Niinistö on niin kylmän tappajanatsin näköinen, että heikompia kuin minä varmaakin puistattaa. Jutut ovat niin sairaita, että hoitoon meno olisi aiheellista. Niinistö kuvittelee, että hän voi idioottimaisilla puheillaan saada reserveristä poistuvia vähenemään, mutta käykin aivan päin vastoin.
Tämä natohimokas kusipää haluasi tapattaa Suomalaisia Naton kahinoissa ja varmaankin aivan mielellään.
Niinistö näyttää myös harhoissaan kuvittelevan, että Suomella on uskottava puolustus. Heheh! Onhan sitä muutaman päivän, mutta sen jälkeen Venäjän murskaava ylivoima hoitelisi Suomen ihan yhtä helposti antautumaan, kuin ottaisi pikkulapselta tikkarin.
Niinisön horinat!
6
87
Vastaukset
- Oberueberkommandofuerer
Niinistön meriitit puolustusministeriksi olivat 1930-luvun natsien ihailu ja niistä kirjoitettu muutama tutkimus. Saksassa tuollaiselta olisi estetty pääsy mihinkään julkiseen virkaan.
- KariMattinen
Kappas vaan, täällä se ironhiirulainen pileskelee kun Niinisö mokasi sepustuksessaan täyslaidalta turpiin sai
- Huvittunut
Sinähän täällä pelokkaana piileksit rekkaamattoman nikkisi takana! Laitahan finniturpasi esiin poika tai laita turpasi tukkoon. Ole yhtä rohkea kuin Ironmikesskin.
- törkeetätaas
Olettepas TE täysin sekopäitä täällä..! Hoitoon kipin, kapin nyt aloittajakin..
- niinnatohullu
Niinistö tarvii telaketjujen alle täytekamaa, kun Nato hyökkää Pietrariin??
- jäitähousuun
Ihan kuin Niinistö valmistelisi Barbarossarevanssia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195453Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5692717Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222689Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512551- 242237
- 821674
- 1461555
- 1341374
- 129983
- 87936