Ednan poistuminen

Vaikka me katsojat tiedämmekin, mistä on kysymys.Mutta sarjassa, tätä Ednan ja Tootsien pitkäaikaista poissaoloa ei ole mielestäni kummemmin selitelty.
Harriet ja Pearl ovat vaan asustaneet kahdestaan Ednan talossa.
Onkohan minulta mennyt jotain ohi? Kun Ednan poissaolosta en ole kuullut kenenkään mitään puhuvan.En halua spoilata.Mutta piakkoin nähdään emmerdalessa, syy tälle yhtäkkiselle Ednan katoamiselle.Eli, Shirley Rosemary Stelfoxin sairastuminen, joka johtaa näyttelijän ja myös hänen pitkäaikaisen roolihahmonsa Ednakin kuolemaan.Mietin vain, palaako Tootsiekoirakaan sarjaan?Jäävätkö nuo kaksi Ednan ystävää pysyvästi Ednan asuntoon?
Vai muuttaako sinne joku muu, ostaako talon, mahdollisesti sarjaan aikanaan lapsineen palaava Debbie Dingle?
Ednan poistuminen jättää kyllä mieletäni emmerdaleen jonkinlaisen tyhjiön.
Kuka korvaa nyt hänet?Kylän ainoan ja hurskaan moraalinvartijan ja kirkon kukka-asetelmistakin huolehtineen vanhan rouvan.Ei Harrietista ainakaan ole siihen rooliin.Vaikka pappi onkin ja yrittää Ednan tavoin auttaa ja tukea kaikkia.

4

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • May4beWithYou

Meillä nähdään pe 17.2 jakso, joka esitetty 4.5 2016 jossa Asley tiedon saaneena kertoo, että Edna on kuollut sairaalassa. Edna ei halunnut kertoa sairaudestaan. Hautajaiset järjestetään. Pearl,koira ja Harriet ja asuvat edelleen vuokralla,asunnon omistajasta ei tietoa,3.vuokralainenkin on.
      4.5 jaksossa tapahtuu monia tärkeitä asioita.

• Merkkihlö

Ednaa on pidetty puheissa eloissa vielä. Pearl joutui muuttamaan Paddylta ja Rhonalta pois, niin silloin Harrietin kanssa puhuivat Ednasta, ettei Edna itse päässyt paikalle "tupareihin".
      Ashleyn ja Laurelin häissä Edna oli tapansa mukaansa laittanut kukat, mutta estyi itse tulemasta juhlaan..
      Edna mainitaan siellä täällä. Sandykin hänestä jutteli taannoin.

Luulen, että tarkoituksellisesti näitä pieniä juttuja on ripoteltu, että tekijät saivat aikaa ja paikkaa tehtyä kunnon "send off" rakastetulle näyttelijälle.

• kxft

Hyvä niin. Onkin parasta, että tällainen arvokkuutta ja kunnioitusta vaativa asia tehdään harkiten.

• Anonyymi

Toiseen ketjuun tietoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      33
      7977
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4563
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      32
      4383
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      189
      3579
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      2763
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2636
    7. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      33
      2389
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2343
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      164
      2033
    10. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      56
      1733
    Aihe