Minulle oli maailmanloppu, kun CCCP hajosi!

TakaisinCCCP

Olen vakhasta kommunistsuvusta. Esi-isäni taistelivat punaisten puolella. Oskaa kaatui osa jotui vangiksi. Onnekkaat pääsivät Neuvostoliittoon.

Minulla elää yhä sukulaisia Venäjällä. Toki he ovat venäläistyneet. Kaikki puheet Stalinin puhdistuksista ovat vain läntistä propagandaa.

Neuvostoliiton hajoittivat kapatilistiset kansainväliset juutalaiset pankkiirit.

Neuvostoliittoo nousee takaisn jaloilleen ja kostaa Israelille.

Terveisin: kommunistin poika, punikki.

4

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saaarnat

      Kyllä minä sssr:n tiedän, mutta mikä on cccp?

      Ja tuon aloituksen arvelen tulleen siltä monipersonallisuushäiriöiseltä natopalstan sekopää pässiltä, joka tekeytyy milloin suomalaiseksi, milloin venäläiseksi, milloin miksikin. Välillä se on olevinaan evakon poika, milloin punikin poika, milloin krimillä kastettu slava israel - venäjän sotilaan esikuva, välillä se on ironmikess joka on olevinaan kaatumaton venäjän ihailija/palvoja, ja aina se puhelee itsensä ja luomiensa mielikuvitus tyyppien kanssa... Päähokema on "tiltu valehtelee".

      Tyyppi tunnistettavissa parhaiten aina ääripäissä olemisesta, kultaista keskitietä se ei tunne. Rajaton himo sillä on tuhota koko venäjä (koska se ei ole juuri sellainen, kuin hän haluaa, eli 30-40 luvun venäjä) kaikkineen ihmisineen, jota se pitää jonain helvetin esikartanona, vaikka välillä se itkee venäläisten katulapsien perään ja ulvoo kauniiden venäläisnaisten perään, sekä himo tappaa vähintään 90% suomalaisista, joita se pitää "ryssän" kätyreinä, etenkin itäsuomalaiset.

    • stnantekoidiootit

      Olen vakhasta kommunistsuvusta. (no totta kai olet ihan varmasti)

      Esi-isäni taistelivat punaisten puolella. Oskaa kaatui osa jotui vangiksi. (voi voi pitäisikö surra?)

      Onnekkaat pääsivät Neuvostoliittoon. (voi hitto kun olivatkin niin perkeleen onnekkaita...?)

      Minulla elää yhä sukulaisia Venäjällä. Toki he ovat venäläistyneet. (mitä on venäläistyä? Minullakin elää sukulaisia venäjän puolella, mutta edelleen he ovat ihmisiä, eivät ole suomalaistuneita tai venäläistyneitä)

      Kaikki puheet Stalinin puhdistuksista ovat vain läntistä propagandaa. (juu juu niin tietysti, nojaa nyt siihen kävelykeppiis vain)

      Neuvostoliiton hajoittivat kapatilistiset kansainväliset juutalaiset pankkiirit. (totta helvetissä et osaa kirjottaa oikein ku oot olevinas niin perkeleen vanha)

      Neuvostoliittoo nousee takaisn jaloilleen ja kostaa Israelille. (jaa vai niin)

      Terveisin: kommunistin poika, punikki. (kai olet tatuoinut sen otsaas jo?)

    • Anonyymi

      Erinomaisen hyvä asia kun maailmasi loppui, kun CCCP hajosi.

    • Anonyymi

      Nyt en ymmärrä... Eikös se Euroopan viiksivallu niitä juutalaisia hävittänyt ja nämä kommunistit hävittivät viiksivallun? Nytkö ne sitten ovat juutalaisten perässä ????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7185
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4202
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2105
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2029
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1649
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe