnessin hirviö olisi totta olisi siitä oltava jotain kriittisiä todisteita, siitä ei kuitenkaan ole olemassa kuin legendoja ja väärennettyjä kuvia. Aivan kuten Jeesuksenskin kohdalla. Mitään kriittistä ei ole saatavana kuin pästän kuvia suklaapatukoissa ja milloin missäkin homeisessa juustonpalasessa jne.

        Miksi väität satoja jopa 10 000 tuhansia juutalaisia valehtelijoiksi?
        Et ole uskottava enää


      • kjtrer7890 kirjoitti:

        Miksi väität satoja jopa 10 000 tuhansia juutalaisia valehtelijoiksi?
        Et ole uskottava enää

        Samoilla perusteilla millä väitän myös Mormoneja ja monia muita uskontoja valheeksi. Samoin kuin Loch Nessin örvelöön uskovat.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1724
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1088
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1035
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      55
      930
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      853
    7. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      9
      815
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      812
    9. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      803
    Aihe