Lämmin kiitos ylläpidolle, että on poistanut vihaketjut, joiden aloittaja on ollut bella__n, selina1 tai heidän lähipiiriläisensä.
Lämmin kiitos ylläpidolle
8
153
Vastaukset
- exparoni
Minäkin yhdyn tuohon kiitokseen. Upeaa että sivustoja siivottukin, kerrankin näkyisi valoa tunnelin päässä.
- bellaasuojellaan
Miksi poistetaan vieti, jossa kerrotaan, että yp suojelee bellaa?
Mitä sääntöjen vastaista siinä on?- enkäolerobotti
bella saa pahaa vaan aikaa, siksi poistetaan, kukaan ei ole kehunut vielä kuin itse miten hyvä hän on-
Kertokaapa minkä olen aloittanut en yhtään ainutta ketjua mitä te horisette.
- bellaasuojellaan
Taas poistettiin kommentti, jossa kerrottiin YP:n oleva puolueellinen ja suojelevan
bellaa. Mitä tällaisessa viestissä on sääntöjen vastaista?
Poistajahan alkaa toimensa yleensä arkipäivinä töitten jälkeen. Nyt on viikonloppu,
joten hän ahkeroi koko ajan. Liekö bellan lesta-ystävä?
Tämäkin viesti on hänen mielestään sääntöjen vastainen ja tullaan poistamaan. - liimasetäbellatäti
bellaasuojellaan kirjoitti:
Taas poistettiin kommentti, jossa kerrottiin YP:n oleva puolueellinen ja suojelevan
bellaa. Mitä tällaisessa viestissä on sääntöjen vastaista?
Poistajahan alkaa toimensa yleensä arkipäivinä töitten jälkeen. Nyt on viikonloppu,
joten hän ahkeroi koko ajan. Liekö bellan lesta-ystävä?
Tämäkin viesti on hänen mielestään sääntöjen vastainen ja tullaan poistamaan.samassa menee kaikkien muidenkin asialliset kommentit, voihan se olla muukin kuin ylläpito ja luulen että sättääjät pyytävät poistoja kun eivät jaksa enää täntä samaa sontaa liima sitä bella tätä
- MIssäLiima
liimasetäbellatäti kirjoitti:
samassa menee kaikkien muidenkin asialliset kommentit, voihan se olla muukin kuin ylläpito ja luulen että sättääjät pyytävät poistoja kun eivät jaksa enää täntä samaa sontaa liima sitä bella tätä
Missä sinä taas Liiman näit?
- kolarikorjaus
Minä luulen, että YP ei poistaisi yhtään ketjua, jos ketjussa pysytään asissa ja etenkin otsikkoon viittavassa keskustelussa. Chat osion keskustelut johtavat nykyään aina bellan ja Liimataisen väliseen juttuihin. Hyvä kun poistavat ne , me ollaan vuosi luettu niitä,,se riittää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332344Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451855- 401537
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311353Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281290Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327887Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742