Trumpp kaataa maapallon

maailmanloppu.lähenee

21

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi.voi.mikä.pelle

      Trumppi käärmeissään kun ei ollut tarpeeksi yleisöä virkaanastujaisissa, niin kuin se olisi puistovahdin vika.

    • kaatakoon

      Kyllä se oli puistovahdin vika kun ei yleisö päässyt aplodeeraamaan.
      Ja hyvä jos yrittää kaataa maapallon, siinä menee trump towerkin kuperkeikkaa samalla.

      • Timo3T

        Hmmmm ... miten maapallo yleensäkään kaadetaan?! Koska eikös tää ole nimenomaan pallo, ja eikös tollasen kaataminen o suht hankalaa, ellei jopa mahdotonta?
        Montas kertaa oot "kaatanu" esim. futiksen? :P


    • 767777

      Valokuvia on manipuloitu ennenkin, muistelen ihmettelen vain sen suoran lähetyksen livekuvaa, kun sitä
      katseli juhlan aikana se pitkä suora oli lähes täynnä ihmisiä?

      • trumppi-on-voittaja

        Joo, nää epäainekset, jotka ovat olleet ennen hallitsemassa, ovat just tällaisia. Yrittävät osoittaa mieltään kaikessa. Hyvä mies tuo Trumppi on hommansa. Epäainekset erotetaan ja hommat lähtee pikku hiljaa toimimaan.
        Mahtavaa, että Trumppi nappaa heti kiinni tuoreeltaan kaikki valehtelijat.
        Suomalainen mediakin pitäisi laittaa pihalle ja uusia rehellisiä tilalle.
        Ovat niin vääristyneet kaikki tieto, mitä maailmalta tulee.
        Onneksi tietoa saa ulkomailta, ilman suomimedian sitä likaamatta.


    • 767777

      Ja nyt sitä livekuvaa ei saa mistään?
      Ja jos saakin jonkun onko se sieltä?

    • 3r4rg5th

      Pallon kaatamisen ainakin minä haluan nähdä.

      • Timo3T

        Juu ja eikös tää o jo melko kallellaan ihan nyttenkin, ja pitäs kallistua aina vaan enemmän ihan ilman tota Trumpiakin ton kuun takia! :P


      • professoori

        Jos se pallo kaatuu, ei siinä pysy pinnalla kukaan meistä, vaan putoamme suoraa päätä mustaan helvettiin.


    • Näinon007

      No, esimerkiksi tuon totuuden käsittelemisen jälkeen, uskooko joku vielä tuon Putlerin Oranssin käsinuken väittämiin ?
      Käytös on täysin ala-arvoista valehteua ja kiristämistä.
      Itse olen päättänyt ostaa mahdollisimman paljon Meksikolaisia tuotteita. Ja vain siksi että tuo idiootti kiusaa heitä.
      Amerikkalaisen autotehtaan tuotteet saa nyt jäädä minunpuolestani kauppaan, ja vain tuon idiootin takia.

    • voi.voi.sentään

      Kyllä on nyt teillä suvakeilla vaikeaa. Pelkäätte, että femakkoemakoilta viedään unelmat ja loppuu myös julkihomojen ihailu.

      • just-niin

        Napakka ja oikeamielinen kommentti. Täyttä asiaa!


      • Voihanhomppeli

        Muslimit vihaa homoja. Miten heidän käy, kun muslimit pääsee valtaan.
        Eipä silti, en minä homoja vihaa, he eivät voi sille mitään, heidät on luotu sellaisisi.
        En minä lekaan muslimi, en myöskään homo.


      • Näinon007

      • hjgdkjfdkjdffjk
        Näinon007 kirjoitti:

        Taidat olla niitä Dump karjun poikii🤗

        Niinpä, kuka kumartaa kenellekin 😘

        http://m.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/poliisin-erikoinen-tiedote-sika-ja-mies-parittelivat-sikalassa/6272936

        Jotenkin samaa näköä, ootko käynyt jo pesulla 🤤

        Eikös ne olleet vihreät ja vasemmistolaiset, jotka väittävät, että sekaantuminen eläimiin on ihan ok ja sen kieltäminen rajoittaa ihmisen vapautta.

        Ei varmaan vaadi edes isoa penkomista, kun artikkeli on löydettävissä.


    • Timo3T

      Jaa en tiennytkään et Trump on noinkin vihreä et diggaa katsella puistokuvia? :P :D

    • no-onkos-tullut-

      Aikoinaan lauloivat, että "jos maailmassa vain ois kahva, niin nostaisin sen pois radaltaan". Miksi ei voisi vähän tuupata, niin vuodenajat kääntyisi hieman erilaisiksi eri puolilla maapalloa.

    • pahemmalta.näyttää
    • kjähkjähkjäh
    • paetkaa.jo

      Mihail Gorbatshov on oikeassa että kyrpätrumppisow on täysmulkku.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1016
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      110
      800
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      226
      640
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe