Mitä tapahtui näytölle

aihealueet ja keskustelut ei ole enää vierekkäin muuta kuin aloituksen ajan

37

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PÄIN_PERSETTÄ

Näyttö on kuin pyöränsatula.

• jonojarobotesti

Näin karsitaan keskustelijoita. Ja sitten robotestiin.

• Jippii_oli

myös aikoinaan iso tekijä nettikeskusteluissa mutta sitten rupesivat_vittuilee käyttäjille.

• keps

Luokatonta koodailla suoraan tuotannossa ilman testausta.

• Timo3T

Joo kyl iha oikeissa softafirmoissa on kehityskoneet eriksee millä leikitää enne tositoimia! :/

• Halosen-perujapelot

Olisko Trumpp jotenkin syyllinen tähän, justiin oli jossain missä lie YLE ohjelmassa niin Stiller mainitsi monta kertaa kuinka hän pelkää vakavasti Trumppia ja Koiviston Tellervokin aivan kanalihalle vetässynnä !

• mitäväliä

Kyllä tämä huussipaperimalli meille kelpaa.

• Porkkanoita_sieraimiin

Uudistus on aina hyväksi kehitykselle !

• ewre

Joka ikinen sivujen uudistus on ollut huononnus. Kaikilla sivustoilla sama asia.

• Meinasin jo että olen ite asetuksia muuttanu mutta ei, toinenkin läppäri näyttää samalla tavalla. Päin persettä siis.

• Hyvä tietää, ettei vika olekaan firefoxissani.

• Onko kukaan laittanut palautetta ylläpidolle ? Että silleen.

• Timo3T

Sama vika rahikaisella! :/
      Toisaalta hyväki, ni tää ei hypi sit noitte saatanan mainoskehysten takii yhtä pahasti nii et sormen alla on solkenaa iha eri linkki ku mita piti painaa! :/

• Todellakin, hyppimisvika on saatu korjattua (-;

• Timo3T

Kehitys kehittyy! :P

Yks askel eteepäi, kaks taakke! :/

• Laiton palautteen ylläpidolle pistääkää muutkin sinne palautetta. Että silleen.

• mitämainoksia

Etkö osaa poistaa mainoksia lisäosilla?

• Olen_kait_sokee

Minä en ole huomannut mitään muuta kuin laskut on poissa ja jotain typeriö kuvan klikkauksia tullut tilalle.

"mainoskehysten" mitkä mainoskehykset ?

Valitse kaikki kuvat, joissa on terassi.

• Timo3T

No ne kehykset, missä pitäs olla mainos. Mut mä oon jemmannu täst mainonna, mut niitten kehykset pysyy silti omalla kohallaan, ja runkkaa tät näyttöö iha samallai ylös ja alas ku jos ne ois näkyvissä.

• Puhdas_ruutu
        Timo3T kirjoitti:

No ne kehykset, missä pitäs olla mainos. Mut mä oon jemmannu täst mainonna, mut niitten kehykset pysyy silti omalla kohallaan, ja runkkaa tät näyttöö iha samallai ylös ja alas ku jos ne ois näkyvissä.

Mulla on firefoxissa No Script, Adblock ja lisänä uBlock, eikä tässä hypi mikää laatikko.

• Timo3T

Juu oikee kiva! :)
        Ja ooks ny ihan varma et sä tiedät millä mä täs plärään et saaks tähän ees noita sun mahtavia palikoitas? :)

:/

• Ooppera-rokkaa

Vika liittyy pelkästään Firefox- selaimiin. Vanha Opera-selain näyttää sivut edelleen oikean näköisinä.

• sittekki

Uusi lataamani Opera kyllä muutti näytön kuin Foxikin,,,,,

• Timo3T

Eikä liity!
        Sama häikkä täs iha eri käyttiksen iha eri selaimessaki! :/
        Täs ei o Firefoxii ees asennettuna.
        Ja toi Safari tekee näköjää iha samaa.

• otihjrt

Minä huomaan vain sen että jonnekin on kadonnut lempiketju, tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

• hopotti

Nyt lakkas hiiri vierittämästä, mikä näitä alkeellisia romuja aina vaivaa kun mikään ei missään pelaa nykyisin.

• Timo3T

Eiköhä se o toi vika taas tuolla toisessa päässä? :/

• Tämä_on_merkillistä
    • vätys666

mää luulen että idästä tuulee...

• ghhrth

Kyllä ne yrittää vaikeuttaa käyttöä, mutta se ei haittaa. Kun tätä aikaa on, riittävästi.

• Kiire_pois

Ihan sama täällä.

• rjetjeoo

Crome käytössä ja todella tyhmäksi on tämä aloitus nyt tehty
      Aluksi ihmettelin minne kaikki tekstit on hävinneet. kunnes löytyivät sitten alempaa.

Typerä ja tyhmä uudistus joka palvelee vain niitä jotka haluaa uudistuksia uudistusten vuoksi

• puskayllätys

Joku taitamaton luuli osaavansa uudistaa sivut ja tämä on tulos. Olis palkannut konsultteja avuksi kuten Berner. Vierailuni näillä sivuilla loppui.

• asiakkaanne

Ovat poistaneet ketjun tästä on poistettu viesti eikä sitä enää löydy tai se on ajettu niin kauas ettei jaksa selata. Ihmeellistä touhua kertakaikkiaan kun täällä olisi vain haluttu poistaa tai kirjoittaa edes että tästä on taaskin poistettu.
      Viesti sääntöjen vastaisena. Aika ikävää toimintaa asiakkaita kohtaan. Tekisi mieli nostaa syyte asiakaspalvelun huonontamisesta.

• vihdoinkin.nyt

Nythän tuo taas on toimiva.

• sen.verran

Toiminut jo tunnin verran

• breksit

Laittoivat vaan jonkun vakoilun taas toimintaan. tästä kuitenkin on poistettu Viesti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7453
    2. 83
      5082
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4879
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4278
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3068
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2709
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2616
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      53
      2257
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2231
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1850
    Aihe