Trumpp kaataa maapallon

maailmanloppu.lähenee

21

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi.voi.mikä.pelle

Trumppi käärmeissään kun ei ollut tarpeeksi yleisöä virkaanastujaisissa, niin kuin se olisi puistovahdin vika.

• kaatakoon

Kyllä se oli puistovahdin vika kun ei yleisö päässyt aplodeeraamaan.
      Ja hyvä jos yrittää kaataa maapallon, siinä menee trump towerkin kuperkeikkaa samalla.

• Timo3T

Hmmmm ... miten maapallo yleensäkään kaadetaan?! Koska eikös tää ole nimenomaan pallo, ja eikös tollasen kaataminen o suht hankalaa, ellei jopa mahdotonta?
        Montas kertaa oot "kaatanu" esim. futiksen? :P

• 767777

Valokuvia on manipuloitu ennenkin, muistelen ihmettelen vain sen suoran lähetyksen livekuvaa, kun sitä
      katseli juhlan aikana se pitkä suora oli lähes täynnä ihmisiä?

• trumppi-on-voittaja

Joo, nää epäainekset, jotka ovat olleet ennen hallitsemassa, ovat just tällaisia. Yrittävät osoittaa mieltään kaikessa. Hyvä mies tuo Trumppi on hommansa. Epäainekset erotetaan ja hommat lähtee pikku hiljaa toimimaan.
        Mahtavaa, että Trumppi nappaa heti kiinni tuoreeltaan kaikki valehtelijat.
        Suomalainen mediakin pitäisi laittaa pihalle ja uusia rehellisiä tilalle.
        Ovat niin vääristyneet kaikki tieto, mitä maailmalta tulee.
        Onneksi tietoa saa ulkomailta, ilman suomimedian sitä likaamatta.

• 767777

Ja nyt sitä livekuvaa ei saa mistään?
      Ja jos saakin jonkun onko se sieltä?

• 3r4rg5th

Pallon kaatamisen ainakin minä haluan nähdä.

• Timo3T

Juu ja eikös tää o jo melko kallellaan ihan nyttenkin, ja pitäs kallistua aina vaan enemmän ihan ilman tota Trumpiakin ton kuun takia! :P

• professoori

Jos se pallo kaatuu, ei siinä pysy pinnalla kukaan meistä, vaan putoamme suoraa päätä mustaan helvettiin.

• Näinon007

No, esimerkiksi tuon totuuden käsittelemisen jälkeen, uskooko joku vielä tuon Putlerin Oranssin käsinuken väittämiin ?
      Käytös on täysin ala-arvoista valehteua ja kiristämistä.
      Itse olen päättänyt ostaa mahdollisimman paljon Meksikolaisia tuotteita. Ja vain siksi että tuo idiootti kiusaa heitä.
      Amerikkalaisen autotehtaan tuotteet saa nyt jäädä minunpuolestani kauppaan, ja vain tuon idiootin takia.

• voi.voi.sentään

Kyllä on nyt teillä suvakeilla vaikeaa. Pelkäätte, että femakkoemakoilta viedään unelmat ja loppuu myös julkihomojen ihailu.

• just-niin

Napakka ja oikeamielinen kommentti. Täyttä asiaa!

• Voihanhomppeli

Muslimit vihaa homoja. Miten heidän käy, kun muslimit pääsee valtaan.
        Eipä silti, en minä homoja vihaa, he eivät voi sille mitään, heidät on luotu sellaisisi.
        En minä lekaan muslimi, en myöskään homo.

• Näinon007

• hjgdkjfdkjdffjk
        Näinon007 kirjoitti:

Taidat olla niitä Dump karjun poikii🤗

Niinpä, kuka kumartaa kenellekin 😘

http://m.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/poliisin-erikoinen-tiedote-sika-ja-mies-parittelivat-sikalassa/6272936

Jotenkin samaa näköä, ootko käynyt jo pesulla 🤤

Eikös ne olleet vihreät ja vasemmistolaiset, jotka väittävät, että sekaantuminen eläimiin on ihan ok ja sen kieltäminen rajoittaa ihmisen vapautta.

Ei varmaan vaadi edes isoa penkomista, kun artikkeli on löydettävissä.

• Timo3T

Jaa en tiennytkään et Trump on noinkin vihreä et diggaa katsella puistokuvia? :P :D

• no-onkos-tullut-

Aikoinaan lauloivat, että "jos maailmassa vain ois kahva, niin nostaisin sen pois radaltaan". Miksi ei voisi vähän tuupata, niin vuodenajat kääntyisi hieman erilaisiksi eri puolilla maapalloa.

• pahemmalta.näyttää
    • kjähkjähkjäh
    • paetkaa.jo

Mihail Gorbatshov on oikeassa että kyrpätrumppisow on täysmulkku.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1762
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1591
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1434
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1132
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe