Jätit kesyttämiseni puoliväliin

ajatustänne

En ymmärrä sinua.

28

1114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikkakuinkatekisiparhaa

Ei ketään voi väkisin kesyttää.

• EnLuotaKehenkään

Ei niin. Jos ei ole luottamusta, ei voi kesyyntyä.

• tästä.asiasta

Joskus sinnikkyys on se, mikä jää mieleen ja erottaa miehen edukseen muista.

• Näitävoipyöritellä
        tästä.asiasta kirjoitti:

Joskus sinnikkyys on se, mikä jää mieleen ja erottaa miehen edukseen muista.

Joo, samoin naisen aktiivisuus ettei miehelle tule olo että hän on epätoivoinen luuseri toivomassa että nainen hänet jotenkin huomaisi.

• huomiohuoraajaan
        Näitävoipyöritellä kirjoitti:

Joo, samoin naisen aktiivisuus ettei miehelle tule olo että hän on epätoivoinen luuseri toivomassa että nainen hänet jotenkin huomaisi.

Siinä tapauksessa en ota yheyttä

• omgomgomg
        Näitävoipyöritellä kirjoitti:

no sinut palstojen pelle ja kalujuttujen kertoja on taatusti huomattu ))
        missämielessä sitten onkin jo toinen juttu.

• pellen_päiväkirja

Äläpä muuta sano omgomgomg :D

• Tykkeoi

Arvostan tunteitasi

• Säätpattruu

Tajusin ettet olekaan sopiva minulle.

• outoa_

Miksi sitten palstailua jatkat?

• syitävoiollamuitakin
        outoa_ kirjoitti:

Miksi sitten palstailua jatkat?

Onko hän tullut tänne juuri sinun takiasi? Ehkä ikävöi toista tai palstailee muuten vaan, tottumuksesta.

• kakstoistavuotta
        syitävoiollamuitakin kirjoitti:

Onko hän tullut tänne juuri sinun takiasi? Ehkä ikävöi toista tai palstailee muuten vaan, tottumuksesta.

Se tuli Susannan takia. Eksä joka meni naimisiin toisen kanssa. Sitten hänestä muovautui trolli

• ei_nyt_muuta

no ei nähdä ehkä vähään aikaan joten hankalaa :)

• no kun se vie aikaa kesyttää ja välillä pitää levätä, mutta kyllä ne villit kissat on ennenkin kesytetty

• lepää_osastolla

Justhan sä julistit että jätät rauhaan kun kehoitettu on. Kannattais lukea niitä tuotoksiaan eikä innostua joka kirjoituksesta

• lepää_osastolla kirjoitti:

Justhan sä julistit että jätät rauhaan kun kehoitettu on. Kannattais lukea niitä tuotoksiaan eikä innostua joka kirjoituksesta

Voi herranjumala kun ihmiset täällä vetää herneen nenään helposti ja oikein etsii aihetta mihin vois puuttua, kuuleppas tuo oli sellanen heitto aloittajalle joka ei varmasti ole kuule se josta kirjotin toiseen aloitukseen, ihan näin pilke silmäkulmassa. Tajuatko yleensäkään esimerkiksi sarkasmia jne?
        En ole kuule innostunut yhestäkään aloituksesta että olis mulle.
        Oletko kateelinen jostain vai mikä on?
        No sinä et minua tunne joten ihan sama mitä huutelet

Vai pitäskö mun nyt sitten läpän heittokin jättää ettei vaan joku tuntematon käsitä väärin kommenttejani?

• kirjoitellapöhköjä

Se on ihan hyvä ettei tunne, sillä ollaan anonyymipalstalla. Itsekin menen sillä ajatuksella ettei kukaan tunne ja kirjoitellaan mitä kirjoitellaan, kunhan ei ilkeyksiä mihinkä täällä jotkut sortuu. Henkilönä nuo epäloogiset kirjoituksesi aivan kuin sinussa olisi monta eri ihmistä varmaan häiritsi edellistä kirjoittajaa.

• kirjoitellapöhköjä kirjoitti:

Se on ihan hyvä ettei tunne, sillä ollaan anonyymipalstalla. Itsekin menen sillä ajatuksella ettei kukaan tunne ja kirjoitellaan mitä kirjoitellaan, kunhan ei ilkeyksiä mihinkä täällä jotkut sortuu. Henkilönä nuo epäloogiset kirjoituksesi aivan kuin sinussa olisi monta eri ihmistä varmaan häiritsi edellistä kirjoittajaa.

No niin kun ei kaikilla ole samanlainen huumori, näin niinku live elämässä uudelle ihmiselle mainitsen aina että mulla on vähän erikoinen huumori välillä ja mustaakin huumoria saattaa tulla ettei saa väärää käsitystä.

• lepää_osastolla
        Tkirjaimellaalkavamies kirjoitti:

Voi herranjumala kun ihmiset täällä vetää herneen nenään helposti ja oikein etsii aihetta mihin vois puuttua, kuuleppas tuo oli sellanen heitto aloittajalle joka ei varmasti ole kuule se josta kirjotin toiseen aloitukseen, ihan näin pilke silmäkulmassa. Tajuatko yleensäkään esimerkiksi sarkasmia jne?
        En ole kuule innostunut yhestäkään aloituksesta että olis mulle.
        Oletko kateelinen jostain vai mikä on?
        No sinä et minua tunne joten ihan sama mitä huutelet

En ole kateellinen itseään tyrkyttävälle harhaiselle multipersoonalle. Enemmän harmissani, että tuollaisia ristiksemme laitetaan

En ole kateellinen itseään tyrkyttävälle harhaiselle multipersoonalle. Enemmän harmissani, että tuollaisia ristiksemme laitetaan

Voi voi, ei kuule mee mun päivä pilalle, elä sinä vain niissä harhoissasi

• En kesytä ketään. Kotona on jo kesy Leijona-mies.

• eeeeeee

Kerro mulle vaan että kiinnostaa, niin jatkan.

• fiilis-alamaissa

Pidän susta puolivillinä, en halua edes kesyttää loppuun. Pienet raatelujäljet ei haittaa, vois tehdä ihan hyvääkin..

Prkl miten paska päivä. Joskus ei jaksa edes yrittää olla kunnolla.

• periaateenmies

Tulin puliväliin vastaan mutta sinua ei näkynyt.

• faktaahommaa

Tiedätkö mitä, arvostan paljon enemmän kun sanoisit, että luulen tai tiedän sinun olevan tällä palstalla, ei ole hyvä se, kirjoitellaan mualla. Sillä tällä tavoin minä en pysty teitä näkemään hyvää tarkoittavina. Ja todellakin puhun monikossa.

• Mieluumminkuineimitään

Jos nainen ei yhtään anna ymmärtää, että tunteet voivat olla molemminpuolisia, jatkuva liehittely on ahdistelua.

Siksi jätin lähentelyn sikseen. Haluan olla edes ystävä.

• Spjutnica

Mene sinne kuplaasi ja sulje luukku, niin potkaisen sinut maata kiertävälle radalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      58
      9797
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      4081
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      32
      3356
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      94
      2633
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2110
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      400
      2030
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      1535
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1351
    9. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      73
      1178
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1135
    Aihe