Miten Jumalan lapseksi?

AlussaoliSana

Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,

142

1336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlussaoliSana

jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.

• Anonyymi

Jumalan lapseksi kuin Jeesus muinoin, huorahtavan äidin umpihuonolla selityksellä.

• Anonyymi

• laksi

Suullani tunnustan että Jeesus on Herra,sydämelläni uskon että Jumala on herättänyt Jeesuksen kuolleeista, niin olet pelastuva

• Anonyymi

Pelastus rukous;

Jeesus Kristus, kiitos että kuolit myös minun syntieni tähden,
        Anna anteeksi syntini, puhdista minut.
        Tule minun Herraksi ja Vapahtajaksi.
        Täytä minut Pyhällä Hengelläsi ja Opeta minulle Sanaasi ja Näkemään johdatuksesi ja kuulemaan äänesi.
        Jeesus Sinun nimessäsi, Aamen.

• Anonyymi kirjoitti:

Pelastus rukous;

Täytä minut Pyhällä Hengelläsi ja Opeta minulle Sanaasi ja Näkemään johdatuksesi ja kuulemaan äänesi.

Amen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelastus rukous;

Rukous 2
        Turhaan tuota sillälailla päiväsi päöätit . Ei minun vuoksi ois tarvinna, eikä kenenkää muukkaa. Tais isäs juksata vuan.
        Eipä tuota ole tarvetta yhteyden pittoon mutta killauta pois jos on asiaa.

• oikea.nimi.mukaan

Allah on suuri ja Mohammed hänen profeettansa.

• Anonyymi

Niin suuri, ettei mahdu pöntöstä alas.

• Hänarmahtaa

Ja Johannes todisti sanoen: "Minä näin Hengen laskeutuvan taivaasta alas niinkuin kyyhkysen, ja se jäi hänen päällensä.

• Hänarmahtaa

ja sanoi: "Kiitetty olkoon Herra, minun herrani Aabrahamin Jumala, joka ei ole ottanut pois armoansa ja totuuttansa minun herraltani. Herra on johdattanut minut tätä tietä herrani veljen kotiin."

• Hänarmahtaa

Ja Mooses sanoi Herralle: "Katso, sinä sanot minulle: 'Johdata tämä kansa sinne', mutta et ole ilmoittanut minulle, kenen sinä lähetät minun kanssani. Ja kuitenkin sinä sanoit: 'Minä tunnen sinut nimeltäsi, ja sinä olet myös saanut armon minun silmieni edessä.'

• Hänarmahtaa

Ja Mooses sanoi Herralle: "Katso, sinä sanot minulle: 'Johdata tämä kansa sinne', mutta et ole ilmoittanut minulle, kenen sinä lähetät minun kanssani. Ja kuitenkin sinä sanoit: 'Minä tunnen sinut nimeltäsi, ja sinä olet myös saanut armon minun silmieni edessä.'

• Hänarmahtaa

Jos siis olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin ilmoita minulle tiesi, että tulisin tuntemaan sinut ja tietäisin saaneeni armon sinun silmiesi edessä; ja katso: tämä kansa on sinun kansasi."

• MinuaVoinPaljasta

Terroristit piilostuvat Moskeijan olla naisten raiskaajat vaativat sukuelinten silpominen ja huntu. Ne tulee ja lisääntyy. Vaatimus on hävittää kristinusko!

• MinuaVoinPaljasta

2030 puolet 50% on muslimeja tyhmä eurooppa

• TarjaSeta

Suvivirsi on voi luokata muslimeja. Se on poistettava!

• VaroRyssääPekka

Venäjä voi suuttua kun suomalaiset puolustavat vapaata maailmaa (HS ja YLE).

• bnmbnm

En muista Uuden Testamentin kohtaa, mutta sehän löytyy, kun lukee koko teoksen läpi - minunkin pitäisi, ja haluan lukea. Eikö se vapaasti muistellen mene näin: Tee parannus synneistäsi, usko Jeesukseen Kristukseen, ota vastaan uskovien kaste ja täyty Pyhällä Hengellä. Sitten vaella Pyhän Hengen ohjaamana äläkä enää syntiä tee.

• Hänarmahtaa

"Herra, jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin käyköön Herra meidän keskellämme. Sillä tämä on tosin niskurikansa, mutta anna anteeksi meidän pahat tekomme ja syntimme ja ota meidät perintöosaksesi."

• Tässä.tämä.armahtaja

"Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."

• Anonyymi

Kunnia Jumalalle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnia Jumalalle!

Armoa herra sinä köyhäin kurittaja!😱😱😱

• OnARMOsuuri

Mutta hän sanoi hänelle: "Jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin osoita minulle tunnusteolla, että sinä itse puhut minun kanssani.

• Anonyymi

Kunnia Jumalalle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnia Jumalalle!

Aamen!

• Hänarmahtaa

Ja Saul lähetti sanan Iisaille ja käski sanoa: "Anna Daavidin jäädä minua palvelemaan, sillä hän on saanut armon minun silmieni edessä."

• AamenkiitosJeesus

Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa.

• Jumalaonhyvä

Hän lähettää taivaasta minulle pelastuksen, kun minua herjaavat minun polkijani. Sela. Jumala lähettää armonsa ja totuutensa.

• Jumalaonhyvä

Minun armollinen Jumalani käy minua kohden, Jumala antaa minun nähdä iloni vihollisistani.

• Jumalanonarmojatuomio

Kerrotaanko haudassa sinun armostasi, manalassa sinun uskollisuudestasi?

• Mitä sillä suurella voimalla sitten voi tehdä? Tumputtaa omaa uskontoaan niille jota se ei kiinnosta ja syyttämään toisia ihmisiä heidän kun he tekevät 'syntiä'.

• Jeesukseenluottava

Ei Jeesus ketään väkisin pelasta, mutta uskovien etuoikeus on kertoa hänestä muille.

• Jeesukseenluottava kirjoitti:

Ei Jeesus ketään väkisin pelasta, mutta uskovien etuoikeus on kertoa hänestä muille.

Uskovaiset ovat etuoikeutettuja kertomaan muille? Mitä sitten jos joku ei usko? Jankataan samaa asiaa tuhat kertaa ja lainataan raamatusta että herra sanoi että näin ja näin ja sitten kaikkien pitää tehdä niin ja noin ja kaikki joutuu helvettiin jos ei tee just niin kun näin tai noin.

• Sopiiko.se
        Jeesukseenluottava kirjoitti:

Toivottavasti käytätte sitä etuoikeuttanne vähän säästeliäämmin.

• Jumalanonarmojatuomio

Joka viisas on, se ottakoon näistä vaarin ja ajatelkoon Herran armotekoja.

• Anonyymi

Ja sanoivat suurella äänellä: "Karitsa, joka tapettu on, on mahdollinen ottamaan voiman, ja rikkauden, ja viisauden, ja kunnian, ja kiitoksen, ja siunauksen."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sanoivat suurella äänellä: "Karitsa, joka tapettu on, on mahdollinen ottamaan voiman, ja rikkauden, ja viisauden, ja kunnian, ja kiitoksen, ja siunauksen."

"Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

”Ja Jesukselta Kristukselta, joka se uskollinen todistaja on, ja esikoinen kuolleista, ja maan kuningasten Päämies: joka meitä rakasti ja on meitä verellänsä meidän synneistämme pessyt,” aamen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtavaa on saada kuulua hyvälle Jeesukselle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtavaa on saada kuulua hyvälle Jeesukselle!

Aamen!

• Jumalanonarmojatuomio

Herra, sinun laupiutes ulottuu niin leviältä kuin taivas on, ja sinun totuutes niin avaralta kuin pilvet juoksevat.

• Anonyymi

"Niin olemme me Kristuksen puolesta käskyläiset; sillä Jumala neuvoo meidän kauttamme. Niin me rukoilemme siis Kristuksen puolesta, että te Jumalan kanssa sovitte."

• Jeesusarmahtaa

Ja sanoi: Herra, jos minä olen armon löytänyt sinun edessäs, niin älä mene palvelias ohitse.

• Jeesusarmahtaa

Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

• Anonyymi

mutta Herran sana pysyy iankaikkisesti." Ja tämä on se sana, joka on teille ilosanomana julistettu.

• Anonyymi

"Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

• Jeesusarmahtaa

Hän muistaa armonsa ja totuutensa Israelin huoneelle: kaikki maailman ääret näkevät meidän Jumalamme autuuden.

• Jeesusarmahtaa

Herra mielistyy niihin, jotka häntä pelkäävät, jotka panevat toivonsa hänen armoonsa.

• Anonyymi

"Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."

"Sentähden te riemuitsette, vaikka te nyt, jos se on tarpeellista, vähän aikaa kärsittekin murhetta moninaisissa kiusauksissa,"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sentähden te riemuitsette, vaikka te nyt, jos se on tarpeellista, vähän aikaa kärsittekin murhetta moninaisissa kiusauksissa,"

"Osoita ihmeellinen armosi, sinä, joka pelastat vihamiesten vallasta ne, jotka turvaavat sinun oikeaan käteesi."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa."

• Jeesusarmahtaa

Sillä laki on Moseksen kautta annettu: armo ja totuus on Jesuksen Kristuksen kautta tullut.

• Anonyymi

"niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen."

• Jeesusarmahtaa

Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

• AamenkiitosJeesus

"Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet."

• Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

"Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet."

"Niin olemme me Kristuksen puolesta käskyläiset; sillä Jumala neuvoo meidän kauttamme. Niin me rukoilemme siis Kristuksen puolesta, että te Jumalan kanssa sovitte."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Vanhurskaus kansan korottaa, mutta synti on kansakuntien häpeä."

• Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

Kiitos Jeesukselle suuresta rakkaudestaan!

• Jeesusarmahtaa

Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

• Anonyymi

"Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."

”Jos mahdollista on ja mikäli teistä riippuu, eläkää rauhassa kaikkien ihmisten kanssa.”

• Jeesuksenarmo

Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.

• Anonyymi

"Sillä jos me silloin, kun vielä olimme Jumalan vihollisia, tulimme sovitetuiksi hänen kanssaan hänen Poikansa kuoleman kautta, paljoa ennemmin me pelastumme hänen elämänsä kautta nyt, kun olemme sovitetut;"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sillä jos me silloin, kun vielä olimme Jumalan vihollisia, tulimme sovitetuiksi hänen kanssaan hänen Poikansa kuoleman kautta, paljoa ennemmin me pelastumme hänen elämänsä kautta nyt, kun olemme sovitetut;"

"Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."

• Jeesusarmahtaa

Uskollinen todistaja ei valhettele, mutta väärä todistaja puhuu valheita.

• Anonyymi

Niinpä!

• Jeesusarmahtaa

Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

• Jeesusonuskollinen

Mutta Herra on uskollinen, ja hän on vahvistava teitä ja varjeleva teidät pahasta.

• Anonyymi
        Jeesusonuskollinen kirjoitti:

Mutta Herra on uskollinen, ja hän on vahvistava teitä ja varjeleva teidät pahasta.

"Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat."

• Anonyymi

Rukousta tarvitaan. Se on hengellinen, konkreettinen ase.

• Sylkykuppi

Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

• Autuaita ovat puhdassydämiset; he saavat nähdä Jumalan.

• Aamenaamenaamen

Aamen!!!

• Jeesusarmahtaa

Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

• Anonyymi
        Jeesusarmahtaa kirjoitti:

Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

• Anonyymi
        Jeesusarmahtaa kirjoitti:

Aamen! Toimii! Jumalaan voi luottaa!

• Jeesusarmahtaa

Ja avukses huuda minua hädässäs, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.

• AamenkiitosJeesus

Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää."

• Jeesusarmahtaa

"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainoan Poikansa, että jokainen, joka uskoo hänen päällensä, ei pidä hukkuman, mutta ijankaikkisen elämän saaman."

• Jeesusarmahtaa

Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

• Anonyymi

"Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."

• Jeesusarmahtaa

Mutta Jumalan vahva perustus kuitenkin pysyy, joka tällä kiinnitetty on: Herra tuntee omansa: ja lakatkaan jokainen vääryydestä, joka Kristuksen nimeä mainitsee.

• Jeesusarmahtaa

Sentähden Herra odottaa, että hän olis teille armoinen, ja sentähden on hän noussut teitä armahtamaan; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaat ovat kaikki, jotka häntä odottavat.

• Jeesusarmahtaa

Sinä olet vanhurskas kaikessa, mikä on meitä kohdannut; sillä sinä olet ollut uskollinen teoissasi, mutta me olemme olleet jumalattomat.

• Jeesusarmahtaa

Sinun uskollisuutesi kestää polvesta polveen, sinä perustit maan, ja se pysyy.

• Jeesusarmahtaa

Jumalatoin hyljätköön tiensä, ja pahointekiä ajatuksensa, ja palatkaan Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänen tykönänsä on paljon anteeksiantamusta.

• Jeesusarmahtaa

Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

• Jeesusarmahtaa

Sinä, minun väkevyyteni, sinulle minä veisaan kiitosta, sillä Jumala on minun linnani ja minun armollinen Jumalani.

• AamenkiitosJeesus

Sillä sinä Herra siunaat vanhurskaita: sinä kaunistat heitä armollas niinkuin kilvellä.

• AamenkiitosJeesus

Sinä annat minulle pelastuksen kilven, ja sinun oikea kätesi minua tukee; sinun laupeutesi tekee minut suureksi.

• Johanneksenveli

Johannes tiesi, mistä kirjoitti.

• AamenkiitosJeesus

Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa ja noudata totuutta;

• AamenkiitosJeesus

Mutta armossasi sinä johdatit lunastamaasi kansaa, sinä veit sen voimallasi pyhään asuntoosi.

• AamenkiitosJeesus

Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.

• AamenkiitosJeesus

Mutta vanhurskasten pelastus tulee Herralta, hän on heidän linnansa ahdingon aikana.

• AamenkiitosJeesus

Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

• AamenkiitosJeesus

Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
      Aamen!

• AamenkiitosJeesus

Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.

• AamenkiitosJeesus

Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.
      Aamen!

• AamenkiitosJeesus

Heitä murheesi Herran huomaan, hän pitää sinusta huolen, ei hän salli vanhurskaan ikinä horjua.
      Aamen!

• AamenkiitosJeesus

Sillä ei tarvitse Jumalan kauan ihmistä tarkata, ennenkuin tämän on astuttava tuomiolle hänen eteensä;

• lhkölhk

Lakkaat ajattelemasta omilla aivoillasi, lakkaat uskomasta näkemääsi ja tietämääsi totuutta.
      Uskot vaan kaikki höpsöimmätkin stoorit joita sulle kerotaan ja annat varasi lahkojohtajalle. Niin helppoa se on.

• werwwe

Sillä niin on jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainoan Poikansa. Ettei yksikään joka Häneen uskoo hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
      Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa. Mikä ihana ja valtava totuus. Amen Amen.

• AamenkiitosJeesus

Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

• AamenkiitosJeesus

ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."

• Jumalanlapsiminäkin

Valtavaa on saada olla Jumalan lapsi!

• AamenkiitosJeesus

Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, Herra, jolloin minä lähetän nälän maahan: en leivän nälkää enkä veden janoa, vaan Herran sanojen kuulemisen nälän.

• AamenkiitosJeesus

Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
      Aamen!

• Uskon että jumalan nimi on Jumala. Noin, jippii nyt sitten pääsen taivaaseen. Olipas se helppoa.

• Jeesuspelastaanyt

Vain Jeesuksen kautta pelastuu. Tee parannus ja usko evankeliumi .

• Jeesuspelastaanyt kirjoitti:

Vain Jeesuksen kautta pelastuu. Tee parannus ja usko evankeliumi .

Pelastuu mistä?

• Toisille.vaan.sattuu
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

Pelastuu mistä?

Ne nämä "jeesuksen omat" onnistuu hakeutuun aina johonkin pinteeseen, josta niitä pitäisi pelastaa.

• AamenkiitosJeesus

"Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan."

• AamenkiitosJeesus

Mutta sinuun, Herra, minä turvaan; minä sanon: "Sinä olet minun Jumalani."

• AamenkiitosJeesus

Arpa lankesi minulle ihanasta maasta, ja kaunis on minun perintöosani.

• AamenkiitosJeesus

Elämän tärkein kysymys!

• AamenkiitosJeesus

Hän muistaa liittonsa iankaikkisesti, säätämänsä sanan hamaan tuhansiin polviin,

• AamenkiitosJeesus

"Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle."
      Room 1:16

• Anonyymi

Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt."

• Anonyymi

"me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,"

• Anonyymi

"Tulkaa, kohottakaamme ilohuuto Herralle, riemuhuuto pelastuksemme kalliolle."

• Anonyymi

Suurinta, mitä ihminen voi kokea, on päästä uskossa Jeesukseen Jumalan lapseksi.

• Anonyymi

"Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä, jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta."
      Joh. 1:12-13

"Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä."
      Joh. 6:63

" Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta."
      1 Joh. 3:7-10

• Anonyymi

"Mutta niille, jotka hänen ottivat vastaan, antoi hän voiman Jumalan lapsiksi tulla, jotka uskovat hänen nimensä päälle,"

• Anonyymi

Joidenkin kohdalla toimii. Vaan ei mun.

• Anonyymi

Toimii sinunkin kohdallasi. Luota lupaukseen. Älä tunteisiisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimii sinunkin kohdallasi. Luota lupaukseen. Älä tunteisiisi.

Ne lupaukset on katteettomiksi osoittautuneet.

• Anonyymi

Ja vereensä.

• Anonyymi

Ja vereensä.

• Anonyymi

Onko siihen muuta keinoa kuin että äitisi ei tunnusta tai tunnista miehiä jotka ovat käyneet tarpeillaan vaan keksii selityksen että olet siinnyt pyhästä hengestä.
      Eikös tämän pitäisi olla uskovaiselle ihan selvä ja uskottava tarina.

• Anonyymi

Niinpä!

• Anonyymi

Jumalan lapsen asema on IHANA!

• Anonyymi

Onkos se äitinnä hässiitynnä sennii kanssa.
      Kysäseppäs tuntuko SE oikkeesti jumalaiselta.
      Sittenhä nua sinunnii sekopuhheet suattasa olla isän puolen perintöä.

• Anonyymi

On huikaisevan valtavaa olla Jumalan lapsi! 😁

• Anonyymi

Onko siitä asiasta mitään näyttöä? Maksoiko se "isäsi" esim. elatusapua äidillesi.
        Ettei vaan olis kyseessä se Marian tapauksen kaltainen vedätys.

• Anonyymi

Jumala näkee kaipaavan sydämen.

• Anonyymi

Tärkeintä elämässä on saada olla Jumalan lapsi! 😊

• Anonyymi

2000 vuotta sitten muuan mies kuvitteli myös olevansa Jumalan poika, että et sinä ensimmäinen ole kuvitelminesi.😂

• Anonyymi

Ihanaa on kuulua Jeesukselle! 😊

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      101
      2598
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2355
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      19
      2158
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1716
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      113
      1570
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      163
      1297
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      268
      1110
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1004
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      79
      956
    10. Omalääkäri hallituksen utopia?

Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha
      Maailman menoa
      178
      920
    Aihe