aihealueet ja keskustelut ei ole enää vierekkäin muuta kuin aloituksen ajan
Mitä tapahtui näytölle
37
389
Vastaukset
- PÄIN_PERSETTÄ
Näyttö on kuin pyöränsatula.
- jonojarobotesti
Näin karsitaan keskustelijoita. Ja sitten robotestiin.
- Jippii_oli
myös aikoinaan iso tekijä nettikeskusteluissa mutta sitten rupesivat_vittuilee käyttäjille.
- keps
Luokatonta koodailla suoraan tuotannossa ilman testausta.
- Timo3T
Joo kyl iha oikeissa softafirmoissa on kehityskoneet eriksee millä leikitää enne tositoimia! :/
- Halosen-perujapelot
Olisko Trumpp jotenkin syyllinen tähän, justiin oli jossain missä lie YLE ohjelmassa niin Stiller mainitsi monta kertaa kuinka hän pelkää vakavasti Trumppia ja Koiviston Tellervokin aivan kanalihalle vetässynnä !
- mitäväliä
Kyllä tämä huussipaperimalli meille kelpaa.
- Porkkanoita_sieraimiin
Uudistus on aina hyväksi kehitykselle !
- ewre
Joka ikinen sivujen uudistus on ollut huononnus. Kaikilla sivustoilla sama asia.
Meinasin jo että olen ite asetuksia muuttanu mutta ei, toinenkin läppäri näyttää samalla tavalla. Päin persettä siis.
Hyvä tietää, ettei vika olekaan firefoxissani.
- Timo3T
Sama vika rahikaisella! :/
Toisaalta hyväki, ni tää ei hypi sit noitte saatanan mainoskehysten takii yhtä pahasti nii et sormen alla on solkenaa iha eri linkki ku mita piti painaa! :/- Timo3T
Kehitys kehittyy! :P
Yks askel eteepäi, kaks taakke! :/ - mitämainoksia
Etkö osaa poistaa mainoksia lisäosilla?
- Olen_kait_sokee
Minä en ole huomannut mitään muuta kuin laskut on poissa ja jotain typeriö kuvan klikkauksia tullut tilalle.
"mainoskehysten" mitkä mainoskehykset ?
Valitse kaikki kuvat, joissa on terassi.- Timo3T
No ne kehykset, missä pitäs olla mainos. Mut mä oon jemmannu täst mainonna, mut niitten kehykset pysyy silti omalla kohallaan, ja runkkaa tät näyttöö iha samallai ylös ja alas ku jos ne ois näkyvissä.
- Puhdas_ruutu
Timo3T kirjoitti:
No ne kehykset, missä pitäs olla mainos. Mut mä oon jemmannu täst mainonna, mut niitten kehykset pysyy silti omalla kohallaan, ja runkkaa tät näyttöö iha samallai ylös ja alas ku jos ne ois näkyvissä.
Mulla on firefoxissa No Script, Adblock ja lisänä uBlock, eikä tässä hypi mikää laatikko.
- Timo3T
Juu oikee kiva! :)
Ja ooks ny ihan varma et sä tiedät millä mä täs plärään et saaks tähän ees noita sun mahtavia palikoitas? :)
:/
- Ooppera-rokkaa
Vika liittyy pelkästään Firefox- selaimiin. Vanha Opera-selain näyttää sivut edelleen oikean näköisinä.
- sittekki
Uusi lataamani Opera kyllä muutti näytön kuin Foxikin,,,,,
- Timo3T
Eikä liity!
Sama häikkä täs iha eri käyttiksen iha eri selaimessaki! :/
Täs ei o Firefoxii ees asennettuna.
Ja toi Safari tekee näköjää iha samaa.
- otihjrt
Minä huomaan vain sen että jonnekin on kadonnut lempiketju, tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
- hopotti
Nyt lakkas hiiri vierittämästä, mikä näitä alkeellisia romuja aina vaivaa kun mikään ei missään pelaa nykyisin.
- Timo3T
Eiköhä se o toi vika taas tuolla toisessa päässä? :/
- Tämä_on_merkillistä
Kummalliseksi on mennyt.
http://api.suomi24.fi/uploads/53/11/42/48x48_20150219090041790.gif - vätys666
mää luulen että idästä tuulee...
- ghhrth
Kyllä ne yrittää vaikeuttaa käyttöä, mutta se ei haittaa. Kun tätä aikaa on, riittävästi.
- Kiire_pois
Ihan sama täällä.
- rjetjeoo
Crome käytössä ja todella tyhmäksi on tämä aloitus nyt tehty
Aluksi ihmettelin minne kaikki tekstit on hävinneet. kunnes löytyivät sitten alempaa.
Typerä ja tyhmä uudistus joka palvelee vain niitä jotka haluaa uudistuksia uudistusten vuoksi - puskayllätys
Joku taitamaton luuli osaavansa uudistaa sivut ja tämä on tulos. Olis palkannut konsultteja avuksi kuten Berner. Vierailuni näillä sivuilla loppui.
- asiakkaanne
Ovat poistaneet ketjun tästä on poistettu viesti eikä sitä enää löydy tai se on ajettu niin kauas ettei jaksa selata. Ihmeellistä touhua kertakaikkiaan kun täällä olisi vain haluttu poistaa tai kirjoittaa edes että tästä on taaskin poistettu.
Viesti sääntöjen vastaisena. Aika ikävää toimintaa asiakkaita kohtaan. Tekisi mieli nostaa syyte asiakaspalvelun huonontamisesta. - vihdoinkin.nyt
Nythän tuo taas on toimiva.
- sen.verran
Toiminut jo tunnin verran
- breksit
Laittoivat vaan jonkun vakoilun taas toimintaan. tästä kuitenkin on poistettu Viesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017453
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835082- 794879
- 1324278
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103068- 522709
- 402616
- 532257
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102231Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850