nuusintanäyttöä, kenties huomautus että oltava kunnossa seur. kerran tai X mennessä? laiskuuden takia ajankohta ei kiinnosta vaihtaa kun pitää irroitella vähän enemmän.
Vastaukset 7
- jehjehjehjeh
Jos vielä kertoisit kumpi puoli? Vasen pakollinen, oikea ei. Jos vasen niin korjauskehotus siitä tulee. Hylkyä ei.
- Pappa-Heikki
Tämä vanha pappa ajelee edelleen vuoden 2002 Volvo V 70:n juhlamallilla. Auton viat ovat olleet samat kuin minullakin: Nivelvikoja, jotka ovat tyypillisiä autolleni ja minulle. Viime kesänä ajotietokone ilmoitti pari päivää ennen katsastukseen menoa
moottoriongelmasta ja tuli hylky. Vika oli kaasuläppäkotelossa. Kävin vaihdattamassa sen merkkiliikkeessä ja sitten uusintakatsastukseen. Se siitä. Osa oli aika kallis (300 euroa), mutta työ edullinen. Muutama vuosi sitten vaihderemontti maksoi 800 ekua. Mielestäni ei ollut kallis. Autolle tehdään joka vuosi huollot, joten isommilta remonteilta auto on säästynyt. Ostin auton muutaman vuoden vanhana, kun kilometrit olivat noin 45.000. Auto oli ollut käytössä maaseudulla ja
sillä oli ajettu kerrallaan pitkiä matkoja eikä mitään kaupunkiajoa. Joka tapauksessa täytyy ymmärtää, että auton tekniikka on kuluvaa ja sitä pitää huoltaa ja uusia. Ei tule hylkyjä eikä turhia uusia katsastuskustannuksia. Tietenkin valot ja pyyhkimien sulat täytyy tarkastaa ennen katsastukseen menoa ja vaihtaa ne tarvittaessa. Joko itse tai sitten huollossa. Autolla on myös hyvä ajaa kunnon lenkki ennen katsastusta, jotta moottori lämpiää ja puhdistuu. Pakokaasuarvot ovat paremmat eikä ainakaan katsastajan tarvitse huudattaa ja lämmitellä konetta.
- nussinta
"nuusintanäyttö"??? :D :D
- Paranna_laiskuutesi
Korjauskehotus voi tulla pakollisen varusteen toimimattomuudesta ja se on ikävä juttu. Nimittäin sen jälkeen saa pelätä koko vuoden ratsiaa, koska siellä varmasti tarkistetaan tällainen juttu. Ja koetapa selittää, että korjasit sen kyllä, mutta lienee sen jälkeen rikkoutunut uudestaan...
- vanhalakijo
Vain vasemmalla puolella saa palaa!
- FniinkuinTakasumuvalo
Saa palaa oikeallakin. Mutta mikäli auto on 1993 (tai perävaunu 1994) tai myöhemmin käyttöönotettu, pitää palaa vähintään vasemmalla. Periaatteessa oikeallakin puolen pitäisi toimia, jos valaisin on olemassa. Harva osaa tai haluaa kiinnittää huomiota.
- PERÄKOUKKU
c-rv koukun pistorasiassa oli vika kun sumuvalo ei toiminut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa601322Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää901017- 164927
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105864Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30853Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25788Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201762Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks44738Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 26690
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu124680VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43616- 61602
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.155601Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187501- 55497
- 39495