Trumpp kaataa maapallon

maailmanloppu.lähenee

21

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi.voi.mikä.pelle

      Trumppi käärmeissään kun ei ollut tarpeeksi yleisöä virkaanastujaisissa, niin kuin se olisi puistovahdin vika.

    • kaatakoon

      Kyllä se oli puistovahdin vika kun ei yleisö päässyt aplodeeraamaan.
      Ja hyvä jos yrittää kaataa maapallon, siinä menee trump towerkin kuperkeikkaa samalla.

      • Timo3T

        Hmmmm ... miten maapallo yleensäkään kaadetaan?! Koska eikös tää ole nimenomaan pallo, ja eikös tollasen kaataminen o suht hankalaa, ellei jopa mahdotonta?
        Montas kertaa oot "kaatanu" esim. futiksen? :P


    • 767777

      Valokuvia on manipuloitu ennenkin, muistelen ihmettelen vain sen suoran lähetyksen livekuvaa, kun sitä
      katseli juhlan aikana se pitkä suora oli lähes täynnä ihmisiä?

      • trumppi-on-voittaja

        Joo, nää epäainekset, jotka ovat olleet ennen hallitsemassa, ovat just tällaisia. Yrittävät osoittaa mieltään kaikessa. Hyvä mies tuo Trumppi on hommansa. Epäainekset erotetaan ja hommat lähtee pikku hiljaa toimimaan.
        Mahtavaa, että Trumppi nappaa heti kiinni tuoreeltaan kaikki valehtelijat.
        Suomalainen mediakin pitäisi laittaa pihalle ja uusia rehellisiä tilalle.
        Ovat niin vääristyneet kaikki tieto, mitä maailmalta tulee.
        Onneksi tietoa saa ulkomailta, ilman suomimedian sitä likaamatta.


    • 767777

      Ja nyt sitä livekuvaa ei saa mistään?
      Ja jos saakin jonkun onko se sieltä?

    • 3r4rg5th

      Pallon kaatamisen ainakin minä haluan nähdä.

      • Timo3T

        Juu ja eikös tää o jo melko kallellaan ihan nyttenkin, ja pitäs kallistua aina vaan enemmän ihan ilman tota Trumpiakin ton kuun takia! :P


      • professoori

        Jos se pallo kaatuu, ei siinä pysy pinnalla kukaan meistä, vaan putoamme suoraa päätä mustaan helvettiin.


    • Näinon007

      No, esimerkiksi tuon totuuden käsittelemisen jälkeen, uskooko joku vielä tuon Putlerin Oranssin käsinuken väittämiin ?
      Käytös on täysin ala-arvoista valehteua ja kiristämistä.
      Itse olen päättänyt ostaa mahdollisimman paljon Meksikolaisia tuotteita. Ja vain siksi että tuo idiootti kiusaa heitä.
      Amerikkalaisen autotehtaan tuotteet saa nyt jäädä minunpuolestani kauppaan, ja vain tuon idiootin takia.

    • voi.voi.sentään

      Kyllä on nyt teillä suvakeilla vaikeaa. Pelkäätte, että femakkoemakoilta viedään unelmat ja loppuu myös julkihomojen ihailu.

      • just-niin

        Napakka ja oikeamielinen kommentti. Täyttä asiaa!


      • Voihanhomppeli

        Muslimit vihaa homoja. Miten heidän käy, kun muslimit pääsee valtaan.
        Eipä silti, en minä homoja vihaa, he eivät voi sille mitään, heidät on luotu sellaisisi.
        En minä lekaan muslimi, en myöskään homo.


      • Näinon007

      • hjgdkjfdkjdffjk
        Näinon007 kirjoitti:

        Taidat olla niitä Dump karjun poikii🤗

        Niinpä, kuka kumartaa kenellekin 😘

        http://m.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/poliisin-erikoinen-tiedote-sika-ja-mies-parittelivat-sikalassa/6272936

        Jotenkin samaa näköä, ootko käynyt jo pesulla 🤤

        Eikös ne olleet vihreät ja vasemmistolaiset, jotka väittävät, että sekaantuminen eläimiin on ihan ok ja sen kieltäminen rajoittaa ihmisen vapautta.

        Ei varmaan vaadi edes isoa penkomista, kun artikkeli on löydettävissä.


    • Timo3T

      Jaa en tiennytkään et Trump on noinkin vihreä et diggaa katsella puistokuvia? :P :D

    • no-onkos-tullut-

      Aikoinaan lauloivat, että "jos maailmassa vain ois kahva, niin nostaisin sen pois radaltaan". Miksi ei voisi vähän tuupata, niin vuodenajat kääntyisi hieman erilaisiksi eri puolilla maapalloa.

    • pahemmalta.näyttää
    • kjähkjähkjäh
    • paetkaa.jo

      Mihail Gorbatshov on oikeassa että kyrpätrumppisow on täysmulkku.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe