En ymmärrä sinua.
Jätit kesyttämiseni puoliväliin
28
1114
Vastaukset
- vaikkakuinkatekisiparhaa
Ei ketään voi väkisin kesyttää.
- EnLuotaKehenkään
Ei niin. Jos ei ole luottamusta, ei voi kesyyntyä.
- tästä.asiasta
Joskus sinnikkyys on se, mikä jää mieleen ja erottaa miehen edukseen muista.
- Näitävoipyöritellä
tästä.asiasta kirjoitti:
Joskus sinnikkyys on se, mikä jää mieleen ja erottaa miehen edukseen muista.
Joo, samoin naisen aktiivisuus ettei miehelle tule olo että hän on epätoivoinen luuseri toivomassa että nainen hänet jotenkin huomaisi.
- huomiohuoraajaan
Näitävoipyöritellä kirjoitti:
Joo, samoin naisen aktiivisuus ettei miehelle tule olo että hän on epätoivoinen luuseri toivomassa että nainen hänet jotenkin huomaisi.
Siinä tapauksessa en ota yheyttä
- omgomgomg
Näitävoipyöritellä kirjoitti:
no sinut palstojen pelle ja kalujuttujen kertoja on taatusti huomattu ))
missämielessä sitten onkin jo toinen juttu. - pellen_päiväkirja
Äläpä muuta sano omgomgomg :D
- Tykkeoi
Arvostan tunteitasi
- Säätpattruu
Tajusin ettet olekaan sopiva minulle.
- outoa_
Miksi sitten palstailua jatkat?
- syitävoiollamuitakin
outoa_ kirjoitti:
Miksi sitten palstailua jatkat?
Onko hän tullut tänne juuri sinun takiasi? Ehkä ikävöi toista tai palstailee muuten vaan, tottumuksesta.
- kakstoistavuotta
syitävoiollamuitakin kirjoitti:
Onko hän tullut tänne juuri sinun takiasi? Ehkä ikävöi toista tai palstailee muuten vaan, tottumuksesta.
Se tuli Susannan takia. Eksä joka meni naimisiin toisen kanssa. Sitten hänestä muovautui trolli
- ei_nyt_muuta
no ei nähdä ehkä vähään aikaan joten hankalaa :)
no kun se vie aikaa kesyttää ja välillä pitää levätä, mutta kyllä ne villit kissat on ennenkin kesytetty
- lepää_osastolla
Justhan sä julistit että jätät rauhaan kun kehoitettu on. Kannattais lukea niitä tuotoksiaan eikä innostua joka kirjoituksesta
lepää_osastolla kirjoitti:
Justhan sä julistit että jätät rauhaan kun kehoitettu on. Kannattais lukea niitä tuotoksiaan eikä innostua joka kirjoituksesta
Voi herranjumala kun ihmiset täällä vetää herneen nenään helposti ja oikein etsii aihetta mihin vois puuttua, kuuleppas tuo oli sellanen heitto aloittajalle joka ei varmasti ole kuule se josta kirjotin toiseen aloitukseen, ihan näin pilke silmäkulmassa. Tajuatko yleensäkään esimerkiksi sarkasmia jne?
En ole kuule innostunut yhestäkään aloituksesta että olis mulle.
Oletko kateelinen jostain vai mikä on?
No sinä et minua tunne joten ihan sama mitä huuteletlepää_osastolla kirjoitti:
Vai pitäskö mun nyt sitten läpän heittokin jättää ettei vaan joku tuntematon käsitä väärin kommenttejani?
- kirjoitellapöhköjä
Se on ihan hyvä ettei tunne, sillä ollaan anonyymipalstalla. Itsekin menen sillä ajatuksella ettei kukaan tunne ja kirjoitellaan mitä kirjoitellaan, kunhan ei ilkeyksiä mihinkä täällä jotkut sortuu. Henkilönä nuo epäloogiset kirjoituksesi aivan kuin sinussa olisi monta eri ihmistä varmaan häiritsi edellistä kirjoittajaa.
kirjoitellapöhköjä kirjoitti:
Se on ihan hyvä ettei tunne, sillä ollaan anonyymipalstalla. Itsekin menen sillä ajatuksella ettei kukaan tunne ja kirjoitellaan mitä kirjoitellaan, kunhan ei ilkeyksiä mihinkä täällä jotkut sortuu. Henkilönä nuo epäloogiset kirjoituksesi aivan kuin sinussa olisi monta eri ihmistä varmaan häiritsi edellistä kirjoittajaa.
No niin kun ei kaikilla ole samanlainen huumori, näin niinku live elämässä uudelle ihmiselle mainitsen aina että mulla on vähän erikoinen huumori välillä ja mustaakin huumoria saattaa tulla ettei saa väärää käsitystä.
- lepää_osastolla
Tkirjaimellaalkavamies kirjoitti:
Voi herranjumala kun ihmiset täällä vetää herneen nenään helposti ja oikein etsii aihetta mihin vois puuttua, kuuleppas tuo oli sellanen heitto aloittajalle joka ei varmasti ole kuule se josta kirjotin toiseen aloitukseen, ihan näin pilke silmäkulmassa. Tajuatko yleensäkään esimerkiksi sarkasmia jne?
En ole kuule innostunut yhestäkään aloituksesta että olis mulle.
Oletko kateelinen jostain vai mikä on?
No sinä et minua tunne joten ihan sama mitä huuteletEn ole kateellinen itseään tyrkyttävälle harhaiselle multipersoonalle. Enemmän harmissani, että tuollaisia ristiksemme laitetaan
lepää_osastolla kirjoitti:
En ole kateellinen itseään tyrkyttävälle harhaiselle multipersoonalle. Enemmän harmissani, että tuollaisia ristiksemme laitetaan
Voi voi, ei kuule mee mun päivä pilalle, elä sinä vain niissä harhoissasi
En kesytä ketään. Kotona on jo kesy Leijona-mies.
- eeeeeee
Kerro mulle vaan että kiinnostaa, niin jatkan.
- fiilis-alamaissa
Pidän susta puolivillinä, en halua edes kesyttää loppuun. Pienet raatelujäljet ei haittaa, vois tehdä ihan hyvääkin..
Prkl miten paska päivä. Joskus ei jaksa edes yrittää olla kunnolla. - periaateenmies
Tulin puliväliin vastaan mutta sinua ei näkynyt.
- faktaahommaa
Tiedätkö mitä, arvostan paljon enemmän kun sanoisit, että luulen tai tiedän sinun olevan tällä palstalla, ei ole hyvä se, kirjoitellaan mualla. Sillä tällä tavoin minä en pysty teitä näkemään hyvää tarkoittavina. Ja todellakin puhun monikossa.
- Mieluumminkuineimitään
Jos nainen ei yhtään anna ymmärtää, että tunteet voivat olla molemminpuolisia, jatkuva liehittely on ahdistelua.
Siksi jätin lähentelyn sikseen. Haluan olla edes ystävä. - Spjutnica
Mene sinne kuplaasi ja sulje luukku, niin potkaisen sinut maata kiertävälle radalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin589797Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174081Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r323356Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht942633Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142110Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4002030Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2441535FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01351Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu731178Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101135