En mä pääse yli sinusta...

Nytkylläjoriittää

En voi tehdä enää mitään, mutta saat minut huumaantumaan joka kerta. Ihan typerä edes väittää muuta. Yritän esittää ja pitää itteni kasassa.

Ei tällaista kestä kukaan. Se vetovoima ja vaikutus minuun, joka sussa on nainen, on aivan valtava. En ole eläissäni kokenut mitään vastaavaa vaikka jotain tämän suuntaista kokenut. Jos joutuisin sun kanssa lähekkäin niin varmaan joko pyörtyisin tai olisi pakko ottaa sinusta "tukea".

Pidän ja välitän todellakin, mutta tähän samaan liittyvä hellyyden kaipuu ja myös ihan puhdas eläimellinen himo, jeesus kristus oikeesti vaikka en uskonnollinen olekkaan, mitä ihmettä sä erität tai säteilet.

Aattelin että kun kevät tulee niin mikäs tässä kun hormonit alkaa hyrräämään ja nuoria naisia pyörimään turuilla ja toreilla.
Mutta nyt tajusin että tilanne vain pahenee keväällä.

Ei ole mun suosikkikappale ikinä ollu, mutta ekan kerran elämässäni kuuntelen tätä:
https://www.youtube.com/watch?v=kNGIxES0RnE

55

3465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joskerrantunteita

Mikset sitten lähesty häntä?

• Matkallajonnekin

Sä et tykänny 4R: stä etkä Alangon veljeksistä. Niin muistelen. Tuskin mulle kuitenkaan.

• pelottaahan.se

No kun lyö aina kaulimella tai paistinpannulla tai käsilaukulla.
        Se on niin rajua rakkautta.

• Sinäsiellää

Joo..niiin täähän on ihan selvä😅

• Oletkotumma

Pitkä komea mies pohjoisesta?

• Hyvää_iltaa_

Jos olisi Veikkoselta ja ottaisit yhteyttä, voisimme löytää ratkaisun. Muuten odottelet, että tunne laantuu...

• jotainniintärkeää

Sun ei tartte esittää mitään höpsö:)
      Oot oma ittes niinkuin ennenkin.
      Jos sä tarttet "tukea" niin mää oon sitte tukena, ihan oikeesti,jos voin.
      Kirjoitat kauniisti.Aina vaan.
      <3
      Mää mitään säteile,,,

• Häneen

Ota sitten yhteyttä

• Nainenkauempaa

Samaa voisin sanoa yhdestä miehestä. :)

• Kaikintavoin

Jos mulle noin sanottas pyytäisin tuleen ja ottaan mut omaksi

• llhkslk

Onko hän osoittanut mielenkiintoa suhun?

• Ihanjokumiesvain

Tää on taas näitä aloituksia.
      Luin miehenä ja aattelin että vois olla naisen kirjoittama kun en lukenut tarkkaan. Tossa Jjeesuksen kohdalla aloin ajatella että kyse on miehestä ja niin olikin.

Ei näitä kyllä toisistaan tunnista ellei joku tiedä sua ja osaa yhdistää tuota biisiä sinuun. Mutta toi on suosittu kappale joten siitäkään mitään apua.

• Jnainenminä

Jos sulla on numero soita. Oli nainen vapaa tai varattu.

• olismukavanähdä

Feromoneja ne vaan on.

• Mietintästäettä

Haluaisin rakastella nyt heti

• Inloov

Samoin täällä eräs mies saa aikaan vaikka mitä,jalat menee veteliksi,melkein tärisen jos tulee liian läheltä,jos hän koskisi minuun sulisin.en saa sanaa suustani,mikä on hel..tin ikävää 😥

• Työpaikantummanainen

Ihanasti kirjoitat. Jos olisin tuo nainen heittäisin pikkarit nurkkaan ja tulisin luoksesi. Samanlaisia tunteita minussa aiheuttaa työpaikkani komistus. Kevättä kohden mennään ja sydän on ihan sykkyrällään minullakin.

• mitenturhaasepustusta

Vttu te ootte ällöjä jokikinen.

• suavainvitutttaa

Ootko kateellinen kun heillä on varaa vokaaliin jopa vittu sanassa? :D

• lisätäänpuuttuva
        suavainvitutttaa kirjoitti:

Ootko kateellinen kun heillä on varaa vokaaliin jopa vittu sanassa? :D

No tässä sulle ihan vokaalin kanssa: haista vittu, ootte ällöjä jokaikinen.

• suavainvitutttaa
        lisätäänpuuttuva kirjoitti:

No tässä sulle ihan vokaalin kanssa: haista vittu, ootte ällöjä jokaikinen.

No sieltä päin se kyllä tuoksahtaa. Tosin taidat olla kateellinen että toiset tuntevat jotain kun sä olet pelkkä robotti, tussubotti.

• tyynenrauhallinen
        suavainvitutttaa kirjoitti:

No sieltä päin se kyllä tuoksahtaa. Tosin taidat olla kateellinen että toiset tuntevat jotain kun sä olet pelkkä robotti, tussubotti.

Haistele vaan omaas kun noin tykkät löyhkää. En tod ole kateellinen näistä nyyhkyfiiliksistä mutta siinähän ryvette kun siat mudassa mitä oottekin.

• Goomu

Tyynen rauhallinen ei käy tuollaisilla kierroksilla. Yhtä huvittavaa läppää kuin ne tyypit jotka käyvät jättämässä keskusteluun viestejä tyyliin "ei voisi vähempää kiinnostaa". :D Parhaimmillaan jopa useamman.

• Minävainkysyn

Et voi enää tehdä mitään - mitä olet tähän mennessä tehnyt? Koska näit naisen viimeksi ja koska näet seuraavan kerran?

• UppoonTaasSunSilmiis
      • Huomenna_yksin_kotona

• Sydänmuistaa

On osuva kpl. Kuuntelin jo vuosia sitten monta monta krt.

• joskusmuinoin

Minäkin upposin tuo haarojen levittelijän silmiin;)

• päähajoo

Niin tuttu tunne. Haluun häntä, miestä älyttömästi. Odotan näkemistämme, mutta samalla en haluaisi nähdä, koska kaikki on kidutusta, kun en häntä kuitenkaan saa. Ärsyttävää, kun hänessä tuntuu olevan kohdallaan ne asiat/arvot, joita odotan miehellä olevankin :(

• Rohkaisevamies

Jatka vain sinnikkäästi, äläkä anna periksi. Pääsi sen kyllä kestää.

• päähajoo

Jatkan kyllä sinnikkäästi eteenpäin ja pyrin välttelemään häntä, vaikka tuntuu pahalta. Tuo välttely ei tosiaan kokonaan onnistu, mutta niin hyvin kuin onnistuu. En halua roikkua haaveissa, jotka eivät tule toteutumaan. Mitä paremmin opin tuntemaan häntä, sen hankalammaksi kaikki on mennyt ja menee. Niinpä pakko yrittää irtautua tunteista, hän ei kuitenkaan tunne samalla tavalla.

• Kysymyssivusta

Voitko kertoa mikset voisi saada häntä? Onko hän varattu?

• päähajoo kirjoitti:

Jatkan kyllä sinnikkäästi eteenpäin ja pyrin välttelemään häntä, vaikka tuntuu pahalta. Tuo välttely ei tosiaan kokonaan onnistu, mutta niin hyvin kuin onnistuu. En halua roikkua haaveissa, jotka eivät tule toteutumaan. Mitä paremmin opin tuntemaan häntä, sen hankalammaksi kaikki on mennyt ja menee. Niinpä pakko yrittää irtautua tunteista, hän ei kuitenkaan tunne samalla tavalla.

"Mitä paremmin opin tuntemaan häntä, sen hankalammaksi kaikki on mennyt ja menee."

Jaaha. Minulla ei ole tällaista tilannetta. Tunnen jo ystäväni vanhastaan, 6 vuotta
        oltiin yksissä, joten tunnen hänet oikein mainiosti.

Enkä nyt kyllä IKÄVÖI yhtään ketään. Y S T Ä V Ä L L E lähtevät terveiset.

• rohkeestivaa
        päähajoo kirjoitti:

Päähajoo -hahmon tunteisiin voi samaistua. Itse en kuitenkaan aio vältellä mitään enkä ketään vaan aion kohdata niin monta kertaa kunnes asiat on käsitelty :)
        Ei ne haaveet voi toteutua jos ei niitä toteuta

• minäkinvielämies

Mun on pakko nauraa tähän väliin ja sanoa näin sivusta että aloitus on uskomattoman nerokas kun on saanut kaikki avautumaan ja tihrustamaan tänne uskoen että aloitus on juuri heille. Mun musiikkimakuun toi kappale ei käy yhtään.

En sano pahalla, mutta jonkilainen tunniste olisi voinut olla paikallaan tai olisit edes kertonut että mikset voi tehdä asialle mitään.

• eikaikkihalua

Ehkä toi aloittajamies ei vaan halua mitään realistista, sillä joillekkin se tunteiden kohdistaminen ei ole se ykkösprioriteetti vaan haaveista saa paljon enemmän.

• semmoistaseon
        eikaikkihalua kirjoitti:

Ehkä toi aloittajamies ei vaan halua mitään realistista, sillä joillekkin se tunteiden kohdistaminen ei ole se ykkösprioriteetti vaan haaveista saa paljon enemmän.

Tähän ajatukseen olen minäkin päätynyt näitä säheltäjiä (miehiä) katsoessani.

• SiisEttäMitähänVittua
        semmoistaseon kirjoitti:

Tähän ajatukseen olen minäkin päätynyt näitä säheltäjiä (miehiä) katsoessani.

Ja silti jos irl toinen mies koskee tai suutelee naista niin mies on vetämässä lättyyn!

Haluaa elää palstoilla mutta naisella ei saisi olla muita miehiä???

• Huihaita

Tuollaisia haaveilevia paikallaanpolkijoita on paljon.Eipä ole tullut tänne edes kommentoimaan saamiinsa palautteisiin.Harmi jos pelkää ihastuksen kohdetta niin, ettei uskalla hänelle suoraan tunteitaan ilmaista.Jättää homman haaveilun tasolle.

• Kiitossiitä

Hyvä kappale!

• algkfhljfs

Jos saisin tietää, että oma ihastus ajattelisi musta noin, niin tekisin asialle itse jotain. Harmi, että nämä tunnepaljastukset täällä eivät koskaan johda mihinkään todelliseen :(

• poissasilmistä

Mmm vähä samanlainen fiilis tulee yhdestä miehestä aina kun nähdään. Nykyään onneksi harvemmin ja yritänkin parhaani mukaan välttää mitään kontakia. Me ei vaan sovittaisi millään tavalla yhteen ja toisaalta tiedän ettei tää mies olisi ikipäivänä musta kiinnostunut samalla tavalla, mua ei kiinnosta olla yksi monista. Vaikka järjellä tän tiedostan niin näkemisen jälkeen pasmat on aina sekaisin hetken aikaa. Liittynee jotenkin aivokemiaan ja hormoneihin.

• Tai sitten vaan jostakin syystä esimerkiksi menneisyyden loukkauksista johtuen yrität mielestäsi vääntää häneen huonoja puolia tai sellasia mitkä ei pidä paikkaansa, etkä suostu itsellesi myöntään että jotenkin vaan rakastuit tai ihastuit tulisesti häneen ja pelkäät että kuitenkin kusis. Ainakin jos on hyvä mies mahollisuus saada niin ota äläkä viivyttele, ei miehetkään loputtomiin jaksa mitään pelleilyä ainakaan jos huomaavat että outoa käytöstä jatkuvasti.

Mutta jos olet ihan sataprosenttisen varma että on paha mies niin ei sitten tietenkään, helpoin kun puhuisit suoraan hänelle mitä tunnet jos tunnnet.

Enkä yritä päteä, en tunne sinua enkä tiedä minkalaienn tuo mies on mutta kunhan vaan tällänen ehdotus.

• Ehkäjustsiks

Oothan sä vähän liian nuori mulle, mutta kyllä mä haluaisin pussata sua

• Kaunis-Mieli

Milloin oot, ketjun aloittaja tavannut ihastuksesi silmästä silmään? Onko siitä kauan vai näetkö häntä usein?
      Kirjoitat vetoavasti. Taidat olla intohimoinen mies ja herkkään vielä.. Toivottavasti saat jakaa nuo kaikki kauniit tunteesi Hänen kanssaan vielä joskus. <3

• Entuntenut

Pitele vaan minua, mutta siinä täytyy olla tunnetta

• ettäsilviisiin

Onhan se hyvä että alkanut jo laantua.

• eikukaanuskotohon

Onhan tosta jo kokonaiset neljä päivää niin varmasti! :D

• Violettinen

Voin yhtyä tuohon pariin ensimmäiseen tekstipalstaan mutta miestä kohtaan. Vaikkei hän ainakaan nyt halua mitään eikä kiellä numeronsa säilyttämistä...silti en tiedä mitä se merkitsee ja tunnen joka kerta kun näen hänet ja moikkaan että sydän itkee ettei voi hymyillä kuten aiemmin ja toivoa hänen ottavan kädestä kiinni kertoen että nyt asia on muuttunut. No, sit olisin pyörtynyt tuohon paikkaan ellen hymyillyt onnessani etten muista mitä olinkaan tekemässä ja arvaa vaan olisinko tarttunut käteensä ja kiittänyt että hän juuri on olemassa joka ansainnutkin olla onnellinen!
      Nyt tunnen etten pääse ylitse hänestä ja varsinkaan kun jos en tule tietämään, onko hänellä lainkaan mua kohtaan ajatustakaan, vaikka elämänsä muuttuisikin. Tahtoisin kysyä uudemma kerran, mutta kun kysyin jo siihen tyyliin ja vastaus oli ettei nyt halua mitään...
      Mukavaa kuitenkin huomata ettei hän siitä oo muuttunut epäystävälliseksi ja viestinsäkin kertoi hänestä että hän on empaattinen ja hyvä ihminen siksipä se tekee mulle vaikeammaksi ja samaan aikaan hän ei loukkaakkaan minua.

• Ihana_aloitus

Olipa illan piristys tuo aloitus! Voi samoin voisin ajatella eräästä miehestä! ;)

• cuitjeee
    • Puhut niin hienosti ja ihanasti

• sossusuvi

saatana kun sunkin onnes kuule viedään kukaan ei pidä vihaajista.

• ammuuuvaan

saatana sä pääset yli kun kävelet tai pistät kuule kumartaen niin yli kuule pääsee älä valita lehmä........

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      9682
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      4031
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      32
      3326
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      94
      2573
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2100
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      398
      2012
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      1519
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1351
    9. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      73
      1168
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1135
    Aihe