Lämmin kiitos ylläpidolle, että on poistanut vihaketjut, joiden aloittaja on ollut bella__n, selina1 tai heidän lähipiiriläisensä.
Lämmin kiitos ylläpidolle
8
168
Vastaukset
- exparoni
Minäkin yhdyn tuohon kiitokseen. Upeaa että sivustoja siivottukin, kerrankin näkyisi valoa tunnelin päässä.
- bellaasuojellaan
Miksi poistetaan vieti, jossa kerrotaan, että yp suojelee bellaa?
Mitä sääntöjen vastaista siinä on?- enkäolerobotti
bella saa pahaa vaan aikaa, siksi poistetaan, kukaan ei ole kehunut vielä kuin itse miten hyvä hän on-
Kertokaapa minkä olen aloittanut en yhtään ainutta ketjua mitä te horisette.
- bellaasuojellaan
Taas poistettiin kommentti, jossa kerrottiin YP:n oleva puolueellinen ja suojelevan
bellaa. Mitä tällaisessa viestissä on sääntöjen vastaista?
Poistajahan alkaa toimensa yleensä arkipäivinä töitten jälkeen. Nyt on viikonloppu,
joten hän ahkeroi koko ajan. Liekö bellan lesta-ystävä?
Tämäkin viesti on hänen mielestään sääntöjen vastainen ja tullaan poistamaan. - liimasetäbellatäti
bellaasuojellaan kirjoitti:
Taas poistettiin kommentti, jossa kerrottiin YP:n oleva puolueellinen ja suojelevan
bellaa. Mitä tällaisessa viestissä on sääntöjen vastaista?
Poistajahan alkaa toimensa yleensä arkipäivinä töitten jälkeen. Nyt on viikonloppu,
joten hän ahkeroi koko ajan. Liekö bellan lesta-ystävä?
Tämäkin viesti on hänen mielestään sääntöjen vastainen ja tullaan poistamaan.samassa menee kaikkien muidenkin asialliset kommentit, voihan se olla muukin kuin ylläpito ja luulen että sättääjät pyytävät poistoja kun eivät jaksa enää täntä samaa sontaa liima sitä bella tätä
- MIssäLiima
liimasetäbellatäti kirjoitti:
samassa menee kaikkien muidenkin asialliset kommentit, voihan se olla muukin kuin ylläpito ja luulen että sättääjät pyytävät poistoja kun eivät jaksa enää täntä samaa sontaa liima sitä bella tätä
Missä sinä taas Liiman näit?
- kolarikorjaus
Minä luulen, että YP ei poistaisi yhtään ketjua, jos ketjussa pysytään asissa ja etenkin otsikkoon viittavassa keskustelussa. Chat osion keskustelut johtavat nykyään aina bellan ja Liimataisen väliseen juttuihin. Hyvä kun poistavat ne , me ollaan vuosi luettu niitä,,se riittää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439678Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.634434"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn584294Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1372786Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1192600Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1572387Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait211770Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.331517- 201367
Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72940