Onks täällä jokin uusi kysely viestin lopussa?

Ärsytys

Ihmettelin jo eilen kun ei ole enää sitä numerokenttää, vaan pitää ruksata "en ole robotti" ja sitten tulee sellainen suorakaide jossa on kuvia? Piti ruksata kaikki ruudut joissa on katukyltin kuva. Luki pienellä suomeksi tietosuoja ja yläpuolella venäjän kielellä jotain re kartsna, en osaa niin paljoa venäjää. Koulussa 40 vuotta sitten vuoden lukenut joten ei sillä taidolla osata venäjää.
Ärsyttävä muutos. Mitähän varten noin tyhmä?

93

995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent.siivoojaparka

En ole vieläkään nähnyt sellaista.
      Eilen siitä jo parissa ketjussa kirjoiteltiin.

Minua nähtävästi sorretaan muutenkin, kun kaikki muut meijerituotteet ovat meidän kaupoissa tarjouksessa vuoroin milloin mikäkin, mutta piimä ei koskaan. Tänäänkin olisi ollut jopa maito tarjouksessa 5kr/ltr, enkä minä sitä juo, kun juon kevytpiimää.

• Ärsytys

AI en ole huomannut ettäå joku muukin on ihmetellyt samaa. Ihmettelinkin että eikö kukaan muu kummastele kyseistä robotti-ruksia. Mitäs sun viestisi perässsä sitten on? Onko se sama numerokenttä kuin ennenkin? Olispa tosi outoa jos olis erilaisia versioita täällä. Joku salaliitto tulee mieleen:))

• ent.siivoojaparka
        Ärsytys kirjoitti:

AI en ole huomannut ettäå joku muukin on ihmetellyt samaa. Ihmettelinkin että eikö kukaan muu kummastele kyseistä robotti-ruksia. Mitäs sun viestisi perässsä sitten on? Onko se sama numerokenttä kuin ennenkin? Olispa tosi outoa jos olis erilaisia versioita täällä. Joku salaliitto tulee mieleen:))

Ainakin näissä ketjuissa sitä ropottia kummasteltiin

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14693808/tama-alkaa-olla-uppo-anuksesta
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14693541/huasta-mita-tykkeet

• käyphäsekin

Olet sitten kirjautuneena mutta käytät tuota ent.siivoojaparkaa nikkinä.

• käyphäsekin kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa asiaa ,kokeilinkin ja kyl se ropotti näkyy ellei oo sinisenä.
        Kaikenlaist sitä näkee ja kuulee .

• ent.siivoojaparka
        käyphäsekin kirjoitti:

Nii just.
        Niin olen tehnyt kauan, niin ei tarvitse ynnätä. Huomasin, etten osaa laskea edes yks ynnä yks vaikka laskin taskulaskimella. Aina meinasi mennä väärin. Kyllästyin ...

• eppu2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Nii just.
        Niin olen tehnyt kauan, niin ei tarvitse ynnätä. Huomasin, etten osaa laskea edes yks ynnä yks vaikka laskin taskulaskimella. Aina meinasi mennä väärin. Kyllästyin ...

Minä kanssa laitoin tuon kirjautumisen päälle, onneksi siinä on nyt semmonen kohta, ettei tarvi aina uudelleen kirjautua.
        Ne laskujutut nyt vielä menetteli, mutta toi robotti-juttu on hölmö, joka kerta kysytään..
        On tässä se ilo (jaa mikä ilo se nyt on), että voi samantien peukuttaa, jos siltä tuntuu,
        Ennen en viitsinyt sitä varten kirjautua.

• ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

Minä kanssa laitoin tuon kirjautumisen päälle, onneksi siinä on nyt semmonen kohta, ettei tarvi aina uudelleen kirjautua.
        Ne laskujutut nyt vielä menetteli, mutta toi robotti-juttu on hölmö, joka kerta kysytään..
        On tässä se ilo (jaa mikä ilo se nyt on), että voi samantien peukuttaa, jos siltä tuntuu,

Eikö se kohta ole ollut aina siinä?
        Minä kirjauduin vain kerran ja siitä on tosi kauan, ainakin pari vuotta sitten samalla kertaa kuin rekkauduin ja hyvin on pysynyt. Joskus tosin on käynyt niin, että olen painanut lähetä-nappia liian hätäisesti muistamatta, että puskastahan minun piti kirjoittaa.

• ent.siivoojaparka

Eikö se kohta ole ollut aina siinä?
        Minä kirjauduin vain kerran ja siitä on tosi kauan, ainakin pari vuotta sitten samalla kertaa kuin rekkauduin ja hyvin on pysynyt. Joskus tosin on käynyt niin, että olen painanut lähetä-nappia liian hätäisesti muistamatta, että puskastahan minun piti kirjoittaa.

Nii ja piti vielä lisätä, että kukas muu minua peukuttaisi, ellen olisi itse kirjautuneena.

• suvenelli1
        eppu2 kirjoitti:

Tuo palapeli on aika mahdoton. Heikkonäköisenä ei huomaa pieniä "kauppakylttejä".

• suvenelli1

Nii ja piti vielä lisätä, että kukas muu minua peukuttaisi, ellen olisi itse kirjautuneena.

Mä olen luullut, että se peukuttaja on botti, koska minullakin on joskus peukku.

• suvenelli1 kirjoitti:

Tuo palapeli on aika mahdoton. Heikkonäköisenä ei huomaa pieniä "kauppakylttejä".

"suvenelli1"

Jospa sitten kasi-kymmpisten lasten-lauluihin?
        Noin vanhalla ne tulevat vanhasta muistista.

H.

• eppu2
        suvenelli1 kirjoitti:

No kirjaudu, kyllä silti voit puskanikillä kommentoida, niinkuin minä ja espkin tekee.

• suvenelli1
        koti-kiusattu kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa asiaa ,kokeilinkin ja kyl se ropotti näkyy ellei oo sinisenä.
        Kaikenlaist sitä näkee ja kuulee .

No niin, tässä on se hyvä esimerkki tämän palstan sinisten "rehellisyydestä" ;).

• suvenelli1
        eppu2 kirjoitti:

No kirjaudu, kyllä silti voit puskanikillä kommentoida, niinkuin minä ja espkin tekee.

Kirjaudun, sen jälkeen kun sillanen katkoviiva-alue, joka piti asettaa jonnekin. Piip.

• En-ole-botti

ruksi näyttää riittävän entisen laskutoimituksen sijaan, mitään palkkeja ei ole ainakaan vielä näkynyt.
      Jos se tulee vaan massapostaajille tai joillekin osotteille mistä sitä suoritetaan?

• Heikunkeikku

Pitääpäs kokeilla. En ole muutamaan päivään tänne naputellut, silloin kun naputtelin niin ihan normaalisti sain laskutehtävän laskea.
      Ahaa, tuola alhaalla tosiaan on kruksikohta, mutta mitään palkkeja tai katukylttikuvia ei ole.
      Nyh mä kruksaan, oottakaas...

• Heikunkeikku

Jatkoa.
        Okei noin se nyt menee.
        Lisään, että tulihan toki kysely kuitenkin, mutta vasta sen jälkeen kun oilin kruksannut ja painanut lähetä-napsukkaa. Onpas lapsellista touhua.

• Heikunkeikku
        Heikunkeikku kirjoitti:

Jatkoa.
        Okei noin se nyt menee.
        Lisään, että tulihan toki kysely kuitenkin, mutta vasta sen jälkeen kun oilin kruksannut ja painanut lähetä-napsukkaa. Onpas lapsellista touhua.

Sarjalippu
        Tuolinsarja
        legosarja
        sarjamur...
        Sarjakirjoittaja

Minä oon toi sarjakirjoittaja:)
        Vain tämän sarjan verran, en tavaksi meinaa ottaa.
        .
        Sitä vaan, että tokalla kertaa tulikin eri kuvat. Kaupan julkisivut piti kruksata.
        Miten voikaan olla noin lapsellista.
        Me, jotka emme ole rekisteröityneet, niin olemme eri arvoisia, kuin rekisteröidyt nimimerkit. Huolimatta, vaikka tälle palstalle Saa tulla kirjoittamaan ilman rekisteröitymistä.
        En esimerkiksi voi peukuttaa ketään. Joskus olis kiva pistää peukku ylävinkkeliin, kun näkee jonkun maan mainion ja mukavan kommentin.
        Sitä olen myös ihmetellyt, että kuinka ihmeessä kukaan ei koskaan miinusta, eli laita peukkua alaspäin. Vai enkö vaan ole huomannut? Miksi toi alapeukku on ylipäätään olemassa, jos sitä ei voi käyttää?
        Vielä yks mutina. Se alkuperäinen puu-malli oli tosi hyvä. Nykyinen malli on epäselvä kaikinpuolin.
        .
        Nyt sarjakirjoittamiseni loppuu.

• Heikunkeikku kirjoitti:

Sarjalippu
        Tuolinsarja
        legosarja
        sarjamur...
        Sarjakirjoittaja

.
        Sitä vaan, että tokalla kertaa tulikin eri kuvat. Kaupan julkisivut piti kruksata.
        Me, jotka emme ole rekisteröityneet, niin olemme eri arvoisia, kuin rekisteröidyt nimimerkit. Huolimatta, vaikka tälle palstalle Saa tulla kirjoittamaan ilman rekisteröitymistä.
        En esimerkiksi voi peukuttaa ketään. Joskus olis kiva pistää peukku ylävinkkeliin, kun näkee jonkun maan mainion ja mukavan kommentin.
        Sitä olen myös ihmetellyt, että kuinka ihmeessä kukaan ei koskaan miinusta, eli laita peukkua alaspäin. Vai enkö vaan ole huomannut? Miksi toi alapeukku on ylipäätään olemassa, jos sitä ei voi käyttää?
        Vielä yks mutina. Se alkuperäinen puu-malli oli tosi hyvä. Nykyinen malli on epäselvä kaikinpuolin.
        .

"heikunkeikku"

Miten minuista tuntuu niin ylpeältä?
        Olen laittanut peukkuja kaikin värein.
        Johtuneeko siitä että olen aina ollut sininen, enkä ole koskaan mustistellut pala-peleillä kookoosti?

H.

• Heikunkeikku
        hunksz kirjoitti:

"heikunkeikku"

Miten minuista tuntuu niin ylpeältä?
        Olen laittanut peukkuja kaikin värein.
        Johtuneeko siitä että olen aina ollut sininen, enkä ole koskaan mustistellut pala-peleillä kookoosti?

H.

Ei munkaan ylpeydellä mitään vikaa ole, jos verrataan rekisteröityä tai rekisteröimätöntä tyyppiä.
        Tällä omallani kirjoitan, eikä se eroa mitenkään, jos nimeni rekisteröisin.
        Täälä kun ei ole PAKKO rekisteröidä itseään.
        "Olen laittanut peukkuja kaikin värein."
        Saako niinkin?
        Noh, pistähän tulemaan mulle vaikkapa violetin värinen peukalo.
        Oikeestaan voisit laittaa peukun alaspäin suuntautumaan, että kerrankin näkisin alapeukun.
        Kiitos etukäteen.

Ei munkaan ylpeydellä mitään vikaa ole, jos verrataan rekisteröityä tai rekisteröimätöntä tyyppiä.
        Tällä omallani kirjoitan, eikä se eroa mitenkään, jos nimeni rekisteröisin.
        Täälä kun ei ole PAKKO rekisteröidä itseään.
        "Olen laittanut peukkuja kaikin värein."
        Saako niinkin?
        Noh, pistähän tulemaan mulle vaikkapa violetin värinen peukalo.
        Oikeestaan voisit laittaa peukun alaspäin suuntautumaan, että kerrankin näkisin alapeukun.
        Kiitos etukäteen.

"Heikun keikku"

Rakasta siis, kärsi ja unhoita...
        -
        Tämä peukutus on heikun pyynnöstä.-
        Tämä siis EI ole arvostelu.

H.

• Heikunkeikku
        hunksz kirjoitti:

"Heikun keikku"

Rakasta siis, kärsi ja unhoita...
        -
        Tämä peukutus on heikun pyynnöstä.-
        Tämä siis EI ole arvostelu.

H.

Kiitos. Tulee varmaankin viiveellä, koska en näe mitään peukkua.
        Toivottavasti pistit peukkusi ALAS päin.

• ei.oo.yläpeukkuukaan
        Heikunkeikku kirjoitti:

Ei rekkaamaton alapeukkuu näe

"heikunkeikku"

Luultavasti näkyvyys on rajattu rekatuille.
        Eiväthän idiootit moista varoitusta tarvitse.
        Kun eivät muutenkaan ymmärrä mitään minkään päälle.

H.

• Heikunkeikku
        ei.oo.yläpeukkuukaan kirjoitti:

Ei rekkaamaton alapeukkuu näe

Mitä? Enkö näe alapeukkua, jos en ole rekisteröitynyt?
        Onko to-del-la-kin näin?
        Kyllä minä yläpeukutukset näen.
        Aina vaan muuttuu oudommaksi JA epäoikeudenmukaisemmaksi.
        No tuossa sitten on syy, kun oon monesti kraaputtanut päätäni ja ihmetellyt ihan satasella, että kuinka ihmeessä tolle tai tolle ja tollekin Ei kukaan laita alapeukkua, vaikka minun mielestäni joku kommentti on tosi äklön epäkohteliaan yököttävän kummallinen outous.
        Ittekseni oon knupissut, että jos minä kykenisin peukuttamaan, niin ihan varmasti tolle pistäisin alapeukun.
        Oon näet aika tiukka täti arvostelussa. Heittelen kyllä helposti kehuja, mutta kyllä torujakin heitän jos on tarves.
        Vaaaaan, ehkä kuitenkin laskit leikkiä, etten mukamas näkisi.?

• Heikunkeikku
        hunksz kirjoitti:

"heikunkeikku"

Luultavasti näkyvyys on rajattu rekatuille.
        Eiväthän idiootit moista varoitusta tarvitse.
        Kun eivät muutenkaan ymmärrä mitään minkään päälle.

H.

Isolla kirjaimella kiitos.

Isolla kirjaimella kiitos.

Et ole rekkautunut.
        Kaikki halveksinta on oikeutettua silloin.
        Sinulla ei ole oikeutta vaatia mitään.

H.

• ei.mitäänpeukkuja
        Heikunkeikku kirjoitti:

Mitä? Enkö näe alapeukkua, jos en ole rekisteröitynyt?
        Onko to-del-la-kin näin?
        Kyllä minä yläpeukutukset näen.
        Aina vaan muuttuu oudommaksi JA epäoikeudenmukaisemmaksi.
        No tuossa sitten on syy, kun oon monesti kraaputtanut päätäni ja ihmetellyt ihan satasella, että kuinka ihmeessä tolle tai tolle ja tollekin Ei kukaan laita alapeukkua, vaikka minun mielestäni joku kommentti on tosi äklön epäkohteliaan yököttävän kummallinen outous.
        Ittekseni oon knupissut, että jos minä kykenisin peukuttamaan, niin ihan varmasti tolle pistäisin alapeukun.
        Oon näet aika tiukka täti arvostelussa. Heittelen kyllä helposti kehuja, mutta kyllä torujakin heitän jos on tarves.
        Vaaaaan, ehkä kuitenkin laskit leikkiä, etten mukamas näkisi.?

Et sä näe eikä sitä sulla ole. Hunksi huijaa.

• Heikunkeikku
        hunksz kirjoitti:

Et ole rekkautunut.
        Kaikki halveksinta on oikeutettua silloin.
        Sinulla ei ole oikeutta vaatia mitään.

H.

Kuule nyt hyvä mies.
        Jos tänne EI ole pakko rekisteröityä, vaan kumpikampi voi kirjoittaa,
        niin johan on kumma, jos on erilainen käytäntö kummalle ja kammalle.
        No, samapa tuo. Se näköjään on noin ja sillä siisti. Hyvä kun sain selityksen ihmettelyyni, että koskaan kukaan ikinä ei saa peukkua alaspäin. Ehkä sitten joku saakin, minä en vaan niitä näe.
        Koska palsta on näin höppänä ja eriarvoistaa, niin nyt en AINAKAAN rekisteröidy.
        Mua kun ei pakoteta yhtään mihinkään, ellen itse niin tahdo.

Kuule nyt hyvä mies.
        Jos tänne EI ole pakko rekisteröityä, vaan kumpikampi voi kirjoittaa,
        niin johan on kumma, jos on erilainen käytäntö kummalle ja kammalle.
        No, samapa tuo. Se näköjään on noin ja sillä siisti. Hyvä kun sain selityksen ihmettelyyni, että koskaan kukaan ikinä ei saa peukkua alaspäin. Ehkä sitten joku saakin, minä en vaan niitä näe.
        Koska palsta on näin höppänä ja eriarvoistaa, niin nyt en AINAKAAN rekisteröidy.
        Mua kun ei pakoteta yhtään mihinkään, ellen itse niin tahdo.

"heikunkeikku"

Edelleenkin näen punaisen ala-peukun kommentissasi.
        '
        Palsta ei ole höppänä.
        Se on viisas eri-arvoistaessaan.
        -
        Se on oikein.
        Sinä päätät mikä olet, ja kuinka sinut nähdään.
        Kirjallisestikin.

H.

• Kaipaan.entistä
        Heikunkeikku kirjoitti:

Sarjalippu
        Tuolinsarja
        legosarja
        sarjamur...
        Sarjakirjoittaja

.
        .

Niin ja alkuperäinen reatun oma sivu oli paljon kivempi. Sai viestejä ja näki niiden profiilikuvat jotka olivat piipahtaneet sivulla. Ja ilmoitukset saapuneista viestiteistä keikkuivat kivasti yläpalkissa:)
        Oi niitä aikoja....

• pilun

mulla tulee kymmenen pilunkuvaa joista pitää karvalliset ruksata

• reppuriika

Eilen alkoi tulla noita kauppa- tai katukylttien ruksaamisia laskutoimitusten sijaan. No se on aivoille vain hyväksi, kun systeemit vaihtuvat.

• onpaskummaa

Ei mun tarvitse runsasta mitään muuta toi en ole robotti ruutu.

• Heikunkeikku

"onpaskummaa"
        Joo, onpas kummaa.

• O-Orvokki

Rekisteröityneiden ja nikillä kirjautuneiden ei tarvitse vaivautua moisiin todistelupuuhiin. Tuo robotti-ilmiö taitaa olla jo vähintään vuosikymenen ikäinen ja luulin sen jo kadonneen "markkinoilta".

• ent.siivoojaparka

On ne ainakin saaneet siirrettyä nyt tekstin takaisin keskelle näyttöä, pois tuon mainoksen päältä, mitä jo kaipailinkin.

• mimmimum-..mi

Sama vanha tuli takaisin ....ainakin tällä selaimella...en ole päässsyt vielä mitään peliä pelaamaan.. muuta kuin ruksi en ole robotti....

• Minulta ei ole kukaan kysellyt mitään.

• ent.siivoojaparka

Ei minultakaan ole kyselty olenko ropotti vai en.
        Nähtävästi tietävät kysymättäkin.

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Ei minultakaan ole kyselty olenko ropotti vai en.
        Nähtävästi tietävät kysymättäkin.

Joo ja tiedän etten ole robotti, vastaamattakin.
        Reidet ovat kipeät, kun piti painia 5-vuotiaan kanssa, sanoi vain että "mummo, painitaan".
        Robotin reidet eivät takuulla kipeytyisi, jos joutuisi polvillaan painimaan.

• Pulp-fictio

Tännehän on saatu monkin ketjua tällaisten muutosten takia.
        On ihmeteltävää. Ärsyttäväälin joopasjoo.
        Mieli menee sykkyrälle ja mykkyrälle.
        Ja, mitä avocado munalla tekee keskellä sivua?
        Ettäs laihtuiskokö? En tahdo!

• Ancelina kirjoitti:

Joo ja tiedän etten ole robotti, vastaamattakin.
        Reidet ovat kipeät, kun piti painia 5-vuotiaan kanssa, sanoi vain että "mummo, painitaan".
        Robotin reidet eivät takuulla kipeytyisi, jos joutuisi polvillaan painimaan.

"Ancelina"

Mummo-tyyppiselle sirolle naisellekin on aina hyväksi.
        Että nuori poika muistuttaa häntä liikunnan tärkeydestä.
        Reisilläänkin.

H.

• Pulp-fictio kirjoitti:

En ole ehtinyt kaikkea lukemaan, kun olen paininut.
        Eilen bussissa viestejä luin ja jotain valitusvirttä huomasin palstalla veisattavan, muutokset eivät haittaa minua, liikekannalla olo tekee hyvää.

• suvenelli1
        Pulp-fictio kirjoitti:

Avokado ja keitetty muna ovat hyviä sekoitettuna ja maustettuna vaikkapa paahdetun ruisleivän päällä.

• Pulp-fictio
        suvenelli1 kirjoitti:

Avokado ja keitetty muna ovat hyviä sekoitettuna ja maustettuna vaikkapa paahdetun ruisleivän päällä.

Mä laitan mieluummin sitruunan mhua ja suolaa avocadon päälle ja munat pannulla tai keitettynä 7 min erikseen.
        Maistuvat molemmat hyvinkin, mutta tuo yhdistelmä ei nappaa oikein, näyttää kärsänneeltä.
        Sekin ärsyttää.

• Pulp-fictio

Jospas olisi yksi virsi, mutta kun on monta. Sävel ja sanatkin melkoisen samat, joutuu kertosäkeitä vääntämään, kun on sisäinen inha pakko.
      Ei mitään prima vistaa sentäs.

• EväsLounaaksi

Ilmeisesti niiltä ei kuvia kysellä, jotka ovat sallineet S24 vaklausevästeet pysyvästi.
      Selaimen asetuksista löytyy.

• voi-hitonhitto

Selaimen asetuksista löytyy.???

Ainakin minun kone on seonnut täysin, koska kirjautuminen ei enää pysy ja aikaisemmin se oli aina voimassa. Hetken oli myös sivut täysin viturallaan, mutta korjautui itsestään. Nyt on s-posti sekaisin, koska en pysty lähettämään viestiä suomi24-postistani luukkuun, vaan tulee ilmotus, että...?...niin mitä se olikaan? Posti ei vain kulje ees/taas.

Sain myös eka`kerran tuon robotti kyselyn ja ne liikennemerkit ratkottavakseni.

Tuntuu siltä, että nyt on uudet nörtit parantelemassa sivustoa ja ovat sekoittaneet kaiken.

Täytyy vain hillitä itseni, että en käy muuttelemaan asetuksiani, sillä taas loppuu s-postit ja kirjautumiset.

• vhimsf

Joku aiemmin kysyi tryffeleistä
      - lehtipuujätettä ja nurmikkosilppua olen kompostoinut 25 v - tummia pallerosieniä kompostimullasta löysin kun naapurin virkeä tyttökoiranpentu auttoi rapsuttamalla etutassuillaan maata syksyllä - jahka kipee kinttu paranee, kevätpäiviksi varmaan riittää tarpeks puuhaa kuin ennenkin - tai sitten ei - ilman pahempia koko maailman kaaoksia.

• Pulp-fictio

Jep. Wow. Oispa upeaa, jos tryffeleitä...Italiassahan noita pastaan, risottoon...
        Varsin arvokkaita vrt sahrami. Katso netistä kuvia. Sienineuvoja voi auttaa varmistamaan. Mutta mistä itiöt olisivat tulleet?
        Joudutko rakentamaan aitauksen niiden ympärille?
        Mä niistä jossain ketjussa kirjoitin. Se liittyi possuihin jotenkin, kun niillä on hyvä hajuaisti ja sieniin ja tietääkseni käytetään myös tryffelien metsästämiseen.
        Mutta oletko varma, että ne ovat sieniä. Ettei ne ole mitään muita tuotoksia.
        Korvaseniähän voi tulla hiljan kaadetun puun kaatamisjämiin ja kadota parin vuoden jälkeen, kun puru ja hake maatuu. Olen tehnyt korvasienikastiketta, kermaista, nam.

• Pulp-fictio

No nytpä riemua kerrakseen!
      Toisessa sisuketjussa en päässyt loppuun. Joku h:n kaupan valinta, mistä loppuviimeksi ei päässyt ohi.

SUOMI24 JÄRJESTELMÄVASTAAVAT KIUSAAVAT!

• bortti

luotu mamuja varten,koska kaikki hista ei osaa laskea lukuja... mamutusta vaan,meille robottia. typeraa ja lapsellista,mutta olkoon. kuvistakaan ei saa selvaa,mutta kun aikansa painelee,kylla botille kelpaa muutkin tai antaa uudet kuvat.

• llllllllllllllll

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

• seonmie

Tuo oli vain kokeilu, kyl se oli niin et kun kaikki liikennemerkit ruksasi ni johan läht.

• Suurin osa kirjoittajista ohittaa tuon kyselyn rekkautumalla. Rekatun puskaviestit menee ohi robotin kun painaa ruksin käytä muuta kuin rekisteröityä käyttäjätunnustasi.

Rekisteröidyillä on etuja joita ei rekisteröitymättömillä ole. Uusi systréemi on tarkoitettu rekisteröimättömien ajamista rekisteriin.

Mutta jos varjoaan pelkää nìin silloin on vastailtava ropotin kysymyksiin.

Mahtaa olla hidasta touhua.

• seonmie

Onko noin, pitääkin käydä rekisteröimässä itsensä eihän tuota vääntämistä jaksa joka kerta tehdä kun haluaa mielipiteensä julki tuoda.

• Korppis11
        seonmie kirjoitti:

Onko noin, pitääkin käydä rekisteröimässä itsensä eihän tuota vääntämistä jaksa joka kerta tehdä kun haluaa mielipiteensä julki tuoda.

Suurin osa kirjoittajista on kuten sanoin rekisteroityneitä.

Toivon, että höpötykset yhdellä nikillä kirjoittamisesta lopetettaisiin koska en usko paltan koostuvan yksinikkisistä vaan paremminkin moninikkisistä.

Minua on syytetään epärehelliseksi koska kerron kirjoittavani myös puskasta ; )

• Korppis11 kirjoitti:

Toivon, että höpötykset yhdellä nikillä kirjoittamisesta lopetettaisiin koska en usko paltan koostuvan yksinikkisistä vaan paremminkin moninikkisistä.

"feikki-korppis11"

Jospa soittaisit aina kun siihen mahdollisuus suodaan.
        Saisit uutta vahvistusta, sekä lisäisit omaa häpeääsi.
        -
        Sinä olet epä-rehellinen sinisenäkin.

H.

• seonmie
        Korppis11 kirjoitti:

Eihän silloin voi syyttää epärehellisyydestä jos suoraan tunnustaa että kirjoittaa myös puskista, minä ymmärrän myös puskista kirjoittamisen onhan joskus aisioita joita ei voi julkaista ilman pientä valkoista "valhetta" jottei loukkaisi jonkun toisen tunteita.

• seonmie kirjoitti:

Eihän silloin voi syyttää epärehellisyydestä jos suoraan tunnustaa että kirjoittaa myös puskista, minä ymmärrän myös puskista kirjoittamisen onhan joskus aisioita joita ei voi julkaista ilman pientä valkoista "valhetta" jottei loukkaisi jonkun toisen tunteita.

Näin se totuus on, jos kaikki väittävät kirjoittavansa vain yhdellä nimimerkillä se kuin kusisi itseään silmään.

Ajattele nyt vaikka minun aloituksia kun käytin omaa nimimerkkiä ne eivät ikinä alkaneet sujuvasti asian käsittelyllä. Viimeinen lensi bittitaivaalle ennen kuin ehdin itse sitä lenkin jälkeen kommentoimaan.

Saman on kokenut Paloma kaikilla aloituksillaan pieleen menevät.

Aikansa kullakin siirryn tänne kansan joukkoon.

• Heikunkeikku

En pelkää varjoani, vaan reippaasti klikkailen kuvasta pyydettyjä asioita. Usein on jopa niin, että joudun klikkailemaan kolmeakin kuvaa. Hupaisan lapsellista, mutta ei se nyt mun maailmaani kaada. Aikaa suttaantuu jonkin aikaa, mutta kun ei voi mitään, niin ei voi mitään.
        Ma höpötän. Jos se nyt höpöttämistä on, kun kirjoitan, että en edelleenkään kirjoita muulla nimimerkillä, kuin tällä jolla nyt naputtelen.
        Uskokoot ken uskoo, mutta kuitenkin asia on näin. Arvelen, että aika moni uskoo, että tällä omalla nimimerkilläni kirjotan.
        JOS rekisteröidyn, niin se tapahtuu silloin, kun ITSE niin päätän. En tottavie rekisteröidy, jos yritetään pakottaa.
        Oon ittepäinen ku mikäki.

En pelkää varjoani, vaan reippaasti klikkailen kuvasta pyydettyjä asioita. Usein on jopa niin, että joudun klikkailemaan kolmeakin kuvaa. Hupaisan lapsellista, mutta ei se nyt mun maailmaani kaada. Aikaa suttaantuu jonkin aikaa, mutta kun ei voi mitään, niin ei voi mitään.
        Ma höpötän. Jos se nyt höpöttämistä on, kun kirjoitan, että en edelleenkään kirjoita muulla nimimerkillä, kuin tällä jolla nyt naputtelen.
        Uskokoot ken uskoo, mutta kuitenkin asia on näin. Arvelen, että aika moni uskoo, että tällä omalla nimimerkilläni kirjotan.
        JOS rekisteröidyn, niin se tapahtuu silloin, kun ITSE niin päätän. En tottavie rekisteröidy, jos yritetään pakottaa.

"Heikunkeikku"

"Jospa soittaisit aina kun siihen mahdollisuus suodaan.
        -
        Sinä olisit tosin epä-rehellinen sinisenäkin.

H.

• Pulp-fictio
        Heikunkeikku kirjoitti:

Mun loppuhuipennuksessa oli eilen myös venäläiseltä vai kreikkalaiselta näyttävä teksti ja ikäänkuin piirrostehtävä.
        Joistakin ketjuista pääsee pelkällä kruksilla, mutta sitten on kaupan julkisivua, avolava-autoa, vihreää niittua, purosia ja liikennemerkkejä ym.
        Tässäpä voi olla jokin aikamäärittely pohjalla eli milloin on ketjun aloitus tehty ja sekin, miten pitkiä novelleja kirjoittaa.
        Kaikkea on nyt koettu. Uusia temppuja luvassa.
        Mitä rekkautuneet muuten saisivat nimimerkeistä jotain, jos yhtäkkiä mielenhäiriössä rekisteröityisi?

• Heikunkeikku
        hunksz kirjoitti:

"Heikunkeikku"

"Jospa soittaisit aina kun siihen mahdollisuus suodaan.
        -
        Sinä olisit tosin epä-rehellinen sinisenäkin.

H.

En ole epärehellinen ihminen.

• Pulp-fictio kirjoitti:

Mun loppuhuipennuksessa oli eilen myös venäläiseltä vai kreikkalaiselta näyttävä teksti ja ikäänkuin piirrostehtävä.
        Joistakin ketjuista pääsee pelkällä kruksilla, mutta sitten on kaupan julkisivua, avolava-autoa, vihreää niittua, purosia ja liikennemerkkejä ym.
        Tässäpä voi olla jokin aikamäärittely pohjalla eli milloin on ketjun aloitus tehty ja sekin, miten pitkiä novelleja kirjoittaa.
        Mitä rekkautuneet muuten saisivat nimimerkeistä jotain, jos yhtäkkiä mielenhäiriössä rekisteröityisi?

Itseasiassa rekkaantuneet eivät saisi siitä mitää jos rekisteröityisit se kun ei kiinnosta ketään. Sillä rekkaatuneilla on mahdollisuus käytää ilman robottia muita nimimerkkejä.

Mielenhäiriöisenä koen ihmiset, jotka iskevät päätään seinään sanomalla en tee mitää käskystä ; )) Ihan sama katsokaa niittyjä ja paloautoja en muuten ole ikinä tarvinnut ylimääräisiä älykkystestejä. Nimimerkkini ovat jokaisessa laitteessani pistetty toimimaan sen laitteen nimimerkille jota kulloinkin käytän.

Läppäri, kännykkä ja tabletti.

• Heikunkeikku
        Pulp-fictio kirjoitti:

Joo, vaihtelevan hupaisia kuvia. Edellinen kommenttini lähti kolmen kuvan jälkeen. Yksi kuva oli semmonen, jossa luki suosista, että "Ohita".
        Veneitä välillä täytyy tihruttaa, välillä palmuja ym. ym.

• korppis kirjoitti:

Itseasiassa rekkaantuneet eivät saisi siitä mitää jos rekisteröityisit se kun ei kiinnosta ketään. Sillä rekkaatuneilla on mahdollisuus käytää ilman robottia muita nimimerkkejä.

Mielenhäiriöisenä koen ihmiset, jotka iskevät päätään seinään sanomalla en tee mitää käskystä ; )) Ihan sama katsokaa niittyjä ja paloautoja en muuten ole ikinä tarvinnut ylimääräisiä älykkystestejä. Nimimerkkini ovat jokaisessa laitteessani pistetty toimimaan sen laitteen nimimerkille jota kulloinkin käytän.

"korppis"

No voi...
        Nimmareittesi kesken joudut nykyään väittelemään?
        Tuskaasi vuuodattamaan.

H.

• Pulp-fictio
        korppis kirjoitti:

No parasta tänään, kun kirjoitin nukkumisesta pelkän yhden sanan 'sopivasti' se oli poistettu asiattomana viestinä. Eli joku on vaivautunut ilmoittamaan tämän. Joku lyönyt päänsä seinään, nähnee tähtiä.....

• ent.siivoojaparka
        Pulp-fictio kirjoitti:

No parasta tänään, kun kirjoitin nukkumisesta pelkän yhden sanan 'sopivasti' se oli poistettu asiattomana viestinä. Eli joku on vaivautunut ilmoittamaan tämän. Joku lyönyt päänsä seinään, nähnee tähtiä.....

Olisit kysynyt asiallisesti, että vituttaako.

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Vituttaa kun keljuttaa. Keljuttaa tai joku muu synonyymi ei ole niin naseva kuin vituttaa. Sana on iskeytynyt suomalaisten arkikäyttöön. Vittu sana suhahtaa hampaitten välistä yllättävissä sattumissa kuten jos iskee vasaralla sormeen.

Suksi suolle on saanut voimallisemman muodon.

Suksi vittuun. 😯

Uskon olevani aika samalla sivistyksen tasolla kuin kanssakirjoittajani, hallitsen urbaanin sanaston.

Säälittää muotoa myös esiintyy sitä käytetään empatian ilmaisuna.

• Pulp-fictio

Miksi kyselemään. Totesinpahan vaan. Ja mua ei pahemmin yleensä ketuta. Käyttäkää te millaisia sanoja tahdotte, ei kuulu mun tyyliin, jäi -80 luvulle, kun naisten piti näytellä kovaa jätkää läpi hierarkian.
        Seuraan vaan, että joku poistattelee tekstejä jossain häiriöissään.

• Pulp-fictio kirjoitti:

Miksi kyselemään. Totesinpahan vaan. Ja mua ei pahemmin yleensä ketuta. Käyttäkää te millaisia sanoja tahdotte, ei kuulu mun tyyliin, jäi -80 luvulle, kun naisten piti näytellä kovaa jätkää läpi hierarkian.

Jännä, että kahdeksankytluvulle jäi kova jätkä vaiheesi. Minulla alkoi silloin pehmo-mami-vaihe. Vaipan vaihtoa ja vauvaruokien tekoa avioliiton suloa ja siinä sivussa uraputken luomista

Ei kirosanoja vaan siveää elämää
        👪

• ent.siivoojaparka
        Pulp-fictio kirjoitti:

Tarkoitin sitä, että sellaista viestiä ei ainakaan poistettaisi näköjään asiattomana:

"""expimot
        1.2.2017 12:59
        Vituttaako? : )"""

• Pulp-fictio
        korppis kirjoitti:

Jännä, että kahdeksankytluvulle jäi kova jätkä vaiheesi. Minulla alkoi silloin pehmo-mami-vaihe. Vaipan vaihtoa ja vauvaruokien tekoa avioliiton suloa ja siinä sivussa uraputken luomista

Ei kirosanoja vaan siveää elämää
        👪

Huomenta. Minustakin tuli äiti tuolloin ja huomio kääntyi tosiaan lapseen ja kotiin.
        80-luvusta tuli huima nousukausi. Tuon uosikymmenen alku oli epävarmaa ja muuta pelättiin. Muistaakseni kauppataseen luvut eivät olleet positiiviset vaan negatiiviset - tahallistako? Mentiin todella kovaa juppivuosineen, kunnes tuli tönks seuraavan vuosikymmenen taitteessa lama irtisanomisineen. Joten se työpaikoilla ollut pullistelu laantui. Meidän sukupolvet kokivat ensimmäisen epävarmuuden jakson. Ovi aukesi ulos monelle.
        Lainat ja korkeat korot - varsinkin kun yritykset tarvitsivat olivat lähes 20 % ellei ylikin, ellei ollut peruskorkopohjainen laina.
        Kaikki muuttui vuosikymmenen lopulla. Todella hurjaa.
        Käytöstavat muuttuivat. Naistenkin käytös muuttui. Isot olkatoppaukset naisilla? Androkyynisyys?
        Myönnettävä on, että tämä on minun havaintoni.
        Ja äläpä epäile, ettenkö osaisi kaikkia voimasanoja. Mutta esim. nykyisin ottaa päästä tolkuton kiroilu esim. tv-ohjelmissa ja viimeksi UMK-kilpailussa kiroilua ja minä maksan veroissa tuosta.
        Ei tämä mikään tyhjentäbä sepustus ollut.

• Pulp-fictio kirjoitti:

Huomenta. Minustakin tuli äiti tuolloin ja huomio kääntyi tosiaan lapseen ja kotiin.
        80-luvusta tuli huima nousukausi. Tuon uosikymmenen alku oli epävarmaa ja muuta pelättiin. Muistaakseni kauppataseen luvut eivät olleet positiiviset vaan negatiiviset - tahallistako? Mentiin todella kovaa juppivuosineen, kunnes tuli tönks seuraavan vuosikymmenen taitteessa lama irtisanomisineen. Joten se työpaikoilla ollut pullistelu laantui. Meidän sukupolvet kokivat ensimmäisen epävarmuuden jakson. Ovi aukesi ulos monelle.
        Lainat ja korkeat korot - varsinkin kun yritykset tarvitsivat olivat lähes 20 % ellei ylikin, ellei ollut peruskorkopohjainen laina.
        Kaikki muuttui vuosikymmenen lopulla. Todella hurjaa.
        Käytöstavat muuttuivat. Naistenkin käytös muuttui. Isot olkatoppaukset naisilla? Androkyynisyys?
        Myönnettävä on, että tämä on minun havaintoni.
        Ja äläpä epäile, ettenkö osaisi kaikkia voimasanoja. Mutta esim. nykyisin ottaa päästä tolkuton kiroilu esim. tv-ohjelmissa ja viimeksi UMK-kilpailussa kiroilua ja minä maksan veroissa tuosta.
        Ei tämä mikään tyhjentäbä sepustus ollut.

Yhdeksänkytluvun alku muutti elämääni. Olin hakemut kahdeksankytluvun lopussa ammattiopettaja koulutukseen ja hyväksytty. Iltatähteni ilmoitti tulostaan, avioliitto rankoili. Äitiyslomalla menetin opettajan toimen pätevälle.

Tulevaisuus näyhtti epäselvältä. Tein keskellä lamaa päätöksen ryhtyä yrittäjäksi. Onnellisten sattumien kautta yritystoimintani oli tuloksellista.

Kymmenen vuotta yksinhuoltaja yrittäjänä. Tein paljon työtä elimme paremmin kuin hyvin aina kaksiuhatta luvun alkuvuosiin, jolloin tein virheliikkeen siirtäen yritykseni väärään paikkaa ja allamäki alkoi.

Siinä rytäkässä menetin ison rivitalonpätkän. Onneksi lapset olivat tomeroita ja opiskelun ohella työllistyivät ja muuttivat omilleen.

Oli aika huilata ja siirtyä vapaaksi taitteilijaksi 😊 eläkeläiseksi. muutoksien hötäkässä onnistuin säilyttämään yhdeksänkymmenluvulla ostamani rantatontin kaupungin kyljestä.

Kesäpaikastani on tullut minulle ja pojilleni rakas paikka, jossa olemme viettäneet onnellisimmat ajat ikään.

Huomenta@ pyykkipäivä 👖👙👒👗

• Pulp-fictio
        korppis kirjoitti:

Yhdeksänkytluvun alku muutti elämääni. Olin hakemut kahdeksankytluvun lopussa ammattiopettaja koulutukseen ja hyväksytty. Iltatähteni ilmoitti tulostaan, avioliitto rankoili. Äitiyslomalla menetin opettajan toimen pätevälle.

Tulevaisuus näyhtti epäselvältä. Tein keskellä lamaa päätöksen ryhtyä yrittäjäksi. Onnellisten sattumien kautta yritystoimintani oli tuloksellista.

Kymmenen vuotta yksinhuoltaja yrittäjänä. Tein paljon työtä elimme paremmin kuin hyvin aina kaksiuhatta luvun alkuvuosiin, jolloin tein virheliikkeen siirtäen yritykseni väärään paikkaa ja allamäki alkoi.

Siinä rytäkässä menetin ison rivitalonpätkän. Onneksi lapset olivat tomeroita ja opiskelun ohella työllistyivät ja muuttivat omilleen.

Oli aika huilata ja siirtyä vapaaksi taitteilijaksi 😊 eläkeläiseksi. muutoksien hötäkässä onnistuin säilyttämään yhdeksänkymmenluvulla ostamani rantatontin kaupungin kyljestä.

Kesäpaikastani on tullut minulle ja pojilleni rakas paikka, jossa olemme viettäneet onnellisimmat ajat ikään.

Huomenta@ pyykkipäivä 👖👙👒👗

Niin. Melkoista rytinää on sulla ollut noina vuosina ja hienoa, kun olet niistä selvinnyt - rohkeudella. Luulenpa, että ihmisillä on elämänsä varrella isompia tai pienempiä "konkursseja" ja ehkä ei
        aina centeissä mitattavia.
        Se, että esimerkiksi tänä päivänä vielä häädetään ja laitetaan kamat pihalle realisoitavaksi (ja varastettavaksi) on keskiaikaista ja ihme, kun mikään taho ei ole tehnyt kansalaisaloitetta. Keskiaikaista.
        En ole kokenut tällaista, mutta tiedän, että 90-luvun taitteessa
        virhearviointien takia (liian iso laina) näin tapahtui,
        koska pankkitiskillä tehtiin monet yltiöpositiiviset ratkaisut, vaikka
        ns. asiantuntijan siellä toisella puolella olisi pitänyt osata käyttä laskentaohjelmaa, jos asiakas ei.
        Itse ole onnistunut soutamaan ja huopaamaan jotenkin läpi elämän.
        Katsoin aamulla puoliseiskan, jossa Donner oli haastateltavana.
        Tuntuu niin virkistävältä, kun joku on rehellinen.
        Imurointia ja opiskelua illalla. Jeps.
        Jaksetaan!👩

• Lässyttäkää nyt vielä.
      Vääristyneet Sielunne tyhjäksi.
      Laitan sitten jotain iloista.

H.

• Vituttaako? : )

• expimot kirjoitti:

Vituttaako? : )

Tai näkeehän sen, että vituttaa ihan suunnattomasti. ; )

• expimot kirjoitti:

Tai näkeehän sen, että vituttaa ihan suunnattomasti. ; )

Ihan tosi mua vituttaa Hunksi ja hänen, joka paikkaan itsensä tunkeminen, ihan aikuisten oikeesti pinna palaa ja olen siinäkin rehellinen. Tosin se ei vaikuta omaan rivaatti elämääni.

Miten on sinun pinnasi valvot yöt ja menet päivät puolivaloilla vituttaako sinua jotkut kirjoittajat? esim. minä ; ).

• korppis kirjoitti:

Ihan tosi mua vituttaa Hunksi ja hänen, joka paikkaan itsensä tunkeminen, ihan aikuisten oikeesti pinna palaa ja olen siinäkin rehellinen. Tosin se ei vaikuta omaan rivaatti elämääni.

Miten on sinun pinnasi valvot yöt ja menet päivät puolivaloilla vituttaako sinua jotkut kirjoittajat? esim. minä ; ).

"korppis"

Muista kuitenkin kiukkusi keskellä että minä seikkailen rehellisellä, ainoalla, sinisellä nimmarilla.
        Sinä et niin tee.

H.

• korppis kirjoitti:

Vastaan sulle tämän kerran, säälistä, kun ei sulle muut oikein vastaile.

Sä kun olet ennenkin penkonut ihmisten menneisyyttä, ainakin minua kerroit tutkineesi, niin käypä katselemassa mun viestihistoriaa. Todennäköisesti et löydä montaakaan viestiä joka olisi kirjoitettu klo 22 jälkeen.

Käyn ajoissa nukkumaan ja kahdeksan tunnin unien jälkeen herään ajoissa. Tämä liittynee terveisiin elämäntapoihin ja liikuntaan. Kun liikkuu, nukkuu hyvin ja kun nukkuu hyvin jaksaa liikkua.

Suosittelen sullekin, ei niin paljon sitten vituta asiat.

• hunksz kirjoitti:

"korppis"

Muista kuitenkin kiukkusi keskellä että minä seikkailen rehellisellä, ainoalla, sinisellä nimmarilla.
        Sinä et niin tee.

H.

Puhupa sinusta pää eli perse on ihan sama, ei vakuta rehellisyyteeni.

Johan olen rehellisesti kertonut käyttäväni myös piilonikkejä, ja sekös vituttaa porukkaa, eikös?

• expimot kirjoitti:

Vastaan sulle tämän kerran, säälistä, kun ei sulle muut oikein vastaile.

Sä kun olet ennenkin penkonut ihmisten menneisyyttä, ainakin minua kerroit tutkineesi, niin käypä katselemassa mun viestihistoriaa. Todennäköisesti et löydä montaakaan viestiä joka olisi kirjoitettu klo 22 jälkeen.

Käyn ajoissa nukkumaan ja kahdeksan tunnin unien jälkeen herään ajoissa. Tämä liittynee terveisiin elämäntapoihin ja liikuntaan. Kun liikkuu, nukkuu hyvin ja kun nukkuu hyvin jaksaa liikkua.

Suosittelen sullekin, ei niin paljon sitten vituta asiat.

Seliseli ; ))uskotaan, uskotaan terveelliseen yöelämääsi.

Aurinko paistaa lähden tästä päivälenkille. En pakene sinua, mutta päivälenkki on joka päiväinen annos raitista ulkoilmaa.

Miksiköhän saan kirjoituksiini paljon kommentteja ; )

• korppis kirjoitti:

Seliseli ; ))uskotaan, uskotaan terveelliseen yöelämääsi.

Aurinko paistaa lähden tästä päivälenkille. En pakene sinua, mutta päivälenkki on joka päiväinen annos raitista ulkoilmaa.

Miksiköhän saan kirjoituksiini paljon kommentteja ; )

Jatkan itessein 😮

Yksi hauska huomio ystävät.

Lukekaapa uniketjua. Siinä on tyypillinen aloitus, jota vedetään eri nikillä kuin aloittaja. Muutama vastaus ja aloittaja häviää ketjun kaappaa aloittaja.

Palasin lenkiltä. On tärkeää, että kävellessä on tukevat kengät ja niissä piikkipohjat. Olen jättänyt kävelysauvat pois, ne itseasiassa eivät sovi selkävammaiselle. Kiersin Kajaanin joen. Aurinko paistoi ja askel oli keveä.

Ruoka- ja uni maistuu. Illalla on lenkkisauna, sen jälkeen parvekkeella lasillinen kylmää valkkaria ja unimaan

Jospa saisin ulkoillessani alkurusketuksen kasvoilleni niin ei tarvitseisi lomaa aloittas viiskytkertaisella aurinkosuojavoiteella.

• korppis kirjoitti:

Jatkan itessein 😮

Yksi hauska huomio ystävät.

Lukekaapa uniketjua. Siinä on tyypillinen aloitus, jota vedetään eri nikillä kuin aloittaja. Muutama vastaus ja aloittaja häviää ketjun kaappaa aloittaja.

Palasin lenkiltä. On tärkeää, että kävellessä on tukevat kengät ja niissä piikkipohjat. Olen jättänyt kävelysauvat pois, ne itseasiassa eivät sovi selkävammaiselle. Kiersin Kajaanin joen. Aurinko paistoi ja askel oli keveä.

Ruoka- ja uni maistuu. Illalla on lenkkisauna, sen jälkeen parvekkeella lasillinen kylmää valkkaria ja unimaan

Jospa saisin ulkoillessani alkurusketuksen kasvoilleni niin ei tarvitseisi lomaa aloittas viiskytkertaisella aurinkosuojavoiteella.

"korppis"

Ei uni-ketjussa ole mitään erityisen ihmeellistä.
        Niin tyypillisen tuttua vedätystä ja tekstiä kuin olla vain voi.
        Niin surullisen tuttua.
        Vaihdahan nimmaria taas.
        -
        Olet kohta 70
        Alkaa olla viimeiset hetket ajatella lapsellista näyttelemistäsi.

H.

• mimmimum-..mi

Miksiköhän minulle ei tule mitään palapelileikkiä....enkä ole koskaan ollut rekattuna...

• eppu2

Oletko rekisteröitynyt ja laitat silti mustalla nikillä.
        Minä teen nyt niin, kun pelkällä mustalla nikillä laittoi, ennen tuli se laskutehtävä, mutta nyt tulee niitä palapelikuvia, mitä sitten tarvii klikata, että voi lähettää.

• mimmimum-..mi
        eppu2 kirjoitti:

Oletko rekisteröitynyt ja laitat silti mustalla nikillä.
        Minä teen nyt niin, kun pelkällä mustalla nikillä laittoi, ennen tuli se laskutehtävä, mutta nyt tulee niitä palapelikuvia, mitä sitten tarvii klikata, että voi lähettää.

En ole rekisteröitynyt millään nikillä koskaan....ei minulle tule mitään palapeliä....muuta kuin en ole robotti....

• eppu2
        mimmimum-..mi kirjoitti:

En ole rekisteröitynyt millään nikillä koskaan....ei minulle tule mitään palapeliä....muuta kuin en ole robotti....

Siis niitä kuvia, joista täytyy klikata muutama oikein, että pääsee lähettään.

• mimmimum-..mi
        eppu2 kirjoitti:

Siis niitä kuvia, joista täytyy klikata muutama oikein, että pääsee lähettään.

No nyt tuli minullekin ...kaupan julkisivuaja piti klikata....ei olis kannattanut mainita ettei ole tullut ....heti tuli. höh.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      559
      1898
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      91
      920
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      917
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      816
    5. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      747
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      739
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      68
      705
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      658
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe