Minulle oli maailmanloppu, kun CCCP hajosi!

TakaisinCCCP

Olen vakhasta kommunistsuvusta. Esi-isäni taistelivat punaisten puolella. Oskaa kaatui osa jotui vangiksi. Onnekkaat pääsivät Neuvostoliittoon.

Minulla elää yhä sukulaisia Venäjällä. Toki he ovat venäläistyneet. Kaikki puheet Stalinin puhdistuksista ovat vain läntistä propagandaa.

Neuvostoliiton hajoittivat kapatilistiset kansainväliset juutalaiset pankkiirit.

Neuvostoliittoo nousee takaisn jaloilleen ja kostaa Israelille.

Terveisin: kommunistin poika, punikki.

4

259

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saaarnat

Kyllä minä sssr:n tiedän, mutta mikä on cccp?

Ja tuon aloituksen arvelen tulleen siltä monipersonallisuushäiriöiseltä natopalstan sekopää pässiltä, joka tekeytyy milloin suomalaiseksi, milloin venäläiseksi, milloin miksikin. Välillä se on olevinaan evakon poika, milloin punikin poika, milloin krimillä kastettu slava israel - venäjän sotilaan esikuva, välillä se on ironmikess joka on olevinaan kaatumaton venäjän ihailija/palvoja, ja aina se puhelee itsensä ja luomiensa mielikuvitus tyyppien kanssa... Päähokema on "tiltu valehtelee".

Tyyppi tunnistettavissa parhaiten aina ääripäissä olemisesta, kultaista keskitietä se ei tunne. Rajaton himo sillä on tuhota koko venäjä (koska se ei ole juuri sellainen, kuin hän haluaa, eli 30-40 luvun venäjä) kaikkineen ihmisineen, jota se pitää jonain helvetin esikartanona, vaikka välillä se itkee venäläisten katulapsien perään ja ulvoo kauniiden venäläisnaisten perään, sekä himo tappaa vähintään 90% suomalaisista, joita se pitää "ryssän" kätyreinä, etenkin itäsuomalaiset.

• stnantekoidiootit

Olen vakhasta kommunistsuvusta. (no totta kai olet ihan varmasti)

Esi-isäni taistelivat punaisten puolella. Oskaa kaatui osa jotui vangiksi. (voi voi pitäisikö surra?)

Onnekkaat pääsivät Neuvostoliittoon. (voi hitto kun olivatkin niin perkeleen onnekkaita...?)

Minulla elää yhä sukulaisia Venäjällä. Toki he ovat venäläistyneet. (mitä on venäläistyä? Minullakin elää sukulaisia venäjän puolella, mutta edelleen he ovat ihmisiä, eivät ole suomalaistuneita tai venäläistyneitä)

Kaikki puheet Stalinin puhdistuksista ovat vain läntistä propagandaa. (juu juu niin tietysti, nojaa nyt siihen kävelykeppiis vain)

Neuvostoliiton hajoittivat kapatilistiset kansainväliset juutalaiset pankkiirit. (totta helvetissä et osaa kirjottaa oikein ku oot olevinas niin perkeleen vanha)

Neuvostoliittoo nousee takaisn jaloilleen ja kostaa Israelille. (jaa vai niin)

Terveisin: kommunistin poika, punikki. (kai olet tatuoinut sen otsaas jo?)

• Anonyymi

Erinomaisen hyvä asia kun maailmasi loppui, kun CCCP hajosi.

• Anonyymi

Nyt en ymmärrä... Eikös se Euroopan viiksivallu niitä juutalaisia hävittänyt ja nämä kommunistit hävittivät viiksivallun? Nytkö ne sitten ovat juutalaisten perässä ????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1079
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      902
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      703
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      57
      670
    5. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      595
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      30
      572
    7. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      173
      568
    8. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      556
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      548
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      545
    Aihe