älkää ihmetelkö jos kerrotte täällä että ette ole syöneet esimerkiksi tänään mitään. Teidät hyvin nopeasti ja huolimattomasti joku prohilointia ja omaa analyysiään harrastava määrittelee dementikoksi ( :) ) Voin kertoa että viralisesti terveydenhuoltohenkilökunta muistuttaa viralisesti henkilöille kotiin ja tekevät kotikäyntejä ja muistutan vielä siitäkin että edelleen pidän hyveenä kun ihmiset eivät ole hyväuskoisia niin paljon on seurueita ja muita " kotipalvelun " nimissä yrittäneet ja päässeetkin ikääntyneiden kotiin varkaisiin.
Minä olen tänään syönyt jotain vähän mutta en koe tarpeeliseksi joka päivä tiedottaa " mitä tänään syödään " Joskus ruoka ei vaan maistu, enkä koe tarpeelisena yhdenkään minulle täysin tuntemattoman vieraan henkilön puuttuvan asiaan syönkö vai en. Ruoka ei vain ole elämäni tärkein asia, jauhelihamakaroonilaatikkoa en ole tehnytkään muutamaan viikkoon joten jos joitain ihan kauheesti kiinostaa ehkä tänään taidan jauhelihamakaroonilaatikkoa valmistaa, tosin sekin jää monesti syömättä kokonaan. " voi mitä tuhalusta "
Oletteko muistaneet syödä
12
169
Vastaukset
- vätys666
juu! yllättävän kauan sitä pärjääkin ilman ruokaa. mutta täytyy muistaa vesi tällöin (ja muutenkin).
kuluttaa sen mukaan mitä saa ravintoa. joskus on hyvä ennakoida tosin.
eikait siinä, pysyy paino kurissa. - oon.syänny
Kyllä on syöty. Miä olen syäny leipää, ja perunia. Maha turvonnut ja kuplii. Onkoha nyt mahassa sama olo kuin niillä pullistuneilla afrikkalaislapsilla, joilla kärpäsiä pyärii pään ympärillä.
- naminamii
Tännää vejin riisiä ja voita.Huomenna herkuttelen maksamakkaralla johon teen koristeviiltoja,meinaan ettei munkaan suuni tuohesta ole tehty.
Työtön pärjää vähemmälläkin.
Kotona nuoruudessani 60-luvulla leikkasimme leivistä (lapsia oli 8 kipaletta) homeiset kohdat pois ja kastoimme jäljelle jääneet raikkaaseen kaivoveteen.Muuta enny kerrokkaan kun ette kuitenkaan usko ,vaikka on totta. - ennenvanhaa
Kyllä se on heleppo uskoa kun ihte samassa jamassaoltu lapsuudessa. Ei valitettu vaan syötiin mitä saatiin. Leipä oli herkkua.
- köyhämuistaasyödä
-Aamulla söin kaurapuuroa lautasellisen ja yhden leipäviipaleen levitteen, juuston ja kurkun kera, sekä join lasillisen maitoa. http://aijaa.com/r97kSr
-Aamupäivällä join kupin kaakaota ja söin pari viipaletta seesamnäkkileipää.
-Päivällä söin lounaaksi yhden keitetyn perunan, yhden keitetyn kananmunan, gaavisuolattua kirjolohta 70g, yhden raastetun porkkanan, yhden tomaatin, sekä yhden Reissumies viipaleen kahden savustetun silakkafileen kanssa. Join 2,5dl lasillisen vettä.
-Iltapäivällä join kupillisen kaakaota ja söin pari viipaletta seesamnäkkileipää.
-Illalla söin pienen annoksen lihaperunasoselaatikkoa, yhden keitetyn kananmunan, raastetun porkkanan, yhden tomaatin, sekä yhden Reissumiesviipaleen kahden savustetun silakkafileen kanssa. Join 2,5dl lasillisen vettä.
-Myöhemmin illalla tv-ohjelmaa katsoessani syön vielä yhden omenan.
Em. ruuat olen itse valmistanut, kaurapuuron valmistan suoraan lautasella mikrossa. Kaakaon valmistan halvasta pirkkakaakaosta tms. halpiaisesta Lidlistä ostetun makeuttajan kanssa veteen ja maitoon. Kananmunia ostan aina tarjouksesta 0,10-0,50€/rasia, joten keitän kanamunia usein. Lihaperunasoselaatikoa tein eilen illalla valmiiksi ison annoksen leivinuunissa. Silakkafileita on itse savustettu, ostin 1kg silakoita.- hkgkglgl
Sinähän olet syöny hirveesti yhden päivän aikana.
- köyhämuistaasyödä
hkgkglgl kirjoitti:
Sinähän olet syöny hirveesti yhden päivän aikana.
Tuleeko tuosta sitten hirveesti? Mielestäni ihan kohtuullisesti ja kuitenkaan päivän ruoka ei maksa mahdottomia. Jääkö jotain tärkeää puuttumaan?
- drftgyhujik
Eipä siitä paljoa jäännyt puuttumaan ja ei tule päivän aterioille paljoa hintakaan. Taisi 1€riittää hyvin päivän ruokaan, jos tarjouksista ostit ruokatarpeet.
- pörriäinen-
Mihin olet hukannut mustikat puurosta?
- köyhämuistaasyödä
En muistanut hakea pakastimesta eilen illalla aamua varten valmiiksi, oli niin paljon muuta puuhaa, että pääsi unohtumaan. Joten huomenissa taas on mustikoita aamupuuron päällä :)
Ei muakaan aina huvita syödä mutta vatsa se on joka jaksaa muistuttaa nälästä joka ikinen päivä. Murisee kuin vihainen karhu tai kurisee kuin isoääninen kissa.
- BDE
https://www.prisma.fi/wcsstore/PRISMA_StorefrontAssetStore/images/product/iso/6412987356867.jpg keitän/haudutan tuollaisessa kaurapuuron veteen, jossa 1/4 kauralesettä 3/4 klaurasuurimoita.
Minulla on ajastin hella ja 4. ja 60 min pari sekoitusta toisen vartin aikana. Suolaa laitan vain 1 tl. illalla otan pakkasesta lautaselle kauhallisen n. 2 dl mustikka/mustaherukka seosta ja laitan sen päälle 200g puuroa. Marjat sulaa aamuksi ja puuro on huoneen lämpöä viileämmässä. lämmitän annoksen mikrossa. keitän myös munia 6-7 kpl kerralla; huoneenlämpöiset munat hanakuumaan heteen hellan lämpö 5 ja 10 min. Säilytän keitetyt munat jääkaapissa. Sillä aikaa kun puuro lämpenee mikrossa kuorin munan. On useampaakin vaihtoehtoa jolla munaa 'suolaan' syön sen aamiaisen kanssa.
Juon mukillisen kahvia kuohukerman kera, ja oman smoothie punajuuri/mustikka mehuista. Maitoa en käytä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448981
- 785492
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383954- 523336
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543322Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273165- 412276
- 341962
- 2091747