Mitä tapahtui näytölle

aihealueet ja keskustelut ei ole enää vierekkäin muuta kuin aloituksen ajan

37

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PÄIN_PERSETTÄ

      Näyttö on kuin pyöränsatula.

    • jonojarobotesti

      Näin karsitaan keskustelijoita. Ja sitten robotestiin.

      • Jippii_oli

        myös aikoinaan iso tekijä nettikeskusteluissa mutta sitten rupesivat_vittuilee käyttäjille.


    • keps

      Luokatonta koodailla suoraan tuotannossa ilman testausta.

      • Timo3T

        Joo kyl iha oikeissa softafirmoissa on kehityskoneet eriksee millä leikitää enne tositoimia! :/


    • Halosen-perujapelot

      Olisko Trumpp jotenkin syyllinen tähän, justiin oli jossain missä lie YLE ohjelmassa niin Stiller mainitsi monta kertaa kuinka hän pelkää vakavasti Trumppia ja Koiviston Tellervokin aivan kanalihalle vetässynnä !

    • mitäväliä

      Kyllä tämä huussipaperimalli meille kelpaa.

    • Porkkanoita_sieraimiin

      Uudistus on aina hyväksi kehitykselle !

      • ewre

        Joka ikinen sivujen uudistus on ollut huononnus. Kaikilla sivustoilla sama asia.


    • Meinasin jo että olen ite asetuksia muuttanu mutta ei, toinenkin läppäri näyttää samalla tavalla. Päin persettä siis.

    • Hyvä tietää, ettei vika olekaan firefoxissani.

      • Onko kukaan laittanut palautetta ylläpidolle ? Että silleen.


    • Timo3T

      Sama vika rahikaisella! :/
      Toisaalta hyväki, ni tää ei hypi sit noitte saatanan mainoskehysten takii yhtä pahasti nii et sormen alla on solkenaa iha eri linkki ku mita piti painaa! :/

      • Todellakin, hyppimisvika on saatu korjattua (-;


      • Timo3T

        Kehitys kehittyy! :P

        Yks askel eteepäi, kaks taakke! :/


      • Laiton palautteen ylläpidolle pistääkää muutkin sinne palautetta. Että silleen.


      • mitämainoksia

        Etkö osaa poistaa mainoksia lisäosilla?


    • Olen_kait_sokee

      Minä en ole huomannut mitään muuta kuin laskut on poissa ja jotain typeriö kuvan klikkauksia tullut tilalle.

      "mainoskehysten" mitkä mainoskehykset ?

      Valitse kaikki kuvat, joissa on terassi.

      • Timo3T

        No ne kehykset, missä pitäs olla mainos. Mut mä oon jemmannu täst mainonna, mut niitten kehykset pysyy silti omalla kohallaan, ja runkkaa tät näyttöö iha samallai ylös ja alas ku jos ne ois näkyvissä.


      • Puhdas_ruutu
        Timo3T kirjoitti:

        No ne kehykset, missä pitäs olla mainos. Mut mä oon jemmannu täst mainonna, mut niitten kehykset pysyy silti omalla kohallaan, ja runkkaa tät näyttöö iha samallai ylös ja alas ku jos ne ois näkyvissä.

        Mulla on firefoxissa No Script, Adblock ja lisänä uBlock, eikä tässä hypi mikää laatikko.


      • Timo3T

        Juu oikee kiva! :)
        Ja ooks ny ihan varma et sä tiedät millä mä täs plärään et saaks tähän ees noita sun mahtavia palikoitas? :)

        :/


    • Ooppera-rokkaa

      Vika liittyy pelkästään Firefox- selaimiin. Vanha Opera-selain näyttää sivut edelleen oikean näköisinä.

      • sittekki

        Uusi lataamani Opera kyllä muutti näytön kuin Foxikin,,,,,


      • Timo3T

        Eikä liity!
        Sama häikkä täs iha eri käyttiksen iha eri selaimessaki! :/
        Täs ei o Firefoxii ees asennettuna.
        Ja toi Safari tekee näköjää iha samaa.


    • otihjrt

      Minä huomaan vain sen että jonnekin on kadonnut lempiketju, tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

    • hopotti

      Nyt lakkas hiiri vierittämästä, mikä näitä alkeellisia romuja aina vaivaa kun mikään ei missään pelaa nykyisin.

      • Timo3T

        Eiköhä se o toi vika taas tuolla toisessa päässä? :/


    • Tämä_on_merkillistä

      Kummalliseksi on mennyt.

      http://api.suomi24.fi/uploads/53/11/42/48x48_20150219090041790.gif

    • vätys666

      mää luulen että idästä tuulee...

    • ghhrth

      Kyllä ne yrittää vaikeuttaa käyttöä, mutta se ei haittaa. Kun tätä aikaa on, riittävästi.

      • Kiire_pois

        Ihan sama täällä.


    • rjetjeoo

      Crome käytössä ja todella tyhmäksi on tämä aloitus nyt tehty
      Aluksi ihmettelin minne kaikki tekstit on hävinneet. kunnes löytyivät sitten alempaa.

      Typerä ja tyhmä uudistus joka palvelee vain niitä jotka haluaa uudistuksia uudistusten vuoksi

    • puskayllätys

      Joku taitamaton luuli osaavansa uudistaa sivut ja tämä on tulos. Olis palkannut konsultteja avuksi kuten Berner. Vierailuni näillä sivuilla loppui.

    • asiakkaanne

      Ovat poistaneet ketjun tästä on poistettu viesti eikä sitä enää löydy tai se on ajettu niin kauas ettei jaksa selata. Ihmeellistä touhua kertakaikkiaan kun täällä olisi vain haluttu poistaa tai kirjoittaa edes että tästä on taaskin poistettu.
      Viesti sääntöjen vastaisena. Aika ikävää toimintaa asiakkaita kohtaan. Tekisi mieli nostaa syyte asiakaspalvelun huonontamisesta.

    • vihdoinkin.nyt

      Nythän tuo taas on toimiva.

      • sen.verran

        Toiminut jo tunnin verran


    • breksit

      Laittoivat vaan jonkun vakoilun taas toimintaan. tästä kuitenkin on poistettu Viesti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe