Mitä tapahtui näytölle

aihealueet ja keskustelut ei ole enää vierekkäin muuta kuin aloituksen ajan

37

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PÄIN_PERSETTÄ

      Näyttö on kuin pyöränsatula.

    • jonojarobotesti

      Näin karsitaan keskustelijoita. Ja sitten robotestiin.

      • Jippii_oli

        myös aikoinaan iso tekijä nettikeskusteluissa mutta sitten rupesivat_vittuilee käyttäjille.


    • keps

      Luokatonta koodailla suoraan tuotannossa ilman testausta.

      • Timo3T

        Joo kyl iha oikeissa softafirmoissa on kehityskoneet eriksee millä leikitää enne tositoimia! :/


    • Halosen-perujapelot

      Olisko Trumpp jotenkin syyllinen tähän, justiin oli jossain missä lie YLE ohjelmassa niin Stiller mainitsi monta kertaa kuinka hän pelkää vakavasti Trumppia ja Koiviston Tellervokin aivan kanalihalle vetässynnä !

    • mitäväliä

      Kyllä tämä huussipaperimalli meille kelpaa.

    • Porkkanoita_sieraimiin

      Uudistus on aina hyväksi kehitykselle !

      • ewre

        Joka ikinen sivujen uudistus on ollut huononnus. Kaikilla sivustoilla sama asia.


    • Meinasin jo että olen ite asetuksia muuttanu mutta ei, toinenkin läppäri näyttää samalla tavalla. Päin persettä siis.

    • Hyvä tietää, ettei vika olekaan firefoxissani.

      • Onko kukaan laittanut palautetta ylläpidolle ? Että silleen.


    • Timo3T

      Sama vika rahikaisella! :/
      Toisaalta hyväki, ni tää ei hypi sit noitte saatanan mainoskehysten takii yhtä pahasti nii et sormen alla on solkenaa iha eri linkki ku mita piti painaa! :/

      • Todellakin, hyppimisvika on saatu korjattua (-;


      • Timo3T

        Kehitys kehittyy! :P

        Yks askel eteepäi, kaks taakke! :/


      • Laiton palautteen ylläpidolle pistääkää muutkin sinne palautetta. Että silleen.


      • mitämainoksia

        Etkö osaa poistaa mainoksia lisäosilla?


    • Olen_kait_sokee

      Minä en ole huomannut mitään muuta kuin laskut on poissa ja jotain typeriö kuvan klikkauksia tullut tilalle.

      "mainoskehysten" mitkä mainoskehykset ?

      Valitse kaikki kuvat, joissa on terassi.

      • Timo3T

        No ne kehykset, missä pitäs olla mainos. Mut mä oon jemmannu täst mainonna, mut niitten kehykset pysyy silti omalla kohallaan, ja runkkaa tät näyttöö iha samallai ylös ja alas ku jos ne ois näkyvissä.


      • Puhdas_ruutu
        Timo3T kirjoitti:

        No ne kehykset, missä pitäs olla mainos. Mut mä oon jemmannu täst mainonna, mut niitten kehykset pysyy silti omalla kohallaan, ja runkkaa tät näyttöö iha samallai ylös ja alas ku jos ne ois näkyvissä.

        Mulla on firefoxissa No Script, Adblock ja lisänä uBlock, eikä tässä hypi mikää laatikko.


      • Timo3T

        Juu oikee kiva! :)
        Ja ooks ny ihan varma et sä tiedät millä mä täs plärään et saaks tähän ees noita sun mahtavia palikoitas? :)

        :/


    • Ooppera-rokkaa

      Vika liittyy pelkästään Firefox- selaimiin. Vanha Opera-selain näyttää sivut edelleen oikean näköisinä.

      • sittekki

        Uusi lataamani Opera kyllä muutti näytön kuin Foxikin,,,,,


      • Timo3T

        Eikä liity!
        Sama häikkä täs iha eri käyttiksen iha eri selaimessaki! :/
        Täs ei o Firefoxii ees asennettuna.
        Ja toi Safari tekee näköjää iha samaa.


    • otihjrt

      Minä huomaan vain sen että jonnekin on kadonnut lempiketju, tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

    • hopotti

      Nyt lakkas hiiri vierittämästä, mikä näitä alkeellisia romuja aina vaivaa kun mikään ei missään pelaa nykyisin.

      • Timo3T

        Eiköhä se o toi vika taas tuolla toisessa päässä? :/


    • Tämä_on_merkillistä

      Kummalliseksi on mennyt.

      http://api.suomi24.fi/uploads/53/11/42/48x48_20150219090041790.gif

    • vätys666

      mää luulen että idästä tuulee...

    • ghhrth

      Kyllä ne yrittää vaikeuttaa käyttöä, mutta se ei haittaa. Kun tätä aikaa on, riittävästi.

      • Kiire_pois

        Ihan sama täällä.


    • rjetjeoo

      Crome käytössä ja todella tyhmäksi on tämä aloitus nyt tehty
      Aluksi ihmettelin minne kaikki tekstit on hävinneet. kunnes löytyivät sitten alempaa.

      Typerä ja tyhmä uudistus joka palvelee vain niitä jotka haluaa uudistuksia uudistusten vuoksi

    • puskayllätys

      Joku taitamaton luuli osaavansa uudistaa sivut ja tämä on tulos. Olis palkannut konsultteja avuksi kuten Berner. Vierailuni näillä sivuilla loppui.

    • asiakkaanne

      Ovat poistaneet ketjun tästä on poistettu viesti eikä sitä enää löydy tai se on ajettu niin kauas ettei jaksa selata. Ihmeellistä touhua kertakaikkiaan kun täällä olisi vain haluttu poistaa tai kirjoittaa edes että tästä on taaskin poistettu.
      Viesti sääntöjen vastaisena. Aika ikävää toimintaa asiakkaita kohtaan. Tekisi mieli nostaa syyte asiakaspalvelun huonontamisesta.

    • vihdoinkin.nyt

      Nythän tuo taas on toimiva.

      • sen.verran

        Toiminut jo tunnin verran


    • breksit

      Laittoivat vaan jonkun vakoilun taas toimintaan. tästä kuitenkin on poistettu Viesti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1016
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      110
      800
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      226
      640
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe